Millora't
Josep80! Per part meva, encantat de trobar-me amb pastanagues com el
Mario.cat, Entramuntanat, JRamon i Rularo. Sempre és bonic omplir l'Empordà del color taronja
Menció especial als meus companys de llebratge
ExpressoDeNavata, DaniSoriano i Camilo. Avui les barquetes anaven soles, i és que la climatologia ha estat espectacular. Acostumats a bregar amb el fred i la tramuntana, comentàvem els 4 a l'acabar que calia anar amb el fre de mà posat. L'important és que un any més hem pogut ajudar a molta gent en la clàssica volta per Vilatenim, Vilabertran, Peralada i Cabanes.
A gaudir molt d'aquest darrer mes de 2024!