41ª MITJA I 13è QUART DE MARATÓ DE SITGES 12/01/25

41ª MITJA I 13è QUART DE MARATÓ DE SITGES 12/01/25

21 Des 2024 19:42 #41 per Jorfer (Associat/da)
Sonsina, ja et tens a la teva bústia privada.

Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2024 15:41 #42 per Antirco (Associat/da)
Encara estic a temps ??? !!!!

Vull un cupó de descompte de la Mitja de Sitges

01-10: Jorfer, Xavi Corral, Luisito, Jaume Carol , Maria, JordiMartri, aurelian, RUNandWINE, mario.cat, Francesc57
11-20: grampy. Oriol_R, ELA, Hansi, Rugbyman; Peratoto, Antirco

Gràcies[/quote]

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

22 Des 2024 19:06 #43 per Jorfer (Associat/da)
Josep ja el tens.

Bon Nadal!!

25 Des 2024 22:52 #44 per danisoriano70 (Associat/da)
Vull un cupó de descompte de la Mitja de Sitges

01-10: Jorfer, Xavi Corral, Luisito, Jaume Carol , Maria, JordiMartri, aurelian, RUNandWINE, mario.cat, Francesc57
11-20: grampy. Oriol_R, ELA, Hansi, Rugbyman; Peratoto, Antirco, danisoriano70
BON NADAL

27 Des 2024 22:37 #45 per Runnero (Associat/da)
Hola! Carmenice i jo, volem cupó 🙏🏼

11-20: grampy. Oriol_R, ELA, Hansi, Rugbyman; Peratoto, Antirco, danisoriano70, Carmenice, Runnero
BON NADAL

28 Des 2024 21:05 #46 per Jorfer (Associat/da)
Estem al dia.
Tothom té el codi per terra, mar o aire.

Bon Nadal i Bon 2025!!

11 Gen 2025 19:40 #47 per Jorfer (Associat/da)
Demà us trobaré a faltar doncs aquesta setmana he parat per una inflamació al tormell esquerra. Sembla que a poc a poc torna a la normalitat i avui he provat 45' de carrera continua lenta i puc tirar milles. Demà podria córrer la mitja de Sitges peroò prefereixo entrenar sense pressió per casa i a ritmes més lents que si portés un dorsal al pit.

Bona mitja a tothom i, si podeu, feu una foto 30' abans de la sortida a la zona de l'hotel Calipolis.

11 Gen 2025 21:37 #48 per Mona (Associat/da)
Jorfer!
Quina pena que no puguis venir, però més val que surtis amb calma i sense pressió. Et trobarem a faltar!
Ens veiem a les 9:30 a l'arc de sortida per fer la foto CoRReCaT ;)

15 Gen 2025 08:18 #49 per Hansi (Associat/da)
Jorfer, et vam trobar a faltar, espero que estiguis recuperat del tot!
Em va agradar molt poder saludar i xerrar amb bastants correcats a Sitges! El dia va ser meteorològicament agradable, la cursa prou ben muntada, córrer al costat del mar una estona (m'encanta)...I molts km de la mitja vaig anar ben acompanyat, amb els germans camiseta? i en Pescallunes. Fantàstic!

15 Gen 2025 10:58 #50 per Ramon_B (Associat/da)
Un nou Quart de Marató de Sitges al sac. Dia bo per córrer amb sol i fred (7ºC). Primera prova de 10 Qm de l'any amb un temps prou bo de 1h01'05'' al pas pel Qm 10. Temps final 1h04'31'' a ritme de 6'09''/Qm. El mateix que al 2023 :whistle:

Abans de sortir hem gaudit d'una magnífica sortida de sol

Bona organització i medalla a l'arribada 🥇

M'he quedat a animar i saludar als que heu fet la mitja amb millor temperatura ;)

Només un punt negre a l'organització, el caos del guarda roba al parking. Amb la foscor no es veien els números de les motxilles i no les trobaven. Ja va passar l'any passat i els he posat una queixa.

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

15 Gen 2025 18:02 #51 per estanis13 (Associat/da)
Bona tarda! Vaig fer el quart de guia d’en Jaume Bajo, després de tant de temps em va fer molta Il·lusió saludar a bastants incansables correcats. Sobre la cursa, em va sorprendre el recorregut, ha canviat molt desde el 2020 que va ser l’última vegada que hi vaig anar. La veritat que m’agradava més abans almenys em semblava millor per córrer, sobretot com a guia vaig patir amb tants i tants girs, voreres… però va anar bé que és el que compta.

Em va agradar tan l’ambient que ja em vaig inscriure a la mitja de Granollers :party: :party:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats