Bon dia, ja he superat una cursa més (sembla per la forma en que ho dic com si fos l'Everest però anar lluitant contra pors és terrible). M'ha fet molta il·lusió poder-vos veure a tots/es i al llarg de la carretera de la Roca veure tanta pastanaga i cares conegudes.
Primer de tot agrair al Dani (Fandes) per acabar-me d'animar ja que en el meu cap buscava més raons per no anar que realment estar. També em va fer riure el Jordi(Meep) dient que si la pluja em feia mal.
Serveis oferts perfecte, com sempre la botifarrada nexe d'unió i xerrada per arreglar el món amb les xerrades, i si et creuaves amb el Dani (Fandes) et preguntava per saber que tal anava tot. El David (Dabit) ens va a retratar a tothom amb al nova tècnica del canvi de lloc instantani o mitosis ja que va estar aqui i la del Mediterrani! Quin crack!
Mil Gracies al Pako, Jordi, Ari també per les fotos.
A tu Ramon_B et vaig veure abans de començar la cursa un plaer també de veure't. I molts altres ja que la virtut de sortir el darrer es que veus tota la capçalera de tornada de la Mitja, de la 10K vaig veure menys.
Sigui com sigui una gran cursa i seguim sumant histories.
Apa seguim!