Mitja marató de Munich 8-10-2017

Mitja marató de Munich 8-10-2017

01 Mai 2017 17:30 - 01 Mai 2017 17:37 #1 per jblasco (Associat/da)
Aprofitant que aquell cap de setmana estaré de turisme per Munich, veig que fan la mitja marató de la ciutat

Algú que l'hagi fet pot donar algún consell, seria la meva tercera mitja després de Barcelona i Empúries, he estat veient per la web que la sortida de la mitja és a les 14:00h

He estat mirant per la web i no se si a Alemania es demana al anar a buscar el dorsal portar un certificat médic com he llegit en d'altres paisos o si només es demana als participants de maratons, sóc molt novato en aquests tema

Tota informació serà d'ajuda, gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mai 2017 18:04 #2 per guissona (Associat/da)

Aprofitant que aquell cap de setmana estaré de turisme per Munich, veig que fan la mitja marató de la ciutat

Algú que l'hagi fet pot donar algún consell, seria la meva tercera mitja després de Barcelona i Empúries, he estat veient per la web que la sortida de la mitja és a les 14:00h

He estat mirant per la web i no se si a Alemania es demana al anar a buscar el dorsal portar un certificat médic com he llegit en d'altres paisos o si només es demana als participants de maratons, sóc molt novato en aquests tema

Tota informació serà d'ajuda, gràcies


Si no ha canviat res no necessites cap tipus de certificat mèdic.

És el mateix dia de la marató de Munic.

La mitja que tu faràs és la 2a mitja de la marató.

Recorregut molt planer i un final espectacular.

Lo fotut potser és l'hora, ja no per la temperatura sino per com preparar-te per esperar que siguin les 14h.

Jo vaig fer la marató, poc més et puc dir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2017 13:46 #3 per jblasco (Associat/da)
Gràcies per la info

Al final per temes de feina no podre anar a Munich ( ho deixo per un altre any)

Veient dates aniré a fer la Mitja de Valencia, ja he fet la inscripció

Please Entra or Crear compte to join the conversation.