Ironman 2014

Ironman 2014

17 Jul 2013 11:53 #1 per frannistelrooy (Visitant)
Bon dia companys, tinc un petit dubte i a veure si els més entessos i amb més experiència m'ho poden resoldre.

De cara a l'any vinent m'agradaria fer un Ironman marca Ironman. De moment tenia pensat Lanzarote o Niça, tot i que m'atrau més Lanzarote, Niça surt més barat ja que aniria en cotxe i podria dormir al mateix cotxe (és un cotxe gran i treient els seients de darrere queda suficient espai per 'acampar' al maletero  :intello:), per lo que anar i tornar em sortiria pel preu de la inscripció i el cost del combustible d'anar i tornar, mentre que Lanzarote em penso que la despesa es dispararia aproximadament fins els 1200€ si volgués estar uns 4-5 dies...

La pregunta és si val la pena Niça o potser hi ha per aquí per Europa algun altre Ironman que sigui més espectacular i pugui anar en cotxe (o el cost de l'avió amb la bici sigui relativament econòmic), o directament em tiri a Lanzarote ja que com aquest cap.

Gràcies!!

13h23'54" Challenge Barcelona-Maresme 2013
5h38'48"   Half Villa de Madrid 2013
2h27'39"   Triatló de Tarragona 2013
1h13'44"   Triatló de la Vila 2013

4h25'01"    Marató de Barcelona 2010
01h46'38"  Mitja Marató de Granollers 2014
45'09"      ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2013 11:58 - 17 Jul 2013 12:00 #2 per Cabrix (Visitant)
I jo pregunto : Per que ha de ser "de marca Ironman"?

Tens proves igual de ben organitzades per la meitat de preu. Eso sin, "sin glamour".


Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2013 20:58 #3 per sir (Associat/da)

I jo pregunto : Per que ha de ser "de marca Ironman"?

Tens proves igual de ben organitzades per la meitat de preu. Eso sin, "sin glamour".

company els dos son collonuts.
niça li fet una vegada (2008)
lanzarote dues (2010-2011) jo tornaria de cap a lanzarote...la isla de los hombres de hierro. :666: :grrrrrr: :love:
aquesta illa en segueix tenin el cor robat,potser per la seva duresa :whistle: :whip:
aquest any (2013) challenge calella
el proper any(2014) fare austria...vull fer marca personal,intentare baixar de 10.28  :party: :rofl: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2013 10:49 #4 per frannistelrooy (Visitant)

I jo pregunto : Per que ha de ser "de marca Ironman"?

Tens proves igual de ben organitzades per la meitat de preu. Eso sin, "sin glamour".


Bueno, un cop a la vida vull fer un marca Ironman, encara que sigui més car. De fet aquest any faig Calella, i d'aquí un temps doncs l'Ironcat també caurà, però un cop encara que sigui vull pagar més i fer un d'aquests.  :oops:

13h23'54" Challenge Barcelona-Maresme 2013
5h38'48"   Half Villa de Madrid 2013
2h27'39"   Triatló de Tarragona 2013
1h13'44"   Triatló de la Vila 2013

4h25'01"    Marató de Barcelona 2010
01h46'38"  Mitja Marató de Granollers 2014
45'09"      ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2013 11:14 #5 per Cabrix (Visitant)
Ho preguntava "sin acritú" ni enjundia personal...  ;)

Cadascú és ben lliure de fer les proves que vulgui per les motivacions que vulgui. Les decisions que pren cadascú son, per norma, respectades i respectables.

A lo que afegeixo : tots ens hem sentit temptats alguna vegada per les "majors" (Ironman i Challenge) 

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2013 11:26 #6 per nyef (Associat/da)
Jo en se d'alguns que van a Frankfurt al 2014 ...  :whistle: :whistle:

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2013 11:30 #7 per Cabrix (Visitant)
I a Roth el 2015, si no s'acaben els dorsals en 3'15"...  :whistle:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2013 11:49 #8 per frannistelrooy (Visitant)

Ho preguntava "sin acritú" ni enjundia personal...  ;)

Cadascú és ben lliure de fer les proves que vulgui per les motivacions que vulgui. Les decisions que pren cadascú son, per norma, respectades i respectables.

A lo que afegeixo : tots ens hem sentit temptats alguna vegada per les "majors" (Ironman i Challenge) 

Tranquil que no ho he interpretat malament ni m'ho he pres com un atac ni res!  8)

13h23'54" Challenge Barcelona-Maresme 2013
5h38'48"   Half Villa de Madrid 2013
2h27'39"   Triatló de Tarragona 2013
1h13'44"   Triatló de la Vila 2013

4h25'01"    Marató de Barcelona 2010
01h46'38"  Mitja Marató de Granollers 2014
45'09"      ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2013 11:53 #9 per Cabrix (Visitant)
Tot i que, de vegades (moltes vegades... :whistle:) punxo i apreto al màxim, sempre intento fer-ho amb el màxim de respecte possible.

Lo cortés no quita lo valiente.  ;)

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jul 2013 15:41 #10 per ferrantxo (Visitant)
Doncs ja ho tens, ja has conegut a en Cabrix-Tauronix  :666:  :666:

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jul 2013 08:37 #11 per Cabrix (Visitant)

Doncs ja ho tens, ja has conegut a en Cabrix-Tauronix  :666:  :666:


Ferrantxu, que no soy tan fiero... O quizas sí?  :666:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Jul 2013 22:10 #12 per josep75 (Visitant)
Bones Companys!
M,agradaria debutar i fer tambe un Ironman per el 2014,les distancies m,atrauen.Vinc de la ultradistancia,quasi tot muntanya,i per el 2014 seria un gran repte.amb podeu aconsellar si,per un novato com yo,que seria millor l,ironcat o ironman lanzarote,a part dels cales i la diferencia de cada un,i si podria fer,ho directament sense fer cap altre amb distancia mes petita,o sigui,anar directe a la prova, o es necesari un minim de,experiencia. Aviam si algu amb pot donar un cop de ma.Gracies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Jul 2013 22:35 #13 per Cabrix (Visitant)
Què vols que et digui?

Per a mi és tant o més important el camí com la fita, però ara tothom vol cremar etapes i no vol saber res de construir a dos-tres anys vista. Es pot fer un distancia IM sense experiencia prèvia? I tant. I també pots estabellar-te a les primeres de canvi. Per mi, fer un IM sense cap experiencia en triatlo (i sobre tot en 1/2 IM) és com jugar a la ruleta russa. Pot sortir-te bé o pot sortir-te malament. Quan dic experiencia no vol dir haver acabar un a quatre potes un mes abans. Vol dir haver fet 3-4 amb solvència.

Les diferencies entre Ironcat i Lanzarote? Les mateixes que entre un ou i una castanya.

- Participants : Ironcat, menys de 300; LZ, uns 2.000 (si no m'equivoco)
- Circuits : Ironcat, Bici plana amb fort vent a partir de la 3a-4a volta; LZ, circuit amb dos o tres cotes (no recordo) i amb força vent.
- Organització : Ironcat, "cassolana", però ben parida (darrera està la FCT); LZ, professional e impecabl (darrera està WTC, propietària de la marca IM)

A l'hora de planificar, la diferencia es d'una quinze dies abans una que l'altra, més o menys. O sigui, que cal començar a fer coses cap a l'octubre, més o menys, i anar acumulant durant unes 24-30 setmanes, segons planificacions.

No sé, tu mateix. A mi, amb experiencia però amb una planificació una mica apressurada i curta de volums em va sortir bé perque la climatologia va ser benèvola, però soc conscient de que arriba a bufar una mica més de vent o arriba a fer una mica més de calor (no portava prou volum de km ni de volum "de curtiment") i hagués posat peu a terra vilment.

Si vols més coses, demana...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Ago 2013 00:23 #14 per victorete (Visitant)
Josep75, jo et parlaré del meu cas...

De tri sprint (amb mountain bike al Tri de la Vila -Bcn-) directe a Ironman (Ironcat concretament). Quan tenia 22 anys... :yes:
Sí, l'experiència és un grau, però si només vols assolir el repte, es pot fer. Jo vaig estar 13h i pico, però es pot fer. Nedar és un tràmit (a mí, tot i no nedar gaire bé en aquells temps, només 1h20), la bici se'm va fer llargueta (8h i pico), em van dir que no apretés i que anés a mitja de 22km/h per passar el tall i allò mateix vaig fer però amb el percance d'una punxada de roda. Còrrer que era i segueix sent el meu fort, tota l'estona trotant per fer la marató en 3h45. Sense patir gaire.
Com a curiositat, la bici de carretera me la van deixar el dia anterior i era la primera vegada que rodava en una de carretera (en BTT tenia prou experiència), així que imagina't quin panorama per esbrinar que el canvi estava a la maneta del fre i que per inflar una roda has de girar primer la punta de la vàlvula.

Això sí, si hagués d'aconsellar-te, millor fes-ne de més curtets primer.

Ara, amb experiència (un parell de Ultramans, 7/8 IM's, uns quants distància C, Halfs a dojo, ...) surten millor. Al Challenge Vitoria (recomenable també) sub10h i això que només uns 40 vam baixar de les 10h pel fort vent.
La preparació, entreno i descans son claus per l'éxit. :yipi:

ironvic.blogspot.com
SI QUIERES PUEDES, NO HAY EXCUSAS!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Ago 2013 00:32 #15 per victorete (Visitant)
Per cert, inscripcions a l'Ironcat obertes... 205€.

Jo miraré altres opcions del tipus TriDuSud (Sud de França): 195€

Northwesttriman a Galicia també fa bona pinta. Es paga en dos plaços i crec que les inscripcions van que volen!

L'Altriman, és una opció que tampoc descarto. És duríssim i per fer pitjor marca personal és el millor de tots!!! Algun dia tocarà repetir la proesa i baixar el péssim crono que vaig fer (16h llargues!!!  :beurk: )

I al 2014, el circuit Monegrosman inclourà en el programa un distància ironman, o almenys aquesta és la previsió.

Alguna opció més que no quedi gaire lluny??

Challenge Calella és un altre, però el preu tira enrere.

De fet podriem confeccionar un calendari de 1/2 i Llarga Distància que quedin a prop en distància... amb llista de preus inclosa :whistle:  :whistle:

ironvic.blogspot.com
SI QUIERES PUEDES, NO HAY EXCUSAS!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Ago 2013 14:17 #16 per josep75 (Visitant)
Moltes gracies per el vostre temps,consells i Experiencia,Cabrix i Victorete..nomes tinc uana altra pregunta.Si volgues fer l,Ironman de Lanzarote,amb podeu recomanar alguna prova/es. per debutar a mitja distancia?Gracies per tot.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2013 21:22 #17 per Vall (Visitant)
Jo al 2014 Roth  :great: :great: Espectacular TOT. Repeteixo l´any que ve.

Ironcat ès genial, familiar i barat. Finisher un cop i repetirè

Lanzarote ès una passada, llastima que s´hagi de agafar l´avió, jo l´he fet dos cops i repetirè.´

Niça ès menys dur del que sembla a priori, pots anar en cotxe (7hores), però l´alotjament ès bastant car.

Challenge Calella, esta aqui al costat, finisher un cop i aquest any esperant oferta de ultima hora.

Klagenfurt (Austria) lloc molt guapo per passar uns dies de vacances, finisher i repetirè.

Zurich, carissim correcte però no hi tornarè.

Sant Juan de Luz (EuskoMan) a 30 Km. de Donosti, lloc molt guapo, dureta la bici , la cursa a peu una mica aburrida.

Arizona lloc espectacular peò viatje i alotjament carissim no crec que hi torni.

Cozumel, lloc preciós, natació sense neoprè igual de vent que a Lanzarote, al 2015 hi torno.


Alguna info més?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Ago 2013 21:42 #18 per Cabrix (Visitant)
Jo, com a "outsider", estic pensant en el Monegrosman 226, o Pinar Grande, en Soria, els dos per a juny 2014...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Ago 2013 00:14 #19 per ferrantxo (Visitant)

Jo, com a "outsider", estic pensant en el Monegrosman 226, o Pinar Grande, en Soria, els dos per a juny 2014...


Ah, però hi ha aigua als Monegros?  :sarcastic: :666: 

10km - 47'19" (Cursa dels Nassos 2013)
Mitja - 1h44'11" (Terrassa 2014)
Marató - 3h59'08'' (Barcelona 2014)

> Pedalejant per Europa
> Objectiu marató: Barcelona 2014
> Objectiu mitja marató: Tarragona 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Ago 2013 08:01 #20 per sir (Associat/da)

Jo, com a "outsider", estic pensant en el Monegrosman 226, o Pinar Grande, en Soria, els dos per a juny 2014...


Ah, però hi ha aigua als Monegros?  :sarcastic: :666: 
[/quote
Si que tenen aigua,jo i fet dues vegades monegros mman distancia semi half...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.