Doncs les cames van arribar bé, el que no va aguantar va ser la resta del cos a fer una mitja al meu limit actual, amb una
temperatura de 26ºC a la sortida (i 24ºC a l'arribada, no creieu que va baixar gaire) i vent fort sobretot a la primera volta, d'oest per tant no el vem trobar de cara fins al km5'5 amb les pujades ja fetes tot baixada i pla fins al final de la primera volta
La meva estrategia va ser sortir un puntet per devant de la llebre de 1h35' i el posible grup que es fes per aprofitar el vent a favor i us aseguro que anar una mica "sol" pel passeig, notava el vent empènyer. Al
km2'7 primer avituallament (m'el salto: error) i primera pujada dura regulant, puja i baixa bonic pel cap de Salou, veien les platges dels Capellans i sobretot el passeig de la Platja Llarga, que acaba també amb una pujadeta dura, moment on em deixo atrapar pel grup i m'anirà bé per resguardar-me del vent a tota la baixada fins al
km7'5 on tornem a trobar l'avituallament. glop en ampolleta d'Aquarius però ja no em noto bé. Al passeig em començo a despenjar uns metres i això vol dir "xupar" vent.
Intento regular al meu ritme fins el final de la primera volta i al començar la segona arriba la sorpresa: nomes portem 9'7km!
Avituallament al km10'2
Baixem de nou cap al passeig i aquest cop girem a l'esquerra per fer l'afegitó (anada tornada amb gir de 180º) per quadrar la distància de la mitja. Comprovo que el vent ha baixat la seva intensitat però ja no puc apropar-me als ritmes inicials, de nou arribo a
l'avituallament (km13'5) i intento pendre el gel que porto però no puc obrir-lo i el guardo (error). Despres del puixa i baixa que encara faig prou bé, fin l'ultima puja on ja vaig "clavat". Fa estona que vaig molt sol i se m'està fent de nit (literalment) i no porto ulleres. El que havia de ser uns kms comodes se'm fan eterns amb una mica de vent de cara amb prou feines baixo de 5'/km (30" més que a la primera volta). I poc abans de
l'ultim avituallament (km18'3) m'avança la 3a dona acompanyada de la bici, no queda aigua però hi ha Aquarius en gotet (glopet que em quedo amb ganes de més)
Vaig fos i d'aquí a meta se'm fa etern. Poc abans del km20 (aprox, no hi havia un sol punt km, imagino que pel vent) m'avança la llebre de 1h40'. no tinc forces, només vull arribar a meta, on veig que el crono marca 1h37' ????
és clar, dues voltes de 9'7km i un afegit de 1'2km només donen
20'6km! Falten 500m!
Avituallament final ampolla d'Aquarius i ampolleta d'aigua + "tapa" + got de cervessa (no vaig agafar)
Hi ha coses que estan molt molt bé (recorregut entretingut, avituallaments), però el tema de la distància és una vergonya

Evidentment no repetiré