6 hores individuals 15 - 16 desembre 2018

6 hores individuals 15 - 16 desembre 2018

18 Des 2018 09:14 - 18 Des 2018 09:23 #21 per Mona (Associat/da)

canferreir va escriure: Hola,

Abans de tot vull felicitar a CoRReDoRS.CaT, als voluntaris, associats, etc... per la gran festa que es va celebrar durant el cap de setmana passat.

Agraïr també als voluntaris per la seva feina, fotògrafs, amics, i animadors que estaven allà present donant suport a tots els corredors.

Pel que fa a nivell personal volia arribar a fer 40k, pero m'he quedat oficialment en poc mes de 37k. Tota l'estona estava en el carril 5 perquè com soc lent voldria que els que em doblessin tingués el carril 4 lliure per poder passar. El meu pla es sencill: caminar 1 hora i correr 15 minuts 5 cops. La cinquena hora en corria mitja hora. Evidentment, a l'arribada va ser molt emocionant i es el primer cop que rebo un passadís multitudinari i molta ovació dedicada a mi i la resta de participants. Molt emocionant, insisteixo, i també molt agradable participar a les 6h així.

Amb la medalla de les 24 hores en sumo ja la 25a.

Victor és un fletxa, fins i tot va fer un bon grapat de voltes. Ja ho intuia, em doblava sovint. Felicitats Barceruel!!

Salutacions i bones festes!!

Enhorabona! Diu molt de tu de deixar la part interior pels més ràpids, i saps bé que oficialment diu que has fet 37km, però si anaves per la part de fora ja sabem que has arribat als 40km que buscaves, així que objectiu assolit! Felicitats!!!

Deixo el link amb les fotografies del cap de setmana, si en teniu, les podeu compartir també.

10.000 gràcies!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2018 20:52 #22 per canferreir (Visitant)
Moltes gràcies per aclarir-ho. Ja m'ho semblava que era poc tenint en compte que estaba fort.

Tot i això, si la IAU requereix la distància del carril 4, deixem-ho així.

Pero a nivell personal em quedo amb el repte que ho he aconseguit, segons dieu.

Estic eufòric, no m'ho esperava.

Molt xules les fotos i el video, sobretot la del passadis. Gallina de piel

Fins la propera

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

19 Des 2018 15:23 #23 per Dennis Teuling (Associat/da)
Algún any vull fer-ho.. només per poder viure el passadís!

Recordo de fa un parell d'anys que vaig plorar només de veure-ho.
Imagina't ser-hi tu... Brutal!!

A propòsit... apart dels cracks de casa (Corredors.cat), quan jo vaig fer part del meu relleu passat les 06:00 del matí... anava a 4'10÷4'15" més o menys... però un que anava al carril 4 anava més ràpid que jo... per la corba!!!!
Si jo feia una corba de ~100 metres... ell feia la corba de ~111 metres i em passava. Quina màquina :? :? :trophy:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

19 Des 2018 15:49 - 19 Des 2018 15:50 #24 per Barceruel (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure: A propòsit... apart dels cracks de casa (Corredors.cat), quan jo vaig fer part del meu relleu passat les 06:00 del matí... anava a 4'10÷4'15" més o menys... però un que anava al carril 4 anava més ràpid que jo... per la corba!!!!
Si jo feia una corba de ~100 metres... ell feia la corba de ~111 metres i em passava. Quina màquina :? :? :trophy:

En Mia Carol. Recordman d'Espanya de 12 hores en pista i guanyador aquest any de les 6 hores. Un màkina i molt bona gent.

Bé. Gràcies per les felicitacions, tot i que la meva performance en aquestes 6 hores va ser bastant esperpèntica. No les havia preparat gens i el "fons d'armari" de la Ultra Pirineu ja feia setmanes que l'havia esgotat. A sobre, divendres vaig tenir el sopar de Nadal de l'empresa (no aferiré cap comentari més al respecte :sick: :sick: ).

Així que diumenge a les 6 del matí tenia ganes de qualsevol cosa menys de córrer. Aixó va servir per tenir cap de sortida i les primeres voltes les vaig fer al voltant de 5'/km. Tenia molt mesurats els ritmes, sabent que a la pista no et pots refiar del GPS. Tenia al cap la "Tabla dels 422'37m": 2:07 per volta, 5'00. 2:15, 5'20". 2:30, 5'55"... i la intenció d'inici va ser no fer cap volta per sota de 2 minuts ni per sobre de 2'15". Aixi vaig fer, pero la panxa la tenia fatal. 3 pixades en les 2 primeres hores i finalment aturada a vestidors per buidar. A partir d'allà em vaig trobar millor de cos pero molt fluix, fins al punt d'haver de caminar algun petit tram i haver de córrer molt a poc a poc. En canvi, a les 3 darreres hores em vaig recuperar una mica, primer amb gels i fruita i després amb el "comodín de la cervessa" (Gràcies Oriol, Judith i Vay :party: ). Inclús el darrer quart d'hora em va vindre de gust de córrer descalç i les sensacions van ser també molt bones.
Finalment 61km i poc, que tampoc son tant dolents tenint en compte tots els condicionants i que pensava fer sobre uns 65km. Per la propera prometo preparar-la millor. I, molt probablement, faré cas a en Sandmannn i pujaré a les 12 hores. :woohoo: :woohoo:

Agraïr a tothom els ànims (especialment a en Debu en els moments baixos de la meva cursa), el treball de voluntaris i comissió i a tota la gent que formem Corredors.Cat. És un orgull veure el que som capaços de fer quan ens posem les piles. :raised: :raised: :raised:

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats