Mitja Marató de Parets del Vallès, 8/5/2016

Mitja Marató de Parets del Vallès, 8/5/2016

25 Abr 2016 15:45 #1 per Mona (Associat/da)
No sé com és aquesta Mitja, sembla que és només el segon any que la fan, fins ara havien fet cursa de 5km i 10km, però l'any passat ja van fer la Mitja, i aquest any repeteixen, així que aniré a veure què tal és.

http://atletisme.entitats.parets.org/la-cursa-2015/

Deixo l'enllaç, a veure si s'anima més gent! Si, no sé pq a l'adreça diu 2015, però la info està actualitzada del 2016.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2016 17:03 #2 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola gran Mariona:  :love:

L'any passat la varem fer Jaume bajo, estanis13 ( de guia ), Kiske i Jo, et deixo els nostres comentaris. Pero l' anny passat va ser per la tarda 17:00 h i varem passar una miquete de calor, aquesta edició es per el mati  :yipi: crec que será millor  :mdr: :mdr:

Deixo alguns dels comentaris que farem fer l' anny passat, segur que t' ajudaran  :rules:

Estanis 13

Bon dia! Passo a deixar les meves impressions de la cursa per si algú s'anima de cara a próximes edicions. Poqueta gent ( no vaig saber veure ningú amb la camisa de corredors) però molt bona organització, molts voluntaris, tota la cursa de 21,5 kms molt ben indicada, amb tots els kms marcats, bons avituallaments, entrepà a l'arribada, samarreta de regal i fins i tot una flor amb test!

La vaig fer fent de guia i val a dir que és durilla, molt puja-baixa amb alguna pujada bastant forta que si no regules bé ( com ens va passar) ho acabes pagant i més amb la calor i el sol que va fer, el recorregut no és molt molt tècnic però si massa tècnic per algú amb deficiencia visual, vam tenir bastants moments complicats en trams de corriols i en trams on la pista era trencada

Jo recomano totalment la participació de cares a próximes edicions, es pot disfrutar bastant i el tracte és molt bo.

Francesc

Hola:

Totalmente de acuerdo con estanis 13 en la valoración de la cursa.

Muy buenos servicios por parte de la organización, habituallamientos alternado liquido + liquido / sólido, duchas etc etc . En la de 21.5 km eramos unos 100 corredores, cursa estirada sin aglomeraciones. Luego habían de 10 km y de 5 km. 

Recorrido magnifico, durillo con 711 mts de desnivel, pero muy muy bonito. Calor ,,,, es lo que toca. 

Lo del Jaume Bajo increible correr en un circuito como este, es de admirar    cursa complicada para El y para el guia. 

En definitiva para repetir sin duda.

Estanis 13 no iba de correcat, la camiseta la deje para el domingo.

Salut

Kiske

Totalmente de acuerdo con vosotros!!! Cursa muy guapa por los sitios por donde suelo entrenar, aunque algun tramo no lo habia hecho nunca. Muy recomendable aunque quiza la pondria a otra hora, si se quiere hacer de tarde la comenzaria a las 7 y si no a primera hora de la mañana que Gallecs a esa hora esta precioso.

Estanis13 yo tampoco iba de correcat, tambien la deje para el domingo que iba a la Ecologica de Molins pero me quede dormido  Os cogi a los dos al final del ultimo corriol de bajada sobre el km.17. Pregunte a Jaume como iba porque bajabais por el corriol caminando. La verdad es que me extrañó porque Jaume es una makina en ese tipo de terreno, de hecho no le hago nunca de Guia porque él tira bastante mas que yo 

Pues eso, el año que viene volveremos seguro 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Abr 2016 17:26 #3 per Mona (Associat/da)
Merci Francesc57!  :love:
Pels comentaris sembla que he fet bé d'inscriure'm! A veure si s'anima algú més...
I sembla que han fet cas a en Kiske, aquest any és a les 9:30 del matí, espero que la primavera faci de les seves i el dia 8 s'aixequi amb fresqueta...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2016 08:25 #4 per Zàngano (Visitant)
Si surto mitjanament viu de Cap de Creus repetirem. No és una mitja a l'ús "normal" d'asfalt, la majoria és pista forestal i, malgrat que no hi han grans desnivells, n'hi han pujadetes i baixadetes que s'acumulen a les cames.
Amb el canvi horari no passarem tanta calor. Ben organitzada, aparcament, dutxes, altres serveis, bossa del corredor, molt a prop de l'àrea metropolitana, molt aconsellable.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Abr 2016 12:52 #5 per Kiske (Associat/da)
Malauradament aquest any no la podre fer... Vindre de fer 63 kms(Montserrat-Parets) la setmana anterior i prefereixo fer alguna cosa mes "light", Cardedeu, que si no, tornare a petar... Mona disfrutaras ja ho veuras, es un paratge preciós!

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2016 10:12 #6 per Mona (Associat/da)
Zàngano, espero que surtis viu del Cap de Creus, a veure si ens trobem a Parets!  ;)

Kiske, que vagi molt bé la Montserrat-Parets!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2016 13:58 #7 per jospon (Associat/da)

Merci Francesc57!  :love:
Pels comentaris sembla que he fet bé d'inscriure'm! A veure si s'anima algú més...
I sembla que han fet cas a en Kiske, aquest any és a les 9:30 del matí, espero que la primavera faci de les seves i el dia 8 s'aixequi amb fresqueta...


Finalment no faré la mitja de Tossa que ja l´he feta dues vegades i faré aquesta mitja de Parets del Vallés.

Si no vaig errat la sortida de la mitja és a les 9 del matí.Les curses de 5 i 10 km si que son a les 9 30´.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2016 12:50 #8 per Zàngano (Visitant)
És correcte, primer els de la Mitja i després la resta també en sortides diferents.
atletisme.entitats.parets.org/wp-content...Dptic-cursa-2016.pdf
Anirem a còrrer pel camp, acabem de fer la inscripció, tinc el cap per portar gorra o buff, no per pensar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mai 2016 21:58 #9 per Mona (Associat/da)


Finalment no faré la mitja de Tossa que ja l´he feta dues vegades i faré aquesta mitja de Parets del Vallés.

Si no vaig errat la sortida de la mitja és a les 9 del matí.Les curses de 5 i 10 km si que son a les 9 30´.


:yipi:  Visca, ens tornem a veure diumenge doncs!

Zàngano, al final t'has inscrit a Parets?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mai 2016 08:06 #10 per Zàngano (Visitant)
Si Mona, ahir. 7 hores amb tramuntana diumenge no m'han acabat de matar, total, l'hospital de Mollet està al costat.... Ens veurem a la sortida, crec que us agradarà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 12:52 #11 per danili (Associat/da)
Bona actuació de la Grinta i de la Mona!

La Grinta ha fet primera absoluta a la cursa de 10.2 km. Ha entrat la 38 de la general de 239 participants.
La Mona ha entrat tercera a la cursa de 21.5 km en la posició 28 de la general i a menys de 18 minuts del guanyador. 

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 12:54 #12 per pinelli (Associat/da)

Bona actuació de la Grinta i de la Mona!

La Grinta ha fet primera absoluta a la cursa de 10.2 km. Ha entrat la 38 de la general de 239 participants.
La Mona ha entrat tercera a la cursa de 21.5 km en la posició 28 de la general i a menys de 18 minuts del guanyador. 

  :surprised: :surprised: :surprised: quin nivell .. enhorabona !!  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 14:05 #13 per FRANCESC57 (Associat/da)

Bona actuació de la Grinta i de la Mona!
La Grinta ha fet primera absoluta a la cursa de 10.2 km. Ha entrat la 38 de la general de 239 participants.
La Mona ha entrat tercera a la cursa de 21.5 km en la posició 28 de la general i a menys de 18 minuts del guanyador. 


Collons nenes  :surprised: :surprised:  aneu fortes  :great: :love:

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 17:14 #14 per jospon (Associat/da)
Avui gran actuació de l´etit femenina de corredors.cat a Parets del Vallés

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 17:15 #15 per jospon (Associat/da)

Avui gran actuació de l´elit femenina de corredors.cat a Parets del Vallés

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 17:58 #16 per Grinta (Associat/da)
Eiiii, què bé que ens ho hem passat avui!  :yipi:
Gràcies nois! La Xurri i jo estem molt contentes...

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 17:59 #17 per obadia (Visitant)
Enhorabona a les dues !! Grans!!  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 18:13 #18 per jospon (Associat/da)
Poca pluja peró molt de fang avui a Parets del Vallés.Els corriols i camins forestals relliscaven molt i si no portaves el calçat adecuat era fins i tot perillós,sobretot en les baixades.
M´ha agradat molt el traçat de la cursa ,força ben senyalitzada i amb molts de voluntaris per tot el circuit.

Podis correcats:l Eva Sans primera a la cursa de deu mil i pico i la Mariona Soler tercera a la de vint i  un i pico.Moltes felicitats a totes dues!!!

Sorpresa la meva al arrivar a casa i consultar la classificació:He quedat tercer de la meva categoria.Estic contentíssim!!!

Molt bona injecció de moral de cara a la marató de Copenhaguen!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 19:49 #19 per Mona (Associat/da)
Merci a tots!!!
Jospon! Crack, a Parets no hi hem anat a fer els mindunguis, eh?!

La veritat que quan em vaig apuntar a aquesta cursa ho vaig fer pq em tocava treballar a la tarda i com que era a prop de Barcelona, seria fàcil fer-ho tot! però creia que seria lletgeta entre polígons industrials, i no! Tot i que més que Mitja és més aviat un cros de 21.500m, excepte per sortir i entrar al poble que es trepitja l'asfalt, gairebé tot el recorregut és per caminets de terra, algun corriol i pujant i baixant, pujant i baixant, i atravessant camps, preciós!

La organització molt bé, pocs corredors, a la Mitja 108, i a part la cursa de 10'4km i 5'4km. Cap cua en lloc, dutxes, entrepà i planteta a l'arribada, molts voluntaris en el recorregut pq no ens perdessim...

Ha plovisquejat tot el matí, però com que ahir també va ploure, els camins estaven ben enfangats, en alguns punts ha costat mantenir l'equilibri, i molts trossos el fang feia que la sabata pesés uns quants quilos més, però com que el paisatge era tan bonic, no m'ha importat massa. La veritat és que he gaudit molt tot el recorregut. Amb el temps que feia i el desnivell de la cursa, he decidit sortir conservadora i reservar per la Marató el dia 22, fins i tot al principi anava amb el "pelotón" final, he anat avançant i he fet un bon tros de cursa al costat d'una altra noia, però quan en el km 16 una voluntària ens ha dit a mi i a la noia que anàvem 3a i 4a... He decidit que el podi era per a mi i he passat del conservadorisme!

I la xurri Grinta ha quedat primera absoluta a la cursa de 10'4km!!! Al matí no tenia clar si sortiria pq s'havia torçat els turmells aquesta setmana i encara li feien mal, jo fins i tot li he dit que jo en el seu lloc no correria... i mi-te-la ella! Dalt de tot del podi!  :yipi:

Zàngano, encantada de saludar-te al principi de la cursa!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2016 20:19 #20 per aurelian (Associat/da)
Enhorabona noies  :party:

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.