Mitja marató del Pla de l'Estany- BANYOLES 4 març 2018

Mitja marató del Pla de l'Estany- BANYOLES 4 març 2018

22 Gen 2018 18:11 #1 per anna (Associat/da)
Un any més no us podeu perdre la mitja de Banyoles, cliqueu www.cnbanyoles.cat/ca/default.aspx?ACCIO...42715cdaab40e9e127a9
i hi trobareu tota la informació.
Com us podeu imaginar us la recomano totalment, bona cursa, bon recorregut i bon ambient; a més a més aquest any pels que no vulguin fer la mitja podran fer la volta a l'estany que enguany serà també cronometrada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2018 19:32 #2 per anna (Associat/da)
Us recordo que a partir del dia 26 de febrer pugen en 3€ els preus de les inscripcions, de moment estan a:
- Preu reduït (sense obsequi): 12€
- Preu amb obsequi: 20€ L'obsequi sembla ser que serà un polo per portar al dia a dia.
Inclosa botifarra per tothom i un dels millors recorreguts de les mitges que es fan a Catalunya (modèstia apart :P )

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2018 19:50 #3 per jblasco (Associat/da)
Ahir vaig fer l’inscripció, amb ganes de fer aquesta mitja, ja que vaig viure forces anys a banyoles

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2018 21:29 #4 per sandmannn (Associat/da)
Doncs un altre inscrit,

Només l'he feta al 2012 i darrerament em decantava per la de Tossa. Cambiarem de terç aquest any

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2018 22:38 #5 per Mona (Associat/da)
Una altra que anirà a Banyoles la setmana que ve, la vaig fer fa 3 anys i em va encantar, al principi sembla planeta i després... perfil ideal per entrenar la Marató de Madrid que també té un perfil duret!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2018 22:46 #6 per guissona (Associat/da)
Fa dies que hi estic inscrit.

Serà la meva tercera participació consecutiva.

Vaig començar a fer-la fa dos anys i per poc que pugui no me la penso perdre.

Mitges de les que m'agraden. Carretera i manta. Econòmica. Tracte excel·lent al corredor.

Enguany me la plantejo com un entrenament de qualitat per Madrid:
- 8kms @4'30 i la mitja @4' amb el seu recorregut puja-baixa ideal per provar l'altimetria de la marató madrilenya.

Amunt i crits!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 febrer 2018 23:16 #7 per xevifisio (Associat/da)
Un altre que anirà a Banyoles, a prop de casa i per aquest preu, m'ha costat poc decidir-me!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2018 18:48 #8 per anna (Associat/da)
Després d'una setmana gèlida el Club Natació Banyoles ha decidit ampliar el termini per fer les inscripcions:

"Com que aquesta última setmana la meteorología no ha acompanyat gaire, es mantindran obertes les inscripcions de la mitja i la Volta fins el mateix diumenge presencialment a les oficines del club."

Sembla ser que diumenge acompanyarà el temps, per fi!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2018 12:16 - 03 Mar 2018 12:22 #9 per Mona (Associat/da)

anna va escriure: Després d'una setmana gèlida el Club Natació Banyoles ha decidit ampliar el termini per fer les inscripcions:

"Com que aquesta última setmana la meteorología no ha acompanyat gaire, es mantindran obertes les inscripcions de la mitja i la Volta fins el mateix diumenge presencialment a les oficines del club."

Sembla ser que diumenge acompanyarà el temps, per fi!


Genial!

Correcats! Ens veiem a les 8:45 al costat de l’entrega de dorsals x fer foto! Tots amb els imans nous al dorsal! ?

I després ens veiem al bar x comentar la jugada!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2018 17:17 #10 per jblasco (Associat/da)
Una altre mitja finalitzada tot i que no com tenia planejat

Ha fet molt bon dia per correr, abans de la cursa he saludat a en Francesc Pous, la Mona i en Xevifisio he vist que portaven els imans portadorsals i queden molt be. Durant la cursa tambe he vist en Sandmann

La idea era fer-la entre 2h - 2h6m, l’inici fent la volta al estany les sensacions eren molt bones i fins el km11 anava portant el ritme que tenia plantejat, a partir del km11, ha començat una altre cursa, m’ha començat a fer mal la cadera al costat dret i no podia correr cómode i anava alternant el caminar amb correr, al final l’he finalitzat amb 2h17m

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2018 18:30 #11 per anna (Associat/da)
Molt bé Jaume, ja té mèrit haver-la acabat.
I la resta de correcats espero que us hagi agradat, la veritat és que hem tingut un molt bon dia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2018 22:12 #12 per xevifisio (Associat/da)
Pel meu gust, feia molta calor ( porto tot l'hivern entrenant a temperatures força gèlides, i ha sigut el primer dia amb aquella solana allà dalt). Però com això NO depèn de l'organització, no em queixo.
El recorregut és molt xulo i el tracte al corredor molt bó.
M'ha agradat poder-te coneixer Anna, tot i que sentada allà al terra i amb la fatiga que portava jo, no sé si ara et reconeixeria:(
Facilment repetiré algun any.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2018 22:29 #13 per Mona (Associat/da)
Si anna, la cursa és genial, tant per l'organització com pel recorregut! Tot i que comença suau i cap a la meitat es torna "canyeru", però és molt xulo, val la pena els desnivells que hi ha! M'encanta l'animació del final de la pujada del km16, l'altre cop que la vaig fer fa 3 anys també hi era i ajuda a fer aquella pujada, que tot i que és curta, és matadora!

El dia era ideal per córrer, però jo no ho ha estat gaire per mi... A la sortida hem coincidit amb en Jaume, en Maten, en JordiTogores, en FrancescPous i en Xevifisio, amb qui he sortit amb amb l'objectiu de fer 1h40', i com en Jaume he anat prou bé fins al km11 (que pel què veig deu ser el km maleït...), allà ja no he pogut aguantar el ritme i m'he despenjat, veient com en Xevifisio s'anava fent un puntet taronja cada cop més llunyà :blink: avui ha estat aquell meravellós dia del mes que... com torni a veure un anunci de compreses amb alguna bleda cantant les meravelles d'aquests dies del mes, li tiraré un bazoka a la tele! Entre les pujades que comencen cap aquell km, i que quan intentava accelerar un dels dos ovaris m'explotava, he anat fent amb uns canvis de ritme brutals fins a meta, sort que el recorregut és bonic i que tot i que hi hagi poca gent que animi, els de l'organització que estan a les cantonades vigilant que no passin els cotxes són ben parits i animen bé! I així he aconseguit arribar a meta d'una manera prou digne! I contentíssima d'arribar-hi! Allà he vist en Xevifisio que ja feia una estona que havia arribat, i l'anna que recollia els xips! Em trobava fatal quan he arribat i he hagut d'estirar-me amb les cames amunt una estona, el dolor m'ha durat una bona estona després d'haver acabat la cursa.

Avui he estrenat els fantàstics imans de l'equipació Correcat, van genial! Jaume, quina pena que no hi he pensat quan t'he vist per donar-te els teus, en portava! A veure si coincidim properament i te'ls dono! Perquè la veritat és que van molt bé, el dorsal no se'm ha mogut gens!

Una Mitja molt xula i molt recomenable! Amb musiqueta, birres i entrepans a l'arribada, que tot i que jo avui no n'he aprofitat gaire, l'ambient és estupendu!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2018 00:51 #14 per gorka (Associat/da)
Veig que la calor i alguna coseta més :ohmy: us han fet una mala passada...
Doncs ja teniu un incentiu per a repetir-la, què anar a Banyoles sempre ve de gust.
Llegeixo també que esteu satisfets amb els imants, així els podem estrenar a la Marató de Barcelona?


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (88): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2018 08:23 #15 per Mona (Associat/da)

gorka va escriure: Veig que la calor i alguna coseta més :ohmy: us han fet una mala passada...
Doncs ja teniu un incentiu per a repetir-la, què anar a Banyoles sempre ve de gust.
Llegeixo també que esteu satisfets amb els imants, així els podem estrenar a la Marató de Barcelona?


I tant Gorka! A mi el dorsal no se'm ha mogut gens, van de conya!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2018 09:06 #16 per guissona (Associat/da)
Per tercer any seguit tornava a Banyoles. I, si puc, hi continuaré anant. Gran mitja.

Enguany, degut al seu recorregut toboganer, l'he fet servir com a part de la tirada llarga.

Al final han sortit uns 31kms però les sensacions durant la 2a part de la mitja no han sigut les millors tot i que coneixia el recorregut. A partir del 10, tenia un canvi de ritme, passar de 4' a 4'30 durant un parell de kms. M'ha matat, ja no he pogut arrancar. Tenia previst al 13 tornar a posar-me a 4' però no hi ha hagut manera. En fi, pot ser que el massatge de descàrrega del dijous m'hagi aplatanat ja que a mi m'afecten molt.

La mitja marató sensacional i els 10kms previs a la vora de l'Estany m'han passat tan ràpid.

Mona, merci pels imans. El jorditogores em va donar els seus i ja em va comentar que em buscaves. El que passa és que al fer tirada prèvia i apurar a la sortida per no haver-me d'estar massa estona parat va fer que no ens veiéssim per allà. Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2018 20:24 #17 per sandmannn (Associat/da)
Un altre que ahir va anar a Banyoles aprofitant la modalitat de inscripció sense obsequi (això s'ha d'aplaudir)

Aquest any canviava Banyoles per Tossa.

Temps final de 1h 49' i gràcies.

Com heu dit, la 1a part de la cursa és tranquila i prou planera, però a meitat de cursa això s'engresca i vaig patir bastant amb les pujades la veritat.

Sempre recordaré aquesta cursa per haver sortit el últim!! De fet em sobrava molt de temps, però a falta de 4 minuts per la sortida sento al speaker que diu "nosequé" del xip. I jo penso: "otiaaaaa el xiiiip", corre cap al coxe, agafa'l, i corre cap a meta (sentint de lluny el compte enrere....) Total que surto el últim passant el xip amb la mà quasi agenollat per la catifa, patètica imatge. Als 100 metres paro i me'l poso per fi a la sabatilla. En aquests 5 minuts he fet més sprints que en tota la preparació de qualsevol Marató.

En fi, una batalleta més xD

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.