36 MITJA MARATÓ SITGES 13/01/2019

36 MITJA MARATÓ SITGES 13/01/2019

13 Gen 2019 13:35 #21 per jaume86 (Associat/da)
Com sempre, una mitja amb bona temperatura i sol que ha portat molt bons temps per molts associats i associades!!

Destacar a més, que hem estat l'équipera amb més participants :) :hearteyes:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Gen 2019 15:42 #22 per Carlos (Associat/da)
Un altre que ha passat x Sitges.

He anat tota la estona amb llebre a 4km

Al final 1:24:56.

He corregut 1' 10'' més ràpid any passat.

De moment es una bona entrada de any???‍♂️?‍♂️?‍♂️

14 Gen 2019 12:18 #23 per Jorfer (Associat/da)
Doncs ahir vam córrer pels carrers de Sitges un bon grapat de persones amb numerosos correcats.

Per la meva banda vaig anar integrat a la barqueta dels sub 90 minuts capitenejada per Jaume86, CarlosHb i JordiGlez on la Anento i jo vam lluitar i assolir l'objectiu de baixar dels 90 minuts. particularment em vaig despenjar a falta de 700 metres doncs no volia anar més ràpid de 4:10. Els quilòmetres en companyia ens van passar volant. Va ser una gran experiència i felicitar a Bàrbara pel top-10 i la primera posició com atleta local.

La cursa l'he trobat molt ben organitzada i amb bon ambient atlètic.

Enhorabona a tothom que ha assolit els seus objectius.

15 Gen 2019 10:28 #24 per R61 (Associat/da)
Bon dia,
Al final la medicació va fer efecte fins el km 10. Ja tinc hora pel Trauma i ara a intentar recuperar en calma.
El diumenge, malgrat tot , puc dir que vaig poder gaudir l’estona. Va ser un altra manera de passar-ho bé: mentre vaig poder córrer, saludant a molts companys i quan vaig acabar, animant-vos en el vostres últims 500 metres :clap: .
A modus de comentari del recorregut: l’opinió d’un que viu al poble és que cada vegada ens van desplaçant més cap a fora per no molestar. Les forces vives del poble manen molt i ja no ens deixen ni passar pel cap de la vila(centre neuràlgic de trobada del poble). Com sempre amb el sol :sunny: , la platja el passeig ho solucionen tot, davant d’això la crítica es fa complicada doncs el paratge és incomparable. Tinc pendent organitzar un : “vine a córrer a can ... “ i que pogueu conèixer uns altres paratges del poble.

Amb l’esperança de tornar a la mitja de BCN, una salutació a tots.

Rafa.
P.D. : aquest divendres si es fa birra faré per anar.

16 Gen 2019 11:50 #25 per bebop (Associat/da)
Un plaer haver fer aquesta mitja i saludar a tants correcats.

El meu objectiu era fer sub 1:40 (ja no sóc el que era) i veure que tal estic pensant en la Marató de BCN.

Com sempre vaig sortir més ràpid del que hem tocava. Durant una bona part de la cursa pensava que estaria entre 1:35 i 1:36. Finalment 1:37:39, no está malament. Intentaré millorar a Terrassa.

17 Gen 2019 09:56 #26 per Jorfer (Associat/da)
Carlos, faràs la marató de Bcn? Any nou i continues en forma.

R61 esperem que les lesions et permetin córrer aviat.

Bebop ja vindran temps millors. Segur que a Terrassa ho faràs genial.

17 Gen 2019 17:50 #27 per Tiny (Associat/da)
Ei! Jo també vaig còrrer la primera mitja de l'any. M'encanta aquesta mitja perquè sempre
fa una bona temperatura i em serveix per fer un control de com han afectat les festes. :whistle:

Molt content de saludar un munt de companys (i els que em van faltar!) abans i també durant la cursa.
Vaig veure companys amb molt bona forma com en Pescallunes que sortint al meu costat va fer un gran temps. :great:
Em vaig posar com a meta baixar de 1h40 i no ho vaig aconseguir ...per 2 segons (1h40'01).
Naturalmet, vaig fer una bona gasosa :party:

Propera mitja serà la de BCN per acabar de decidir objectiu de marató.

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats