- Missatges: 1813
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Ens veiem allà Mariona :yes:
Koldo, he mirar el recorregut, i ja et dic que no es facil, sobretot a 2 voltes. Encara que el planol del recoregut que posa a la web no es gaire clar. Sembla que es sortida de dins la pista d´atletsime, Un cop sortiu girar a la esquerra. Aqui si tindreu un km llarg de baixada que posteriorment haureu de recuperar fisn al punt mes alt del passeig (just devant dels mossos d´escuadra). seran un parell de km amb tndncia a pujar. a partir d´aqui els de la cursa de 5 aniran cap a meta. i Els de la mitja ja sortiran a la carretera. aqui el recorregut es le mateix que edicons anteriors. sense arrivar al poble d´alio. (aqui sera un tram molt planer ). Sempre que no entri l´aire.
Crec que sera dureta. Aixi que no vagis a buscar una gran marca.
Finalment demà sóc baixa per precaució, però ens veurem igualment :yes:
ben lluitada, Mona, veig que també ets de carn i ossos, com els mortalsVa costar aquesta Mitja!
Els 5km primers són els pitjors, per dins del poble amb pujades, baixades i girs de carrers, bastant trencacames. Després ja surts cap a la carretera i es fa dues vegades un circuit amb una mica de desnivell, per la carretera que va cap a Alió. La veritat és que després dels comentaris me l'esperava més dura, tot i així em va costar moltíssim, no tenia el meu millor dia per córrer, i potser perquè vaig sortir massa valenta, i com que portava dues llebres de luxe, en JordiTogores i el seu amic Carlos, doncs vaig anar súper bé fins a la meitat, i després ja em va costar seguir el ritme...Al final vaig acabar en 1h39'54'', i aquest cop si que em vaig sentir haver lluitat la marca! Masses vins i tapes darrerament?!
No hi havia moltíssima gent, així que des de la sortida et pots col.locar perfectament al teu ritme, sense cues al guardarroba, ni al wc, ni a la dutxa. Animació també poqueta, però val a dir que els voluntaris estan molt entregats a animar! A la calçotada no m'hi vaig quedar, tenia la família esperant-me en una altra calçotada al Penedès, així que no puc opinar sobre això, però a jutjar per la oloreta...
La sortida no estava gaire clar on era, vam ser uns quants corredors que ens vam equivocar i ens en vam anar al camp de futbol, que és on indicava l'adreça del web, a 1km de la sortida real al pavelló d'esports, per sort no és gaire lluny, però et fa fer l'escalfament sense voler-ho.