Sabatilles LIDL

Sabatilles LIDL

10 Jun 2013 11:03 #121 per Cabrix (Visitant)
Ferrantxu, si t'esperes a que t'ho expliquem, et quedes sense!!  :he:

Nosurrender, el tema no és tant l'experiencia, que fa molt, com fer un entreno que et permeti atendre a les sensacions. O sigui, que tota opinió és benvinguda!!

Sobre l'aluvion, us farieu creus de quantes senyores veig al migdia fent el camí de Sant Jeroni amb les LIDL...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2013 11:08 #122 per ferrantxo (Visitant)
Ja tinc el llibre del lidl, amb un títol on s'ensuma el drama :sarcastic:


10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2013 11:10 #123 per ferrantxo (Visitant)
Per cert, al lidl del carrer Berlin (BCN) hi ha stock de tot:

plus.google.com/117933941498037918664/about?gl=es&hl=ca

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2013 11:12 #124 per Cabrix (Visitant)
Ja ens diràs com està el llibre !!

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2013 11:34 #125 per Karnaplosky (Visitant)
Mi mujer ha ido al de Ripollet, y de chica solo había tallas 36 y 37 de ambos (dos) modelos. :sarcastic:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2013 11:36 #126 per Mattu (Visitant)
A ver, que tengo poca batería y en mi curro se ha ido la luz. He aprovechado la bajada de plomos para acercarme al que tengo pegado al curro (Vila i Vila, en Parallel).  Y asi como llegué me he ido, con las manos vacías.

La otra vez lo dije y lo repetí: las simil Asics han salido muy buenas y las uso bastante, eran un MUST y así lo dije. Estas, en cambio, no me han convencido nada: iba con idea de pillarme las "Freelike" y cuando llegué aquello era muy rigido. No eran flexibles ni eran ligeras: eran la forma de las Free pero con las prestaciones de las anteriores. Quizas pesó el hecho de que estaba ilusionado porque aquello fuera de verdad una Free y me llevé el chasco. Las "Lunarlike" las miré por curiosidad dado que tengo el modelo original: han clavado el diseño, son clones absolutos... pero la suela no es lunarlon y claro, lo notas.

A partir de ahí, cada cual es cada uno.

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2013 11:37 #127 per Cabrix (Visitant)

Mi mujer ha ido al de Ripollet, y de chica solo había tallas 36 y 37 de ambos (dos) modelos. :sarcastic:


Pues yo creo que tu, de chica, poco, y de 37, menos...  :666:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2013 12:01 #128 per Karnaplosky (Visitant)
46 de ná que calza el nerdo, en zapas de correr  :rofl:
Ella quería probarlas y no ha podido ser... cagonto.

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2013 12:02 #129 per Cabrix (Visitant)
O sea, que duermes de pie, vamos...

Has probado el esqui? Ya vienes equipado de serie!!  :rofl:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2013 12:18 #130 per Karnaplosky (Visitant)
no... el submarinismo es lo mío... síp no necesito aletas  :mdr:

"Leave me alone. I know what I'm doing!" Kimi Räikkönen (GP Abu Dabi 2012)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2013 19:01 #131 per Cabrix (Visitant)
A veure, tinc a la ma les "Lunarclon". Son clavades en disseny. Son sensiblement més lleugeres que el model original, i, posades al peu, costen de flexar. Com diu en Mattu, es nota que la sola no és Lunarlon. Espero domar-les demà i donar-vos més informació. A priori, penso que estaré més comode amb aquest model que amb l'Asicsclon", perquè m'agrada menys pes al peu.e

He vist les "Freeclon", i la mateixa sensació. Disseny clavat, molt més lleugeres que el model NIKE i amb la sensació de que costen de flexar.

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 08:14 #132 per Polgi (Associat/da)
Tambe tinc unes Lunarclon. Lleugeres i de sola una mica dura. Hi buscat caracteristiques al cartro que porten i hi ha poca cosa a part de dir que son neutres. També faré comentaris quan las probi.  8)

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 08:38 #133 per Mattu (Visitant)
¿De verdad notais ligeras las "Lunarclon"? Yo es que no se, llevo las Lunarglide y al coger estas ayer no las noté ni que fueran un ladrillo ni una pluma, pero no mas livianas que las originales. No pensé en comprarmelas porque sacrificar suela (que no son comparables una y otra) por 15 o 20 gramos (que si es así  será mas o menos la diferencia, las Lunarglide 4 en un sz9 pesan 263 gramos) es una tontería. Ya contareis la experiencia en todo caso Pep y Pol...

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 08:42 #134 per Cabrix (Visitant)
Mattu, sopesadas a mano, sí que noto diferencia de peso. Puestas en el pie, "de parado", ajustan bien, pero aun no las he domado. Eso si, la suela tiene pinta de durar poco.

Yo, que tambien uso Lunarglide por diversos motivos, no las cambiaria por estas. Pero ya sabes que no me puedo estar quieto, y me gusta probar cosas...  :mdr:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 09:06 #135 per dimoito (Visitant)
Ayer estuve andando con ellas unos 14 km.
La verdad... por 17€ no se puede pedir más.
Me resultaron muy cómodas, aunque efectivamente, parece que la suela no vaya a durar mucho.
De momento satisfecho con ellas.
Este fin de semana haré una tirada de unos 40km a ver si aguantan
Además estéticamente me resultan muy bonitas y atractivas.
Lo dicho, por lo que valen están muy bien  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 21:00 #136 per Mattu (Visitant)
Al final, de pura envidia de ver a Cabrix corriendo con ellas (estaba sentado en la puerta del Lidl cuando has pasado esta tarde, Pep) y me he liado la manta a la cabeza. Pues no se que cojones pillé el lunes pero os puedo jugar que las que me he traído si que son ligeras como comentáis... En fin, que las he dejado en el trastero en plan "reserva" hasta que queme lo que tengo o me de el venazo de usarlas.

Ale, Cabrix, a comentar las impresiones...

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 21:06 - 11 Jun 2013 21:13 #137 per Cabrix (Visitant)
PRIMERA PROVA FETA!! EN blau, el que he copiat/enganxat del test de las Crivit ASICSCLON, ja que serveixen per les Crivit LUNARCLON...

Primer de tot, una reflexió feta a la carrera (literal; ho he pensat mentre que rodava…) : Seria d’il•lusos pensar que aquestes CRIVIT seran iguals que unes Kayano, NB1080, Saucony Triumph… Poseu el model que vulgeu. Tot i això, estan ben acabades i els materials semblen bons.

Us explico el meu TEST i les condicions de partida. Si algú vol més info o bé que provi un entrenament específic, m’ofereixo, que, com ja he dit, no li faig fàstic a res…

Condicions de partida : sujetu varón, 80kg, amb més de 20 anys d’experiencia en asfalt, cros, pista i muntanya. Lleugerament pronador, tot i que a ritmes de competición entro de migpeu, i només en proves llargues, com tothom “em cau el peu”. Ara, marques de “pelagatos”, no fa tant, marques de “popular avançat”. Surto d’una setmana de càrrega de km (programada), preparant competició al maig. Alterno actualment entre NB890v2 i Brooks Launch. 45 de barca.


TEST : Un entrenament de manteniment : 45’ cc ritme M (o sigui, rodatge alegre, però no fort, en aquest cas, sobre 4'30"/4'40"). Terreny mixte asfalt-terra (can Dragó, vamos)

Ajust : L’horma es més ampla que les Asicsclon, cosa que personalment em va molt millor. Continua ajustant poc de "coll" de la sabatilla, tot i que en carrera no he trobat que el peu ballés o tingués sensacio de que em sortia de la sabatilla.

Amortiguació : molt millor, igualment, que les Asicsclon, molt correcte en tota la planta. La resposta és uniforme durant tot l'entrenament (amb l'altre model notava com l'amortiguació s'enduria passats els 40')

Tracció : Asfaltera clara. Sola força plana i bon “agarre” en asfalt i terra seca. Per altra banda, lògica, ja que la sola "Waffle Style" és de solvència contrastada des de fa uns 30 anys. Vull provar-la en mullat, a veure que tal, però no he trobat cap bassal...  :he: A les acceleracions “semafòriques” ha respost bé, sent un bon punt de recolzament per a allargar el pas i accelerar.

Comoditat : Calçades, plantilla espartana a tope. No son incòmodes, però tampoc maten. En carrera, aquest fet no molesta si estàs acostumat a aquest tipus de sabatilles “austeres” (em recorden molt, salvant les distàncies, al meu estreno amb les Brooks Launch). Els cordons han millorat molt. He fet 76 nusos i encara quedat beta   :he:

Resposta en carrera. Sincerament, millor del que esperava. Evidentment, no és una Lunar, però resòn bé si entres d'avantpeu o amb un contacte mínim de taló. M'ha costat força domar la flexió, ja que jo flexo potent d'avantpeu, i m'ha costat trobar-lis el punt. Resposta molt uniforme en tota la fase. A les acceleracions no he trobat que faltés sabatilla.

Els dubtes. En un entrenament mitjà/curt, han respost bé. Vull provar-les en un entrenament llarg, per a veure si la comoditat espartana juga a favor (com a les Launch) o en contra. M'agraden més que les Asicsclon, definitivament.

Què li posaria, segons, avui? Potser un 7 sobre 10. M’esperava pitjor sabatilla, més "xiclosa", crec. Per comparació, a les Asicsclon els hi posaria un 6/10.

Per l’entreno d’avui, jo les utilitzaria, segons les meves caracteristiques, abans descrites com a “mixtilla”, per la lleugeresa, perfil i resposta inicial en carrera. Crec que és una passa endavant respecte el model anterior. Un cop vistes i provades, crec que es millor opció que les Freeclon, que al tenir més mitjasola amb contacte amb el terra tindran pitjor durabilitat.

Y hasta aquí!!

:great:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 21:08 #138 per Cabrix (Visitant)
Mattu, no te he visto, pero ya sabes que voy en mi mundo...  :oops:

Mañana, quiero probarlas en un entreno de 30' ccL + 10' Tecnica de Carrera (en Can Zam) + 10' cc L. Si te apuntas, sobre las 19:45 donde la jefa...  ;)

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 21:09 #139 per ferrantxo (Visitant)
Cabrix, jo vull que facis una ultra amb elles  :666:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2013 21:11 #140 per Cabrix (Visitant)
Ferrantxo, un ultra, no, però una marató, no et dic que no...  :666:

La sola és asfaltera a matar. Per durabilitat, no les ficaria ni per trepijar les jardineres del balcó, tot i que sobre terra traccionen molt bé.

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.