- Missatges: 47
FRANCESC57 torno a felicitarte. Flipo. Ah Ja en tornaràs el cinturó.
PEr fi, primera Behobia al sac. Cursa preciosa i plena de gent animant. El millor, saludar a tants amics durant el trajecte. repetirem segur.
Només va quedar-me per cumplir una expectative a aquesta cursa, el haxazu al Jordi Mas, ve a la propera segur![]()
:mdr: :mdr:
Moltes gràcies companyUn altre que ha fet MMP en pinxos, brutal
![]()
![]()
Molt be MIGUEL SBD gran tasca la teva :yes:
Que ràpid fas amics
Només va quedar-me per cumplir una expectative a aquesta cursa, el haxazu al Jordi Mas, ve a la propera segur![]()
:mdr: :mdr:
Penso que t'hauries de canviar el nick per Francesc69 :glasses: :glasses:
Per els que heu fet la Behobia mireu bé en la web els resultats perque hi algú que no surt o amb temps diferents el meu cas molt curios vaig fer de guia del Jaume els 20km agafats I junts I ell surt com descalificat I jo amb el temps
Per els que heu fet la Behobia mireu bé en la web els resultats perque hi algú que no surt o amb temps diferents el meu cas molt curios vaig fer de guia del Jaume els 20km agafats I junts I ell surt com descalificat I jo amb el temps
Hola
Moguel SBD no soc testic que veu sortir junts, estavem al mateix calaix. T'estava veient a primera fila per la pantalla gegant. I un altre día afeitat per sortir per la Tele. :rofl:
Continuem