- Missatges: 117
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Però, crec que avui les llebres han fet un treball molt dolent
![]()
Ja quan ens vam posar el nostre calaix (1h20-1h30) vaig veure la llebre 1h40 molt davant nostre.
Vam trigar com a minim un km per passar-li.
I qué dir de la llebre sub 1h30. Va sortir móóóólt lluny, des del calaix sub 1h20 i fins al km 14÷15 no vaig poder arribar.
D'aquesta manera no serveix de res tenir llebres.
Mai he entès perque les llebres no surten del calaix que correspon (i a més, a dins del calaix al lloc que correspon) segons la marca que vol fer...
Moltes gràcies socanna, francesc, Dennis, Jordimas, Eric :love: :love:
Bona mitja i bon temps TociBDN :yes:
Felicitats per aquestes MMPs
![]()
El resum del meu dia seria que una barqueta no te preu![]()
Comença el dia fred però sense ploure, arribem a la foto, provem la jaqueta i trobem companys per comentar la jugada mentre esperem l'hora de la sortida
L'objectiu fer una tirada llarga en companyia d'una barqueta de luxe, capitanejada pel jordi mas i custodiada pel pinelli31 per fer sub1h50 pujant tranquil i baixant com a boixos :^^:
Comencem una mica lents per la gran quantitat de corredors, però ja de seguida anem agafant el ritme i en pinelli31 que no mira el crono es posa com una moto al seu ritme còmode de pujada deixant-nos enredera en jordi mas i a un servidor
Abans del segon avituallament ja l'hem donat caça i anem fent tots junts :love: complint de sobres el ritme previst de pujada, es ha dir, que si això era el tram lent ara de baixada no se que farem :beurk:
Comencem la baixada i fa por mirar els ritmes 4:40 i menys, però esta plovent cada vegada més fa un vent que deu ni do i volem arribar a meta quan abans millor :rofl: :rofl:
Ara si ja en jordi mas ens demostra perquè era el capi de la barqueta i se'n va cada vegada més lluny sense que el podem agafar en pinelli31 diu que vagi amb ell, però estic anant a tope i tinc un fred horrorós :beurk:
Fins al Km 19 ens controlem les distancies i ens veiem amb la vista i aquí era el moment del canvi de ritme pactat així que a per totes i aprofitant que no havia fet les series llargues poso la directa amb intenció de agafar en jordi mas
Sembla que no s'acabi mai i la distancia no s'escurça gens, de 4:30 hem passat a 4:15 i tot i així cada vagada el vaig a la mateixa distancia i l'arc d'arribada no arriba mai :beurk:
El dono per guanyador i em rendeixo a atrapar-lo, però miro el crono i veig un sub 1h45 possible així que amb les últimes forces que dona veura l'arc d'arribada ho dono tot per arribar en 1h 44min 59s![]()
Impressionant :surprised: :surprised: i a per barcelona a fer el sub1h40 que espero no es torni en una altra bogeria de 5min menys que el ritme previst, 1h35 crec que es massa d'hora :rofl: :rofl:
Penjo els temps de pas perquè critiqueu i el track:
connect.garmin.com/modern/activity/1042543993
Salut!
Jordi
PD: Les dutxes sense aigua calenta es pecat mortal :grrrrrr: :grrrrrr:
Impressionant :surprised: :surprised: i a per barcelona a fer el sub1h40 que espero no es torni en una altra bogeria de 5min menys que el ritme previst, 1h35 crec que es massa d'hora :rofl: :rofl: