- Missatges: 1590
canferreir va escriure: Hola,
Abans de tot vull felicitar a CoRReDoRS.CaT, als voluntaris, associats, etc... per la gran festa que es va celebrar durant el cap de setmana passat.
Agraïr també als voluntaris per la seva feina, fotògrafs, amics, i animadors que estaven allà present donant suport a tots els corredors.
Pel que fa a nivell personal volia arribar a fer 40k, pero m'he quedat oficialment en poc mes de 37k. Tota l'estona estava en el carril 5 perquè com soc lent voldria que els que em doblessin tingués el carril 4 lliure per poder passar. El meu pla es sencill: caminar 1 hora i correr 15 minuts 5 cops. La cinquena hora en corria mitja hora. Evidentment, a l'arribada va ser molt emocionant i es el primer cop que rebo un passadís multitudinari i molta ovació dedicada a mi i la resta de participants. Molt emocionant, insisteixo, i també molt agradable participar a les 6h així.
Amb la medalla de les 24 hores en sumo ja la 25a.
Victor és un fletxa, fins i tot va fer un bon grapat de voltes. Ja ho intuia, em doblava sovint. Felicitats Barceruel!!
Salutacions i bones festes!!
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Dennis Teuling va escriure: A propòsit... apart dels cracks de casa (Corredors.cat), quan jo vaig fer part del meu relleu passat les 06:00 del matí... anava a 4'10÷4'15" més o menys... però un que anava al carril 4 anava més ràpid que jo... per la corba!!!!
Si jo feia una corba de ~100 metres... ell feia la corba de ~111 metres i em passava. Quina màquina