Mitja Marató València 24/10/2021

Mitja Marató València 24/10/2021

20 Oct 2021 23:36 #1 per andreugg (Associat/da)
Ara m'he donat compte que no estava aquesta mitja o almenys no he sabut trobar el post. Doncs res, si algu va aquest diumenge molta sort a tots/es. Si ens trobem ja serà un que, que per poca gent que siguem ja serà molta la que omplira els calaixos.

Jo estaré al calaix verd.

Apa salut!

+Info
valenciaciudaddelrunning.com/revistas/21...-instrucciones-2021/

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2021 17:05 #2 per fandes (Associat/da)
Que tal andreuggg?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2021 11:38 #3 per andreugg (Associat/da)
Bones fandes perdona el retard en contestar, doncs va anar bé, una darrera tirada llarga amb dorsal abans de la marató de Barcelona. Bones sensacions, tot i no millorar temps.

01:48:08 si, si sóc un vehicle lent com els que més però va ser incremental i gaudint del públic de València que com sempre va sortir animar, balcons, carrer, grans i petits tots animant. El propi públic era qui recriminava si algú es creuava malament i podia generar caigudes.

Els avituallaments molt bé, llargs, ràpids i complerts. Jo vaig tenir de fer us del servei d'assistència ràpida perquè em donesin un sobre de vaselina, tenia l'entrecuix cuit! L'únic però va ser l'accés al guarda-roba que és on també estaven els WC, van generar-se unes aglomeracions força grans i per no tenir aglomeració dins estava tota fora. L'entrega i recollida de material al guarda roba ràpid i perfecte. La bossa del corredor surts amb un munt de pes a les mans i els voluntaris ajudant amb tot el que van poder i més.

Parlar de pujada amb un desnivell de 12m sembla un insult fa més pujada el camí de St Andreu a Can Drago que tot el que tens allà. Un circuit molt ràpid, molt correcte tot i ser no del centre va tenir força animació i la part del port per a mi va ser la més pesada. Però bé ja quedaven 2-3km

Apa aquest diumenge moriré a la marató? Qui sap, però estic atemorit.

Salut!

10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20

Please Entra or Crear compte to join the conversation.