Aquest matí he participat per segona vegada als 10 km de la Mitja Marató Rural de Reus (la primera va ser fa dos anys, a la primera edició).
Efectivament, fora de forma com estic, els 10 km m'han semblat durets, com diu en
Danigoal. A més tenia fred i anava carregat de roba, com sempre. L'speaker parlava que podríem trobar fang i bassals en algun tram però als 10 km gairebé no n'he vist. Diria que el recorregut és un 70% asfalt i ciment i el 30& per terra en bon estat i m'ha agradat força. I distància exacta de 10 km.
Veig que als 10 km hem arribat 212 i a la mitja marató surten 70; a veure si per pròximes edicions es queda en una cursa d'una única distància.

Cursa gratuita però amb bons serveis: fàcil d'aparcar, lavabos suficients per la gent que hi érem i nets, dutxes a un pavelló proper, guardarroba, com a obsequi una samarreta que està prou bé, avituallament al km 5,7 km (en acabar l'última pujada important) i a la meta una poma i agua a dojo. Essent gratuïta no se li pot demanar més.
També per valorar positivament la data en la què s'ha fet, coincidint amb la Marató de Barcelona, que com passa també amb la Mitja Marató de Barcelona, sembla que cap cursa s'arrisca a coincidir en la data.
Una bona opció com a cursa senzilla, per sortir a córrer per un indret diferent a l'habitual i amb els serveis bàsics ben coberts.