27a_LLiGa2025_19_d'octubre: Salvatge Trail, Cros de Sants i Mitja de Mollerussa

27a_LLiGa2025_19_d'octubre: Salvatge Trail, Cros de Sants i Mitja de Mollerussa

26 Set 2025 21:19 - 26 Set 2025 21:22 #1 per piri (Associat/da)
L'edició número 37 de la Mitja de Mollerussa es realitzarà el diumenge 19 d'octubre del 2025 a les 9:00h. El lloc de la sortida serà el Camp de Futbol Municipal mentre que l'arribada estarà al Parc Municipal de Mollerussa. El recorregut té un tram urbà sortint de Mollerussa, passa per Golmés, Vilanova de Bellpuig i finalment acaba novament a Mollerussa.

La informació tècnica del recorregut té com alçada màxima 290 metres amb un temps màxim de 2:30:00 amb 6 llebres: 1h24, 1h30, 1h40, 1h45, 1h50 i 2h00 hores.

La mitja comptarà amb cinc avituallaments líquids i un sòlid. Un cop traspassada la línia de meta se li farà entrega al corredor d’una ampolla d’aigua, una beguda energètica, coca-cola, fruita i un entrepà calent.

Hi haurà servei de vestidors i dutxes al mateix poliesportiu.

A més, disposareu de pàrquing gratuït. H i haurà un espai habilitat per estacionar el vehicle just al costat de la sortida.

Un any més i amb aquest ja en seran 12 edicions de la cursa de muntanya de Rellinars. En aquesta edició pren el nom de la Salvatge Trail . Com les altres les curses de la jornada, aquesta també serà pel diumenge 19/10/2025 a les 10:00h.

La sortida i arribada serà a la pista poliesportiva Rellinars situada a l'Avinguda del Solei número 3. La distància de la cursa és de 20,8k. El trajecte església-poble serà igual des de l'edició del 2019 pels que l'heu realitzada fa uns quants anys,

És obligatori que cada corredor/a porti el seu propi GOT/BIDÓ/CAMELBACK perquè la Salvatge Trail esdevingui una cursa sostenible amb el medi ambient i ajudi a reduir al màxim els residus. Per tant, en els avituallaments els participants hauràn d’omplir ells mateixos els bidons o camelbaks. Si un corredor/a no porta got/bidó/camelbak no podrà disposar de les begudes.

Hi haurà un avituallament de tipus líquid i sòlid situat en el quilòmetre 4 aproximadament, tant a l’anada com a la tornada (km16).
A més, hi hauran també avituallaments líquids en altres punts estratègics. Tots els participants de totes les curses tindran avituallament de tipus líquid i sòlid en la finalització de les mateixes.

La finalització màxima de la cursa és a les 14:00. No es pot fer caminant ja que hi han temps de tall a cada punt de la cursa.

El repartiment de dorsals es farà a la pista poliesportiva municipal de Rellinars el dissabte dia 18 d’octubre de 18:00 h a 20:00 h i el mateix dia de la cursa de les 8:00 h a les 9:00 h.

També hi haurà servei de dutxes i guarda-roba.

Finalment també tindrem el clàssic Cros Popular del barri de Sants.

La sortida serà pel proper diumenge 19 d'octubre a les 10h del matí des de la carretera de Sants i arribada a la Rambla de Brasil a Barcelona. Aprofiteu ara que fins l’11 d’octubre hi ha preu reduït!

La recollida de dorsals i de les samarretes es realitzarà a la Lleialtat Santsenca (carrer d’Olzinelles 31) el divendres 17 d’octubre de 16 a 20’45h i el dissabte 18 d’octubre de 10 a 14h i de 16 a 20’45h. El diumenge de la cursa també es farà entrega de dorsals i samarretes a la sortida, però recomanem evitar-ho per no fer cues.

Els corredors que necessitin el xip blanc el recolliran el diumenge a partir de les 8.30 a la zona d’arribada.

El Cros de Sants a més de tenir curses infantils també comptarà amb la modalitat "El Cros inclusiu de 1500 i 500 metres". Aquestes dues curses estan reservades a corredors/es amb discapacitats psíquiques.

La cursa de 1500 metres es disputarà dins del Cros Popular de Sants, sortint de la carretera de Sants amb Badal, cap a les 10:30h mentre que la cursa de 500 metres començarà a les 11:15h a la Rambla Brasil, cantonada Avinguda Madrid.

A més, des de fa uns anys, el Cros col·labora amb l’ONG Dones Burkina donant suport als projectes que es desenvolupen i recollint material esportiu. Us animem a col·laborar.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. 12 edicions de LLiGaCoRReCaT.
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Web: lliga.corredors.cat/index.php Twitter: @LLiGaCoRReCaT.
Instagram: @lligacorrecat i també, des del 2024, tenim grup de Whatsapp.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2025 09:46 #2 per Chute (Associat/da)
Doncs aquest diumenge tornaré a disputar una cursa de la lliga. Tot i que arribo físicament malament intentarem salvar els mobles i sumar algun punt al Cros de Sants.

Molta sort a tots als que participeu a alguna de les tres curses.

19 Oct 2025 16:12 - 19 Oct 2025 16:13 #3 per TtX (Associat/da)

Chute va escriure: Doncs aquest diumenge tornaré a disputar una cursa de la lliga. Tot i que arribo físicament malament intentarem salvar els mobles i sumar algun punt al Cros de Sants.

Molta sort a tots als que participeu a alguna de les tres curses.

Doncs he vist k al final t’ha anat prou bé Chute. Per passar el primer Km aprox a 5’30”… :party:
Jo en canvi he hagut de fer una bona gasosa per arribar en 59’45
(0:27:56 i 0:31:50) :laughing:

19 Oct 2025 19:29 #4 per grampy (Associat/da)
Bona matinal avui pels carrers de Sants, moltes cares conegudes a una cursa que feia anys no la feia, chute, TtX, Ramon baltra, Luizan.....
La cursa doncs per ser una mica exigents amb pujades, baixades, no m'ha anat tan malament com pensava, ja que he fet 59'32'', vinguen d'un parell de curses de 10k entre 1 h 8 min i 1 h 6 min.ni tan malament avui!!!

20 Oct 2025 08:00 #5 per Sarcel (Associat/da)
I jo en Rellinars un any més, una de les meves curses preferides.

20 Oct 2025 11:31 #6 per Chute (Associat/da)
Doncs sí TTXAvi, al final m'ha anat millor del que tenia previst. Per part teva, una gasosa de les guapes, però almenys has pogut salvar el sub60. :clap: :clap:

Grampy, com la temporada continui amb aquesta progressió de marques que es vagin preparant els rivals. :stucktongue

20 Oct 2025 17:59 #7 per Vladi (Associat/da)
Cap de setmana ben farcit de curses. A part d'aquestes que puntuen a la lliga, n'hi ha hagut d'altres on uns quants companys i companyes han participat (Lluís Companys, Santa Margarida, Cornellà, ...)

Jo he corregut la mitja de Mollerussa, on també han participat el Vicenç, l'Olga i l'Arcadi. No sabia que puntuava per a la lliga, estava despistat, m'ho va dir el Seneca ahir a la tarda. Per tant, he pogut sumar uns quants punts.

La mitja de Mollerussa és molt recomanable, jo l'he corregut tres vegades. Molt bona organització per part del Xafatolls: recollida de dorsals, avituallaments (4 amb aigua durant la cursa i el de l'arribada amb entrepà, fruita, gominoles, cervesa, ...), servei de fisios (em van deixar les cames noves), bona samarreta i medalla, ... L'única pega és, pels que som de Barcelona, que hem de fer una hora i mitja de cotxe (ahir per la boira una mica més), però, torno a dir, compensa.

A nivell personal, força content, malgrat que l'objectiu de fer 1:45 no el vaig poder aconseguir. En el k5, quan comença la pujada, vaig poder avançar a la llebre 1:45 i guanyar uns quants segons. Però, en els últims quilòmetres de la pujada, entre l'11 i el 13, em va tornar a avançar. Durant uns tres quilòmetres la vaig tenir "a tiro de piedra", intentat que no se m'escapés, però, al final, no va poder ser i la distància es va anar fent més gran, les cames ja no van poder més. Total 1:46:36 amb una distància del Garmin de 21,270 km (crec que era més llarga perquè el meu rellotge sempre al final marca menys).

Encantat d'haver saludat al Vicenç, l'Olga i l'Arcadi.

Enhorabona a tots els que heu sumat uns quants punts per a la lliga.:muscle: :muscle: :muscle:

Pròxima parada, La Vicentina.

Salut, companyes i companys :great: :great: :great:

21 Oct 2025 09:17 - 21 Oct 2025 09:17 #8 per piri (Associat/da)
Felicitats a tots i totes les que heu disputat proves aquest passat cap de setmana :party:

La veritat és que com passa en gairebé totes les curses de la LLiGaCoRReCaT, vagis on vagis trobes una bona organització. A més, el Cros de Sants i la Mitja de Mollerussa són ja dos clàssics. I la Salvatge Trail, sobretot per l'organització que té al darrera, s'acabarà consolidant com un referent en les curses de muntanya.

Gràcies per les cròniques i comentaris :great:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. 12 edicions de LLiGaCoRReCaT.
Correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Web: lliga.corredors.cat/index.php Twitter: @LLiGaCoRReCaT.
Instagram: @lligacorrecat i també, des del 2024, tenim grup de Whatsapp.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats