Mitja marató de Córdoba 26/11/2017

Mitja marató de Córdoba 26/11/2017

01 Jul 2017 15:54 #1 per Jorfer (Associat/da)
Doncs si, uns quants correcats ens escaparem a fer la mitja marató cordobesa amb l'excusa de celebrar els seixanta anys del nostre amic Rafa, també conegut com amic:) :) :great:

Esperem passar un gran cap de setmana per aquesta bonica ciutat.
Ja us anirem explicant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2017 17:17 #2 per Jorfer (Associat/da)
Us deixo l'enllaç de la web per si li voleu fer una ullada:

www.mediamaratoncordoba.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Nov 2017 23:05 #3 per Jorfer (Associat/da)
Doncs ja estem en aquesta meravellosa ciutat descansant per a gaudir de la festa per la ciutat cordobesa.

Ja us explicarem.
Al final la fem set: Genis15, amic, danalbod, Anna, Anrol58 i jo mateix.
Farem tres barquetes a veure que tal.
D'entrada promet i si va tant bé com la mitja gastronòmicasegur que fem tots MMP's.???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Nov 2017 18:41 #4 per Jorfer (Associat/da)
Doncs feta la mitja.

Recomenable al 100x100 amb alguna cosa a millorar.

La sortida degut a la gran quantitat de gent s'hauria de fer per onades i fer un control més exhastiu dels calaixos. Jo sortia al 3 de 6 i tota la gent del meu voltant era del qutre i dels posteriors.

El fet de sortir amb tanta gent fora del seu lloc per nivell han aconseguit que al km 4 ja portaven dos minuts de retard sobre l'objectiu del Genis15. Del 4 al 12 hem intentat recuperar temps però hem valorat que per fer 1:34/33 ens esperavem al grup del seu pare, així que donem mitja volta i anem en cotradirecció sense molestar a ningú i trobar la grupeta correcat.

Finalment fem els 8 darrers quilòmetres plegats gaudint de cada gambada fins l'arribada.

Detalls per tot arreu, avituallaments perfectes, vestidors i gurdarobes impecables, dutxes de campanya al
costat de l'arribada....i tot per 18€. A vegades compares preus amb les mitges de casa nostra i al.lucines per les diferències qualitat/preu.

Una gran experiència???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.