Mitja Marató de València

Mitja Marató de València

29 Oct 2019 15:14 #1 per andreugg (Associat/da)
Demano disculpes per començar un tema estat mirant i no he sabut trobar-ho, però volia comentar l'experiència.

Aquest diumenge vaig tenir el plaer de poder participar en aquesta mitja desconec si molts vàreu estar però està clar que vaig veure cares conegudes. Crec que com tot te coses bones i dolentes, per això i sense tenir el nivell del David en els seus articles que si que sap analitzar tota una cursa us faig el que jo he vist, sentit i corregut. Desprès podeu criticar-ho tant com cregueu.

Recorregut: Molt correcte
Senyalitzacions : Bé
Llebres: Correcte amb un "però" pel volum de personal que hi havia crec que feia falta un mètode com la marató de BCN moltes més banderes.
Avituallaments: Correctes fins on jo vaig veure, ja que van informar-me que els darrers en el km5 van quedar-se sense aigua.
Girs i estretaments: Correctament indicats
Animació: Correcte, moltes associacions i gent de totes les edats animant durant la majoria del recorregut, això si aquí tenim un altre "però", la linia de meta, estava tant blindada per la seguretat que els familiars o amics no podien estar propers com a BCN si que fan a l'Av. Mª Cristina o Pujades a la MitjaBCN.
Fira del corredor: Aquí estic entre un insuficient o un sufi raspat, ja que era tata gent i això que jo vaig estar a les 11 del mati que no podies gaudir de la fira, això si l'entrega de dorsals i samarretes tot perfecte.
Preu: Correcte, per la quantitat de serveis oferts o veig correcte

La meva experiència com cursa va ser molt positiva, tot i no fer MMP vaig estar molt content, fa molt conèixer el recorregut, vaig voler guardar una mica en el km 10 baixant el ritme de 4:43 a 4:50 i justament tenia de fer el contrari però no sabia si encara quedava més pujada, si dic pujada, sé que el recorregut es eminentment pla, però de la costa fins el km10 pugem 50m, no és molt però es va notant.

No va agradar-me que en el km20 diguessin que era el moment de donar-ho tot, falta 1,097km i crec que si en aquell moment has fet una carrera correcte vas just per tant el darrer cop el dones als 500 o 300m, fer-ho a 1km ho veig un suïcidi mental.

EL post cursa, molt bé tot i que no acabis molt cansat que tens una estona caminant fina arribar a l'aigua, una bosseta de mandarines que ben bones estaven i un micro plàtan. Pels amants de la cervesa tenien barra lliure, però jo com no en prenc doncs na de na. La recollida de bosses va ser ràpida i no vaig tenir cua.

Vaig agrair que els calaixos de la cursa fossin acreditats, realment és nota molt quan surts en una cursa amb gent del teu nivell aproximat. No vol dir que no tinguis adelantaments però tot és més contant, crec que caldria fer-ho més en les nostres. I una segona nota que tenim de prendre es el premi que donen als usuaris que han participat, oferint 5€ de descompte sobre el primer preu, un pot pensar que és poc però aquí no et donen res de res. Porto 4 maratons de BCN i 4 mitges de BCN i zero promocions que hagi pogut aprofitar per ser corredor de l'anterior edició.

Està clar no tot és perfecte. Però ves no vull enrollar-me que tampoc sé ni si interessara aquest comentari un cop superada la cursa, ara a seguir sumant Kms de cara a la Espirall i finalment la Mataró de València.


PD Per si és d'algun interès: Temps final 01:42:11
5K 0:26:48 05m 22s / km
10K 0:23:58 05m 05s / km
15K 0:24:27 05m 01s / km
20K 0:24:21 04m 59s / km
Salut i kms

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2019 15:34 #2 per Jordi (Associat/da)
Bona cursa i bon anàlisis, gràcies :cheer:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.