Mitja de la Calçotada de Valls, 20/3/2016

Mitja de la Calçotada de Valls, 20/3/2016

03 Mar 2016 10:30 #1 per Mona (Associat/da)
Vinga! Que és època de calçots i s'ha de fer lloc per poder-los encabir!

No he fet mai aquesta mitja, però té bona pinta, i just aquest dia tinc una calçotada al Penedès, així que serà l'excusa perfecte per anar a obrir la gana!

Deixo el link amb la info i les inscripcions:

http://halfmarathonseries.com/mitjadevalls/index_cat.html

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2016 10:46 #2 per koldo (Visitant)
Ens veiem allà Mariona  :yes:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

03 Mar 2016 11:12 #3 per Mona (Associat/da)

Ens veiem allà Mariona  :yes:

Visca!  :party:

03 Mar 2016 12:55 #4 per curat (Associat/da)
És una mitja "rural". Si no han canviat el recorregut (l'he fet un parell de vegades), Se surt del poble (de les afores) i carretera i manta. Té una pujadeta guapa potser cap el km.5-6 (ja la veureu) per agafar un camí envoltat de camps i vinyes i després tornar per una altra carretera (amb una baixada guapa) per tornar a la sortida. És una mitja exigent  :yes:

Ja explicareu com us ha anat!

Salut!

PS Es raro que en porcalleocho no hagi passat per aquí doncs ell és de l'organització i cada any obria el fil, etc.  :neutral:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

03 Mar 2016 13:28 #5 per curat (Associat/da)
Vàries coses:
* Han canviat d'organitzador: abans el C.A. Valls i ara Half Marathon Series. Per això no ha aparegut per aquí l'amic porcalleocho
* Han canviat recorregut. Ara 2 voltes (crec que sortida i arribada són al mateix lloc, al costat del pabelló) que baixen cap el centre històric del poble i després carretera i manta.
* Per l'organitzador (per experiència pròpia - Salou i comentaris d'altres companys- Cambrils) la distància sovint curteja  :sarcastic:

Ja ens explicareu com us ha anat  :smile:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

03 Mar 2016 15:25 #6 per Kiske (Visitant)
Alla estarem si puc preparar-la un miqueta ja que porto un temps lesionat...

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

03 Mar 2016 22:41 #7 per porcalleocho (Visitant)
Bona nit amics, com be a comentat en Curat enguany el Club d´atletsime Facvac Valls, organitzador de la prova desde el seu inici, ja no portara l´organitzacio de la mateixa. L´any passat varem optar per pendre un any sabatic i de reflexio per definir el que hauria de ser la prova. Finalment la Junta del Facvac va decidir no tirar endevant la mitja Marato de la Calçotada i centrar els esforços i les recursos del club, a la seva escola d´atletisme, i l átletsime de base..
Encara rebem mails i trucades de corredors, sponsors i colaboradors que ens preguntan per la Mitja Marato de la Calçotada i la Cursa del Calçot . Agrair les mostres de simpatia de molts corredors que any rera any venia a fer la prova.

Ara el club Facvac Valls, esta totalment desvinculat de la organitzacio. Que enguany recau al Patronat d´esport de Valls i a la emrpesa Running Soluttions. Empresa de Tarragona, amb una amplia experincia en l´organitzacio de proves esportives.  Si entreu a la web, veure que han fet alguns camnis al recorregut, amb un circuit de dues voltes, i la cursa del calçot, ara te una distancia de 5km.

La nova mitja marato de Valls, us espera, animeu-vos.

Una forma diferent d´entendre l´esport

13 Mar 2016 18:15 #8 per koldo (Visitant)
porcalleocho, com és el perfil d'aquest circuit a dues voltes? Més planer?

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

14 Mar 2016 22:35 #9 per porcalleocho (Visitant)
Koldo, he mirar  el recorregut, i ja et dic que no es facil, sobretot a 2 voltes. Encara que el planol del recoregut que posa a la web no es gaire clar. Sembla que es sortida de dins la pista d´atletsime, Un cop sortiu girar a la esquerra. Aqui si tindreu un km llarg de baixada que posteriorment haureu de recuperar fisn al punt mes alt del passeig (just devant dels mossos d´escuadra). seran un parell de km amb tndncia a pujar. a partir d´aqui els de la cursa de 5 aniran cap a meta. i Els de la mitja ja sortiran a la carretera. aqui el recorregut es le mateix que edicons anteriors. sense arrivar al poble d´alio. (aqui sera un tram molt planer ). Sempre que no entri l´aire.
Crec que sera dureta. Aixi que no vagis a buscar una gran marca.

Una forma diferent d´entendre l´esport

14 Mar 2016 23:06 #10 per koldo (Visitant)

Koldo, he mirar  el recorregut, i ja et dic que no es facil, sobretot a 2 voltes. Encara que el planol del recoregut que posa a la web no es gaire clar. Sembla que es sortida de dins la pista d´atletsime, Un cop sortiu girar a la esquerra. Aqui si tindreu un km llarg de baixada que posteriorment haureu de recuperar fisn al punt mes alt del passeig (just devant dels mossos d´escuadra). seran un parell de km amb tndncia a pujar. a partir d´aqui els de la cursa de 5 aniran cap a meta. i Els de la mitja ja sortiran a la carretera. aqui el recorregut es le mateix que edicons anteriors. sense arrivar al poble d´alio. (aqui sera un tram molt planer ). Sempre que no entri l´aire.
Crec que sera dureta. Aixi que no vagis a buscar una gran marca.

Moltes gràcies, porcalleocho. Tocarà anar més tranquils

16 Mar 2016 07:36 #11 per Mona (Associat/da)
Gràcies per la informació porcalleocho, anirem tranquilets doncs!

16 Mar 2016 13:37 #12 per Kiske (Visitant)
Podeu anar amb mi si voleu! Intentare fer un sub 2h. despres de mes de 4 mesos sense entrenar  :'( :'( :rofl:

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

19 Mar 2016 12:53 #13 per koldo (Visitant)
Finalment demà sóc baixa per precaució, però ens veurem igualment  :yes:

19 Mar 2016 14:32 #14 per Mona (Associat/da)

Finalment demà sóc baixa per precaució, però ens veurem igualment  :yes:

Precaució?!

21 Mar 2016 22:20 #15 per CarlosHB (Visitant)
Que tal la mitja??
Els calçots ja entenc que suuuper bé!!!

5km.-18'40"- 24Hores 15
10km.-37'39"- Nassos15
20km,-1:23'- Behobia 15
Mitja-1:23'32"- Edreams16
30km-2:06:20- Maratest 16
Marató-3:03'33"-Barcelona 16

22 Mar 2016 08:03 #16 per Mona (Associat/da)
Va costar aquesta Mitja!

Els 5km primers són els pitjors, per dins del poble amb pujades, baixades i girs de carrers, bastant trencacames. Després ja surts cap a la carretera i es fa dues vegades un circuit amb una mica de desnivell, per la carretera que va cap a Alió. La veritat és que després dels comentaris me l'esperava més dura, tot i així em va costar moltíssim, no tenia el meu millor dia per córrer, i potser perquè vaig sortir massa valenta, i com que portava dues llebres de luxe, en JordiTogores i el seu amic Carlos, doncs vaig anar súper bé fins a la meitat, i després ja em va costar seguir el ritme...  :oops: Al final vaig acabar en 1h39'54'', i aquest cop si que em vaig sentir haver lluitat la marca! Masses vins i tapes darrerament?!

No hi havia moltíssima gent, així que des de la sortida et pots col.locar perfectament al teu ritme, sense cues al guardarroba, ni al wc, ni a la dutxa. Animació també poqueta, però val a dir que els voluntaris estan molt entregats a animar! A la calçotada no m'hi vaig quedar, tenia la família esperant-me en una altra calçotada al Penedès, així que no puc opinar sobre això, però a jutjar per la oloreta...  8)

La sortida no estava gaire clar on era, vam ser uns quants corredors que ens vam equivocar i ens en vam anar al camp de futbol, que és on indicava l'adreça del web, a 1km de la sortida real al pavelló d'esports, per sort no és gaire lluny, però et fa fer l'escalfament sense voler-ho.

03 Abr 2016 13:32 #17 per Josep80 (Associat/da)

Va costar aquesta Mitja!

Els 5km primers són els pitjors, per dins del poble amb pujades, baixades i girs de carrers, bastant trencacames. Després ja surts cap a la carretera i es fa dues vegades un circuit amb una mica de desnivell, per la carretera que va cap a Alió. La veritat és que després dels comentaris me l'esperava més dura, tot i així em va costar moltíssim, no tenia el meu millor dia per córrer, i potser perquè vaig sortir massa valenta, i com que portava dues llebres de luxe, en JordiTogores i el seu amic Carlos, doncs vaig anar súper bé fins a la meitat, i després ja em va costar seguir el ritme...  :oops: Al final vaig acabar en 1h39'54'', i aquest cop si que em vaig sentir haver lluitat la marca! Masses vins i tapes darrerament?!

No hi havia moltíssima gent, així que des de la sortida et pots col.locar perfectament al teu ritme, sense cues al guardarroba, ni al wc, ni a la dutxa. Animació també poqueta, però val a dir que els voluntaris estan molt entregats a animar! A la calçotada no m'hi vaig quedar, tenia la família esperant-me en una altra calçotada al Penedès, així que no puc opinar sobre això, però a jutjar per la oloreta...  8)

La sortida no estava gaire clar on era, vam ser uns quants corredors que ens vam equivocar i ens en vam anar al camp de futbol, que és on indicava l'adreça del web, a 1km de la sortida real al pavelló d'esports, per sort no és gaire lluny, però et fa fer l'escalfament sense voler-ho.

ben lluitada, Mona, veig que també ets de carn i ossos, com els mortals  :666:

Cat M65-69- (1a marató 2004)
total maratons: 57 (en 42 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats