16ena. Mitja Marató Costa Maresme 28/09/2025

16ena. Mitja Marató Costa Maresme 28/09/2025

29 Set 2025 21:10 #21 per Hansi (Associat/da)
Ahir vaig estar a Calella per aquesta mitja, força ben organitzada i plana per rodar a ritme constant. La meteorologia va oferir-nos un dia fresc, tot i que amb vent, però la participació era prou gran com per formar grups (amb aquest nombre de participants, els carrils per on circulàvem eren una mica estrets en algun punt del circuit).
Molt bé tota l'àrea de lliurament de dorsals, obsequis, guarda-roba, i avituallament postcursa. Ofereixen bons serveis i s'han anat afiançant i millorant amb el pas dels anys. Crec que no hi havia dutxes, cosa que jo trobo a faltar.
Pel que fa a la cursa en si, vaig anar amb la intenció de fer un entrenament amb dorsal i improvisadament em van sortir dues parts diferenciades. Els primers 11 km amb el grup del Rafa Pérez, llebre de 1h40, ben acompanyat pels germans camiseta? :heart:, i els últims 10 km a ritme més ràpid.
Em va agradar molt tenir converses llargues i poder saludar un bon grapat de correcats :cheer:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Set 2025 10:49 #22 per Jorfer (Associat/da)
Hansi construint una bona base per a properes maratons. Segur que ho faràs genial.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats