Bones, obro aquest tema perquè veig que no estava, sé que es una cursa ja feta però per comentar experiència del nou recorregut i mostrant que falta menys per arribar a la gran el desembre.
El meu calaix que és dels lents vam sortir a les 8:55 quan el primer grup va fer la sortida a les 8:35, els serveis de guarda bosses, wc, i accessos van funcionar molt bé, sense grans cues. A nivell de cursa solament vaig detectar que al principi al tenir tant de transit va costar-me agafar el meu ritme i superar a la gent costava però bé, les indicacions de KM van estar bé i els avituallaments llargs i complets.
L'animació va estar molt bé, pot ser aquest any comparat amb d'altres vaig notar un xic menys d'animació però a nivell de públic ple!
Com sempre a València a la mitja un cop finalitzes tens una altre cursa fins finalitzar l'Av. dels tarongers agafant els almenys, medalla etc... Moment on veus o et veu la gent que ens coneixem i fem un resum del dia.
La cursa un 10, la ciutat també el que pot ser no agrada tant son els preus dels allotjaments però ves això ja no és cosa de la cursa.
Per variar us deixo el meu vídeo, per si voleu reviure o viure el recorregut, ja que una imatge val més que mil paraules.
10k - Cursa Moritz Sant Antoni (2024) 00:47:18
21k - La Mitja (2024) - 1:43:46
42k - Marató Barcelona (2024) 3:51:20
Sí jo també vaig menjar paella i també vaig córrer bé vaig arribar a la meta i jo sí que soc dels més lents amb orgull.
Vull subscriure les paraules de andreugg que com organització està molt bé, l'única cosa que jo vaig tenir la sort de venir acompanyat per la meva muller i supporter i és que la zona d'arribada i la sortida que era la mateixa avinguda el metro a valencià hi ha part que no és soterrat i, per tant, per bellugar-se a altres indrets de la cursa estaven poc accessibles per anar a peu i que hi anaves amb taxi o cap més opció al respecte.
Us deixo foto del gran Abel Anton.
Així mateix, vaig poder gaudir-la i un altre al sac !