Ironman 2014

Ironman 2014

14 Abr 2014 08:39 #141 per Oriol_TBID (Associat/da)
Això va ser dissabte, ahir hi va haver temps de fer-se més pupita corrent  ;) Gran la Paris-Roubaix!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2014 08:53 #142 per Cabrix (Visitant)
Jo he sortit en bici els dos dies, fent Conre cada dia. Així vaig avui, que toco la Macarena amb els genolls...  :beurk:

Més que el Marató de Londres, que ha fet una mica de gasosa. Mucho lirili y poco lerele...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2014 09:04 #143 per Oriol_TBID (Associat/da)
Massa galls al galliner! Bueno, encara van salvar el rècord de la prova, però la fantasmada aquesta de fotre no sé quants sub2h04 ejem....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2014 10:27 #144 per JIMIXBCN (Associat/da)

Pupita de la bona!  :666: :666:

connect.garmin.com/activity/478186109


8) Ja es casualitat que us trobes. Al final a mi em vab sortir 100 i poc i donant la volta a Montserrat per Marganell.

Si feu alguna altre tirada llarga em podeu donar el toque  :oops: ja que m' estic preparant l'  extrememan de Salou  :yes:.

20:56 - 42:05 - 1:32:49 - 3:29:38 - 12:17:27

run tri bici trail btt swim

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2014 10:35 #145 per Cabrix (Visitant)
Mo Farah anava collint floretes...

+1!! Aviseu, a veure si podem quadrar!!

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2014 10:50 #146 per nyef (Associat/da)
A mi no m'aviseu mes ...  :oh: :666:

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2014 10:58 #147 per Cabrix (Visitant)

A mi no m'aviseu mes ...  :oh: :666:


Tou!!  :666:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2014 18:12 #148 per periku (Visitant)
M'acabo d'assebentar que demà a Calella hi haurà roda de premsa per tal d'informar que es deixa de celebrar el Challenge l'any vinent i es sustitueix per la marca Ironman !!!


6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2014 18:34 #149 per Oscar (Visitant)

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2014 19:39 #150 per Cabrix (Visitant)
Poderoso caballero...

I  :love: IRONCAT

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Abr 2014 21:46 #151 per krlos (Associat/da)

M'acabo d'assebentar que demà a Calella hi haurà roda de premsa per tal d'informar que es deixa de celebrar el Challenge l'any vinent i es sustitueix per la marca Ironman !!!


L'any vinent no. Aquest mateix!
Quina hòstia al Challenge!


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2014 08:56 #152 per TriDani (Visitant)

M'acabo d'assebentar que demà a Calella hi haurà roda de premsa per tal d'informar que es deixa de celebrar el Challenge l'any vinent i es sustitueix per la marca Ironman !!!


L'any vinent no. Aquest mateix!
Quina hòstia al Challenge!


Avui roda de premsa 11/11:30h. He sentit que volen tornar el Half a la NII i mantenir la llarga com está. Ja veurem. Podem criticar IM el que vulguem, pero la penya (i molta gent que ja esta inscrita al Challenge) s'esta fotent palles perque la medalla serà IronMan....  :mdr: :mdr: :mdr:

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2014 09:02 #153 per krlos (Associat/da)

M'acabo d'assebentar que demà a Calella hi haurà roda de premsa per tal d'informar que es deixa de celebrar el Challenge l'any vinent i es sustitueix per la marca Ironman !!!


L'any vinent no. Aquest mateix!
Quina hòstia al Challenge!


Avui roda de premsa 11/11:30h. He sentit que volen tornar el Half a la NII i mantenir la llarga com está. Ja veurem. Podem criticar IM el que vulguem, pero la penya (i molta gent que ja esta inscrita al Challenge) s'esta fotent palles perque la medalla serà IronMan....  :mdr: :mdr: :mdr:


Espero que als que ja estem inscrits no pretenguin cobrarnos a preu de IM  :666:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2014 09:06 #154 per periku (Visitant)
Del tot cert Krlos, aquest any ja pasa a ser IM, a veure que explican aquest matí... :whistle:

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2014 09:41 #155 per Cabrix (Visitant)
O sigui, que canviem Condis per Mercadona...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2014 09:50 #156 per TriDani (Visitant)
Ja ja bona comparació Cabrix!

Krlos crec que pels que ja estan inscrits mantenen preus (de fet ahir encara estava preu de Challenge, periku aprofita!  :666: :666: :666:). En el moment en el que es faci oficial 100 pavos mes fijo. Al menys aixi ho van fer en la mateixa jugada del canvi del Challenge Copenhague al IronMan Copenhague (on va un servidor).

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2014 09:55 #157 per Cabrix (Visitant)
Dani, jo compro a la botiga del barri. Ja sé que no hi ha de tot, que decoració no és a la última, i que la botiguera no està bona, però em saluden quan entro i em diuen pel meu nom...

Ep, que cap problema a qui vagi a la Maquinista. Hi ha gent i botigues per a tot i per a tothom!! 

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2014 10:13 #158 per TriDani (Visitant)

Dani, jo compro a la botiga del barri. Ja sé que no hi ha de tot, que decoració no és a la última, i que la botiguera no està bona, però em saluden quan entro i em diuen pel meu nom...

Ep, que cap problema a qui vagi a la Maquinista. Hi ha gent i botigues per a tot i per a tothom!! 


Ho se Cabrix ho sé el que opines d'aquest tema com tants d'altres companys, opinió que respecto i és més, l'entenc perque a mi em passa això amb les curses. No em veuras mai més en una cursa dels Bombers, Maquinista ni res d'això a menys que sigui per motius extra-esportius personals. En triatló de llarga distancia en canvi prefereixo fer un Bombers per seguir la comparació. Es facil d'entendre. La meva dona per exemple nomes vol anar a massificades. El motiu es que encara que acabi un 10km en 65' esta envoltada de gent i li dona seguretat. En el meu cas es semblant, sobretot pel sector bici, on no m'agrada acabar sol com un mussol.

No ens enganyem, les proves de llarga distancia no envoltades per les majors del triatló, son més elitistes, hi ha menys gent i l'organització es diferent. Les que pagues com un burro apart tenen l'orientació del 'gran public', i hi ha molta mes gent que hi fa la seva primera prova i no se, es un altre ambient, que et pot agradar mes o menys, es respectable. En el meu cas despres d'haver fet 3 Halfs (un Challenge, un Extreme Man i la Sailfish de Berga) em quedo sens dubte amb la Challenge. Per molts motius, no nomes perque m'agrada més l'ambient mastodontic per dir-ho d'alguna manera d'aquestes marques, sino per detalls en competició, petits detalls que sumant-los al final compten, desde que t'obrin el transit abans de que hagi passat l'ultim ciclista, la gent que hi pugui haver animant, o tenir una carpa enlloc de una caixa de plastic per canviar-te a les transicions. I moltes mes coses que a mi em fan sentir mes comode en una gran marca. Pero entenc perfectament que molts penseu el contrari, com et dic, em molts punts hi estic d'acord i pel que busca l'essencia de l'esport lo demès nomès son parafernalies...  ;)

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2014 10:29 #159 per nyef (Associat/da)
Al Condis fan 3x2 en iogurts de maduixa amb trossets petits i bifidus actiu ...  :great:

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Abr 2014 10:29 #160 per Cabrix (Visitant)
A veure. D’això parlava jo ahir amb altres persones, i en certa mesura, em contradic. Al final, més enllà de la marca o organització, la distancia és la mateixa sigui IM, Challenge, o CabrixMan.  :he:

Jo no trobo que les proves “petites” siguin més elitistes, ans al contrari. Potser precisament perquè a les que he tingut la sort de fer m’he trobat amb “romàntics” de la distància. Un exemple : t’imagines en un IM o un Challenge amb que t’has deixat les ulleres de piscina i el company de box et deixi unes amb un “ja me les tornaràs”? Pues jo m’ho he trobat...

Si que és veritat que en “major” potser està més preparat davant imprevistos que un “petit”, però t’asseguro que escalfen igual els ànims de 15 persones que els de 20.000...

I no sé si l’essència de l’esport està en un major o en un petit. Dir que està en un petit perque son les proves que a mi personalment m’agraden seria una arrogància per part meva i una falsa modèstia. Penso que, finalment, l’essència està en l’actitud amb la qual TU afrontes la distància i la preparació. Els valors que se li suposen a un esportista de llarga distància, i que cal buscar i trobar al llarg dels anys : actitud, voluntat inquebrantable, constància, equilibri... I en això, i en com ho poses en joc a la prova, donarà igual si es un IM, un Challenge o un CabrixMan...

(ho sento, nois, pero estic en mode ironcontemplatiu... ;))

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.