21a. Mitja marató de Gavà (28-2-16)

21a. Mitja marató de Gavà (28-2-16)

28 febrer 2016 17:22 #41 per josecarnero (Associat/da)
Avui ha tocat mitja de Gavà: la meva primera mitja per sota de 1º40', l meva millor marca al 2010 fins feia tot just mig any... aquest any anava fort i, després de batre aquell antic crono 4 vegades consecutives, em veia amb forces per fer-ho una vegada més i -per què no?- assaltar el 1º30' que sense voler vaig rondar a Santa Coloma fa tot just un mes.
Analitzant circuits, aquest és bastant més planer que el de Santa Coloma, les llargues rectes et permeten portar un ritme més constant, no hi ha força desnivell... Tenia per mi un punt clau, que era el km. 15 Volia arribar en condicions a aquell punt, veure que els parcials sortien i així animar-me.
Primer problema, no hi ha llebres: bé, només 3, i per ritmes. Poques per una cursa amb tanta participació, he trobat a faltar llebres intermitges. Però com "quien no llora no mama" m' ha sortit una llebre accidentalment, Carlos HB fent la seva tirada de cara a la marató, que se m' ha ofert per parar-me el vent, agafar-me les aigües, avisar-me de bassals,... Al poc s' ha afegit en Dabit i m' he sentit Whitney Houston total, jeje. Els parcials anaven quadrant: el 5 havia de ser 21'15" i hem passat en 21'05", el 10 en 42'30" i he fet 42'18", el 15 en 1º03'45" i l' hem passat en 1º03'40"... El 17 estava molt malament marcat, anava a la cua del grup i m' ha marcat 3'47" irreals, ja després m' he descentrat i he acabat cedint: el 18 m' ha marcat 4'57", que compensant amb l' anterior serien 4'27", 12 segons que han fet que se m' escapi el grup del tot i rebi el vent de cara fins al final. Tot i que el 19 he agafat sensacions bones de nou, a la pujada final anava tant fos que només volia veure les pistes.

Al final, uns 1º31'26" que els dono per bons vistes les condicions de la cursa.
El sub 1º30' haurà d' esperar... fins després de l' estiu (Tarragona?).

Gràcies a tots pels ànims rebuts durant la cursa, sobretot quan tornava de Castelldefels, sé que molts m' animaven però anava realment molt just, gràcies de debó!!!  :love: :love:

Quan pugui penjo unes fotos que ha fet la meva dona a l' arribada, estava situada a la vostra dreta tal quan arribaveu, així que si el vostre perfil bó era l' esquerre haurieu de entrar d' espatlles  :rofl: :rofl:

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2016 17:30 #42 per Chute (Associat/da)
Bona tarda a tothom,

La veritat es que després de fer una mitja de Barcelona molt dolenta :grrrrrr:, tenia ganes de tornar a fer una mitja per poder treure'm l'espina. La climatologia abans de començar era una incògnita, i podia condicionar molt la cursa :aww:.

Començo la cursa una mica per darrera de la llebre de 4'/km., la cursa poc a poc es va estirant, i ja vaig notant que el vent tindrà el seu protagonisme, així doncs, veig que el millor serà anar integrat en algun grup, doncs córrer en solitari pot ser un desgast important. Intento enganxar amb el grup de 4' i després d'anar intentant seguir l'estela durant una bona estona, per fi, cap al km.8 m'he pogut integrar del tot :he:. Al passeig marítim el vent bufava encara més fort, i pijor ha sigut el gir de 180 graus on iniciavem la tornada, doncs allà ens ha donat pràcticament en contra :oh:.

L'Ivanko ha intentat marxar del grup però després d'uns quilòmetres lluitant contra el vent ha decidit tornar a reintegrar-se i es que en aquelles condicions era força complicat tirar endavant en solitari. La llebre estava fent una tasca increible, i més un dia com avui. Cap al km.18 el Koldo i l'Ivanko han marxat del grup i han agafat una lleugera avantatge. Jo anava amb les forces molt justes en aquell moment i m'ha sigut imposible marxar amb ells. He continuat amb la llebre fins al l'últim km. on he esgarrapat uns petits segons.

Així doncs, cursa ben lluitada, amb un resultat de 1h.24'31", que em deixa força satisfet, doncs són 4 minut menys que a Barcelona. A seguir en aquesta línia. :yipi:

28 febrer 2016 17:33 #43 per bebop (Associat/da)
Hola a tothom. Ültima cursa pre Marató de BCN. Volia intentar el sub 1:30 però als primers kms. ja he vist que el ritme era massa justet encara que bó per baixar de 1:31. He anat molt bé fins al 10 però al fer la mitja volta he notat molt el vent de cara ja que anava en solitari. Cap al km 17 també he notat unes molèsties al isquio de la cama esquerra i tot i que la meva part més competitiva volia passar de tot el meu cap m´ha enviat un missatge: portes 3 mesos entrenant, no ho engeguis tot per uns minutets a una cursa. Així que he decidit afluixar una mica i he acabat en 1:32:33.

La feina per BCN ja està quasi feta. Un plaer saludar a tants correcats durant la cursa.

28 febrer 2016 17:43 #44 per josecarnero (Associat/da)
Us passo el link per les fotos que ha fet la meva dona:

https://www.flickr.com/photos/127814665@N02/albums/72157665223439895

28 febrer 2016 18:17 #45 per ERIC (Associat/da)
Bona tarda

avui hem corregut a gava, cursa amb un bon perfil, per a fer bon temps., però té inconvenients i un d´ells  és el vent, però bueno ja ho sabiem el que ens trobariem, res no evitable; la meva idea era baixar els 25 segons  que em van separar dels 1h 30 a la mitja de barcelona; però bé sobre el Km 5 he trobat a Carlos hb i a David que feien de llebre a Jose carnero i realment m´ha anat be seguir-los les llebres han estat fantàstiques, i han fet una molt bona feina.

He patit una mica als Km 16 y 17 i del 18 al 21 m´he recuperat millor del que em pensava i he pogut baixar de 1h 30 , fent 1h 29´56 segons, així que bon resultat.

Bona organització, bon avituallament al acabar la cursa i apenes cues per recollir dorsal.

Salutacions

28 febrer 2016 18:32 #46 per Vicenç (Associat/da)
Miquel, la foto de l'Eva no es de Gavà, crec que es de Cornellà.

Poc puc afegir al comentat pels companys, cursa organitzada molt bé, carrers prou amples, sortida en lleugera baixada per agafar moral :-) , a 15 dies de la Marató qui mes qui menys ho fa servir com a darrer test, per la meva part uns correctes 1h 43' 11"que fan decidir-me per intentar la Marató en 3h 35' - 3h 40'.
En general sembla que tothom te la feina feta de cara al dia 13. Diumenge a Caldetes 10 Km
Gràcies per las fotos.

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

28 febrer 2016 19:01 #47 per Jorfer (Associat/da)
Doncs mitja/entrenament feta.

He sortit amb la intenció de fer marca de l'any però als primers kms ja he vist que anar al voltant de 4:25 em costaria molt, sobre tot, a la tornada on l'aire ha bufat de cara i de costat de valent.
Al principi he rodat amb l'AnRoL58, Ignasi65 i amic però primer l'Antonio i després jo ens hem quedat del grup.
Abans del gir m'he quedat sol i he fet la L de tornada solet i no he pogut agafar el ritme. Segur que ha sigut un bon entrenament de cara a la marató que serà la propera parada.  :yes: :yes:

En quan a l'organització correcte, amb bons avituallaments un amb aquarius, sense cues i ben mesurada (excepte el km 17) que crec que l'han col·locat en una marca equivocada d'altres anys.

Es nota la gent fina i en forma de cara a l'objectiu d'aquí quinze dies.  :yes: :yes:

Francesc, estàs en forma total, donant atxassus  :great: :great:
Chute i Eric grans curses ben gestionades anant a l'abric d'un grup  :yes: :yes:
Bebop, JRDi69 i Jose Carnero bons entrenos amb dorsals encara que no s'hagi fet la marca desitjada.
Vicenç segur que ho faràs molt bé a BCN  :great:

28 febrer 2016 19:58 #48 per jordi mas (Associat/da)
He fet la mitja a ritme tranquil després d'haver fet ahir l'entrenament oficial de la marató de 2x6000 . Ha estat l'últim cap de setmana fort d'entrenament abans de la marató i estic content sobretot perquè gràcies al Bercereuel m'han marxat unes molèsties a l'esquena que em preocupaven una mica.  Moltes gràcies Victor !!
Al final el cap de setmana que pintava tan malament metereologicament , ha estat força bé. Fins i tot avui a l'acabar a Gavà feia un solet agradable a les pistes de la Bobila, que m'ha portat bons records de quan es feien els 1000 socials allà.
La cursa molt agradable,  amb bona companyia : Sufridor, G3mma, JRDi69 , Francesc i SOM.
Feia molt de temps que no coincidia amb el SOM i me n'alegro que hagis deixat enrera la lesió . Espero que puguis fer la marató de Paris , encara que sigui a un ritme més lent del previst.
Al final el Francesc ens ha fet l'atxasu amb traïdoria  :mdr: Bé,  potser no amb traïdoria perquè ho havia avisat abans.
La setmana aprofitaré l'emblemàtica cursa científica per fer l'entrenament planificat pel dissabte.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

28 febrer 2016 20:30 - 28 febrer 2016 21:51 #49 per Antirco (Associat/da)
Avui després de la sessió dura de ahir no en trobava en masses ganes de fer aquesta mitja que a priori tenia que ser a ritme 65% uns 5:20 per km., inclús he estat tentat de fer la de 10 km i cap a casa.  :whistle:
Però ves per on he sortit sense donar-me conte a un ritme superior, fins i tot fregant 5:00 el km, i acabant el darrer km a 4:48, així doncs gratament sorprès, a sortit 1:47:46, no en puc queixar, encara que en veig molt justet per intentar una marató amb 3:30.  :winktongue:
Curiosament no me ha avançat ni he avançat a cap correcat en tota la cursa, o eren molt pocs o estaven tots molt ven col·locats i ens anat a tots estupendo.  :yes:
El dia genial, amb la temperatura i sense pluja i amb menys vent del que esperava, les prestacions i organització chapeau.  :great:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

28 febrer 2016 22:04 #50 per Dabit (Associat/da)
Bon vespre,

Avui hem corregut pensant en la Marató i crec que ens hem sortit prou bé. Amb el Carles Huertas hem muntat una improvissada barqueta a la que a poc a poc s'han anant sumant corredors mentre anavem portant al Jose Carnero (que ha lluitat com un tità però avui no era un dia apte per fer marca) i que ha fet molt de goig. A la tornada donava el vent de cara i ens hem posat a comandar perquè realment era una bona manera de mantenir el grup sencer i a més feiem un simulacre de 'Marató al Litoral'.

Hem creuat meta fent sub1h30', així que tot correcte.

Us deixo fotos.

goo.gl/photos/JouQVPF8GY94AZfy5

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

29 febrer 2016 09:26 #51 per corriendovoy.com (Visitant)
Descarga el vídeo de salida y meta de la Mitga Gavà www.corriendovoy.com/atletismo/mitja-marato-gava-2016

29 febrer 2016 12:41 #52 per josecarnero (Associat/da)

Descarga el vídeo de salida y meta de la Mitga Gavà www.corriendovoy.com/atletismo/mitja-marato-gava-2016

Realment, estava fos, m' he vist l' entrada al minut 1:31 i tan sols entrar ja tenia Dabit i Carlos HB preocupant-se per mi... Moltes gràcies!!!

29 febrer 2016 16:37 #53 per G3mma (Associat/da)
Hola!

Ahir cursa com entrenament per la marató de Barcelona.
Barqueta súper guapa sufridor, SOM, Jordi mas, Jrdi69, Francesc  :love:.
Ritme constant tota la cursa, que va ser més ràpid al final. I bones sensacions. Entrada a meta 1:56:33.
Primera vegada que córro sols amb un auricular i l'altre no, la converça,  les xarradetes s'ho valien!
Vam riure i tot decidint si Francesc se'ns escaparia o no al final... i ho va fer!  8).

29 febrer 2016 18:31 #54 per SOM (Visitant)

Primera Mitja després d'una bona temporada al "dique seco" pel trencament al bessó esquerre.

Em vaig acoplar a la barqueta de la G3mma, JordiMas, Francesc, Jordi69 i Sufridor.

Em sap greu per ells ... perquè no vaig parar de parlar en tota l'estona i els pobres van acabar amb el cap com un timbal; ... tant, que el bo d'en Francesc al final no va aguantar més i va tenir que abandonar la barqueta ...   :rofl:

Fora bromes, un plaer compartir barqueta ... ... us veig fenomenal a tots de cara als objectius maratonians

Un plaer tambè retrobar i saludar a gran quantitat de correcats, tant abans com després de la cursa, als que feia força temps que no veía.

En fi, bona matinal ahir, amb molt bon ambient i amb molt bones sensacions al bessó.

Fins la propera !!  8)

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

29 febrer 2016 18:43 #55 per FRANCESC57 (Associat/da)

i amb molt bones sensacions al bessó.
Fins la propera !!  8)

SOM

Molt content de llegir aixo  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

i de compartir barqueta fins que la meva superioritat es va destapar  :love: :love:

Salut

29 febrer 2016 20:25 #56 per squash (Associat/da)
Hola

ahir cursa de pànic, el 10mil.

Sense fites quilomètriques, no ho entenc, amb vent contrari a la tornada, perdent bombolletes amb certa dignitat, malgrat la hipòxia, i pujant la Rambla la sensació de pànic ha augmentat pensant -me que em trobava a Mordor; m'ha avançat un amb la samarreta de legión española al dors... i els tancs aparcats a la Diagonal? Sort que amb les meves prestacions deficitàries l'he perdut de vista en breu.

Potser l'any vinent m'avança la cabra. Ja tinc repte.

Fins ara.

Jordi

29 febrer 2016 20:41 - 29 febrer 2016 20:42 #57 per Jorfer (Associat/da)

Hola

ahir cursa de pànic, el 10mil.

Sense fites quilomètriques, no ho entenc, amb vent contrari a la tornada, perdent bombolletes amb certa dignitat, malgrat la hipòxia, i pujant la Rambla la sensació de pànic ha augmentat pensant -me que em trobava a Mordor; m'ha avançat un amb la samarreta de legión española al dors... i els tancs aparcats a la Diagonal? Sort que amb les meves prestacions deficitàries l'he perdut de vista en breu.

Potser l'any vinent m'avança la cabra. Ja tinc repte.

Fins ara.

Jordi

:rofl: :rofl: :rofl:
Visca l'humor  :great: :great:

SOM a poc a poc agafant confiança i ja veuràs com aniràs millorant i assolint objectius. Força company  :yes: :great:

Crec que l'any proper m'aniré a fer la marató amb aquest grupet que té tanta marxa  :yes: :wink2:

29 febrer 2016 21:36 #58 per CarlosHB (Visitant)
Bona, nit!!!
Ahir vam tornar a correr pels "meus" pobles doncs abans vivia a Gavà i ara sóc de Castelldefels!! Així doncs que conec molt bé el terreny!!
:glasses: :glasses:
Al no haver llebres de 4'15" buscava a algú que em fes cia ( x no anar més ràpid del que tocava ) i fent el café amb el grup ens trobem al Jose Carnero i em diu que vol intentar fer sub 1:30h  :yipi: :yipi: :yipi: perfecte ja tinc company de cursa!!
Al km 1 ja ens pregunten uns quants corredors quin era el ritme que portariem! 4''15" ?? Perfecte!! (Més gent al carro)
El Dabit que no ens veu a la sortida, ha apretat per trobar-me quina alegria i quina gran ajuda!! ( encara que jo sóc de la zona, ningú com ell coneix els secrets de cada recorregut on participa!! )al poquet agafem a l'Eric i es decideix a quedar-se amb nosaltres!!
Quina feinada al final per anar cuadrant els km a 4'15" en contra del vent, dels bassals i anant agafant les aigues pels companys!! Sobretot pel Jose Carnero que volia fer MMP
No vam apretar en cap moment,pensant sempre en el dia 13 aquest es el ritme!! 1:29:45
Si tot va bé el 13/3 no puc passar més ràpid per la meridiana!
Moltes gràcies Dabit,Eric i molt bona feina Jose Carnero estas molt fort!!

Molte

5km.-18'40"- 24Hores 15
10km.-37'39"- Nassos15
20km,-1:23'- Behobia 15
Mitja-1:23'32"- Edreams16
30km-2:06:20- Maratest 16
Marató-3:03'33"-Barcelona 16

29 febrer 2016 21:47 #59 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola companys:

Arribada de la barqueta a meta  :yipi: :yipi:  :love: :love:

:party: :party: :mdr: :mdr:

29 febrer 2016 22:30 #60 per RugbyMan (Associat/da)
quina mala gent Francesc que no et donen la mà a l'arribada. No et varen perdonar el axasu tot i que els vas esperar a l'arribada  :rofl: :rofl: :rofl:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats