IV MITJA MARATO I 10 KM DE SANTA COLOMA(31/01/2016) 9:00 h

IV MITJA MARATO I 10 KM DE SANTA COLOMA(31/01/2016) 9:00 h

01 febrer 2016 21:57 #261 per Antirco (Associat/da)
Pacorobles tiempazo  :great:
En la variación está el gusto  :yes:
Yo también voy combinando, ultra, montaña, maratón, bueno lo que venga  :party:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 22:20 #262 per Camiseta? (Associat/da)
Felicidades a la organizacion, es una prueba para repetir, facil acceso, aparcamiento cercano, vestuario limpio y con calefaccion, bocadillo y bebida y sobre todo ganas de atender bien al corredor popular...
gracias...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 23:14 #263 per aurelian (Associat/da)
Enhorabona a tots i moltes gracies per compartir lev vostres vivències  :love:

L'any que ve no me lo perdo

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2016 07:20 #264 per AlbertRande (Associat/da)


Albert Randé moltes gràcies per les teves paraules i molta sort en la nova etapa de triatleta que estàs començant  :yes: :yes:


Gràcies Jordi . 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2016 08:34 #265 per Adalpu (Associat/da)
Gran ambient diumenge a Santa Coloma, cursa de les que m’agraden en les quals pots correr sense aglomeracions, pero tampoc vas sol… vam intentar ajudar fent de llebre de 1h30min i crec que ho vam aconseguir, inicialment vam crear un grupet força números  :love: (Curat, Rutxi, Tonivet, AndreuRunner, Guiri…) pero poc a poc em vaig anar quedant sol  :grrrrrr: (es nota que la gent esta afinant  :whistle:)  :winktongue: aixi doncs vam acabar un grupet de 7/8 corredors.

Com vam comentar despres de la cursa, hi ha un parell de temetes a millorar, normal al ser la primera vegada del circuit, i dels quals l’organitzacio va pendre nota...aixi doncs que si aquest any ha estat mooolt be, l’any vinent sera encara millor!!  :great:

tocava sortir amb l'Adalpu a 4:15 i seguir fins al final (des d'aquí la meva enhorabona, ets una gran llebre, animant a tots i avisant de tots els contratemps a cada moment 8)


Aixo es perque no et vas quedar fins al final i vas veure el meu costat OrdenoyMando, quan começo a cridar a la gent perque no es baixi de la barqueta :whip:  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2016 08:41 #266 per XiK3ta (Visitant)


He fet un temps de 1h55'45'' a ritme de 5'30''/Qm la millor de les tres edicions en que he participat.  :party:,  també la millor marca de l'any rebaixant el temps de Sitges en 1'05''.

No corría tan ràpid una mitja des del Febrer del 2014 !.  :whip:


Reconeix que t'he ajudat una miiica a fer aquest tiempazo. t'he fet córrer a la pista eh!!  :rofl:


I tant Alba ! Crec però que jo també t'he ajudat a fer la teva MMP  :love:


I taaant! Repetim quan vulguis!  8)

Molts ànims Jorfer! Espero que al final de la setmana ja estiguis recuperat

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2016 10:03 #267 per Dani (Associat/da)
Aquí la llebre de 1h35.

Abans de la cursa es va fer una llista i tots m'han deixat tirat  :rofl: :rofl:  Tots més ràpids, evidentment  :666:

Per les properes llebres:

Km2-3-4 complicats. Puja i baixa, baixa i puja. Passeu del fore, per sensacions. En quan agafeu la carretera, km5-6 té tendència pujar una mica. Aquí aneu deixant alguns segons, potser entre 15-30" Arribada a la rotonda i cap avall anar recuperant el temps. Arribant a Santa Coloma amb algun segon de marge, que l'últim km i mig és trampós i si fa vent es nota. Aquest any no l'he cagat, 1h34'58" Hem fet un grupet de 6-8 persones. Totes molt bé, concentrades i sense cap empenta. Perfecte.

Curat: Suposo que l'han homologat perquè duri anys. Crec que la homologació no és gratuita..... Aquest circuit està bé i per properes edicions tothom tindrà en compte el final.

Una coseta per la organització:  Es va fer un tap a la recollida final. Només que es separés el brou per una banda i la beguda/birra per una altra es faria molta més via. Per lo demés... vamos... collonuda.

A mi em perdonareu, però em poseu a escollir aquesta i les "dues de vint i picu d'eurus" que es fan consecutivament, i no hi ha color. Em quedo amb Santako amb els ulls tancats.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2016 10:40 #268 per curat (Associat/da)

Curat: Suposo que l'han homologat perquè duri anys. Crec que la homologació no és gratuita..... Aquest circuit està bé i per properes edicions tothom tindrà en compte el final.

A mi em perdonareu, però em poseu a escollir aquesta i les "dues de vint i picu d'eurus" que es fan consecutivament, i no hi ha color. Em quedo amb Santako amb els ulls tancats.


Tens raó amb lo de l'homologació. No hi havia pensat.
Jo com dius tú, tampoc tinc dubte sobre quina mitja fer... ara bé jo segur que mai més faré MMP en mitja  :winktongue:

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2016 10:42 #269 per Dani (Associat/da)

ara bé jo segur que mai més faré MMP en mitja  :winktongue:


Potser no, però ara és el moment de pillar copes per categoria  ;)

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2016 10:48 #270 per curat (Associat/da)

ara bé jo segur que mai més faré MMP en mitja  :winktongue:


Potser no, però ara és el moment de pillar copes per categoria  ;)


hauré d'afinar una mica més. Diumenge vaig fer 3r a 1'30 del 1r aprox  :sleep:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2016 16:37 #271 per Manu 1.1 (Associat/da)
Bona tarda a tothom!!!,

Como siempre empezar felicitando a todos los que habéis hecho MMP, que habéis sido un montón y además algunas con  tiempazo.
Bien sea porque estáis siguiendo algún reto o algún plan de entreno a vuestra bola o lo que sea, ese trabajo y constancia se ve reflejado cursa a cursa y hay unos cuantos que claramente estais en progresión constante xik3ta, xavher, obadia (que todavia no se lo cree), guiri, josecarnero(otro que esta que se sale, Rafab y seguro que alguna más que me dejo, Felicidades!!!
G3mma que casi la tuviste pero te reservas para la Mitja de BCN  que lo sabemos  :yes:  Bebop a ti también por ese 
Sub 1:30  años después.
Una sorpresa Albert Randé cruzarme contigo en carrera, un alegron verte corriendo nuevamente después de San Sebastián y Jorfer que te mejores y puedas preparar la maratón de Barcelona en condiciones. Cuando te pasé  me fuí para adelante con mala conciencia pero las buena sensaciones me hacían ir casi a tope  :frown:
Grácias a los fotógrafos con ese trabajo altruista y en la sombra, hay fotos realmente bonitas
Y a la organización como alguien ha comentado ya un 10 de 10, una mitja que hice el año pasado por primera vez y creo que es una de las fijas a tener en cuenta cada temporada.

Yo fuí a Santako a hacer una tirada a ritmo maratón 1:45 acabando en progresivo los últimos 7/8 kms con una previa de 5 kms. como preparación para Sevilla.. no queria forzar mucho la máquina y más con las molestias que iba arrastrando en los gémelos y soleo desde los 30 kms de Tarragona, pero ya haciendo la previa donde me encontré con ergofo vi que estaba muy bien.
Ya en la salida fuí a saludar y a dar ánimos a mi amigo Carsobe, que se estrenaba como liebre y ya de paso saludar al resto de la barqueta pinelli, francesc, xavher, obadia, g3mma, xik3ta, belenka...... buena gente todos  :glasses: :yes: como el resto por supuesto. luego me posicioné delante de la liebre de 1:45 para hacer parte de la mitja a ese ritmo. Ya en los primeros metros vi que estaba muy bien y me fuí a buscar a ergofo y danigoal que estaban un poco por detrás de la libre de 1:40 y ya fuí unos cuantos kms. con ellos, pero cuando salimos a la ctra. de La r oca decidí ir un poco más rápido dejando atrás su compañia y a la libre de 1:40. los kms. iban pasando sin darme cuenta cuando me encuentro con jorfer y dudo si quedarme a intentar tirar de él hasta la liebre de 1:35 o seguir hacia adelante, finalmente también me marcho alcanzando a Dani la liebre de 1:35 y también la dejo atrás y venga pasar kms.. continuando con esas sensaciones tan buenas hasta la meta entrando a 1:33:50 y sin estar especialmente cansado y sin ninguna molestia, hubiese firmado que Santako fuese Sevilla.

Companys, us estimo  :love: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2016 17:13 #272 per tonivet (Associat/da)

ara bé jo segur que mai més faré MMP en mitja  :winktongue:


Potser no, però ara és el moment de pillar copes per categoria  ;)


hauré d'afinar una mica més. Diumenge vaig fer 3r a 1'30 del 1r aprox  :sleep:

O buscar mitges que donin als tres primers de cada categoria  :intello:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2016 20:19 #273 per bebop (Associat/da)

Después de varios años haciendo ultrafondo y sobretodo por montaña , este año me a apetecido hacer un pequeño cambio en el inicio de temporada y estoy haciendo mas kms en ruta de lo habitual para intentar coger un poco de "velocidad" y este domingo he acabado muy contento pudiendo finalizar en 1h43´11" correr por debajo de 5 hacia tiempo que no lo hacia y ayer lo hice y me siento contento .

Paco


Hola Paco. Me crucé contigo y pensé, ¿es Pacorobles?. Pues sí, eras tú, no te asocio con estas mini distancias. Un placer volver a verte.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 febrer 2016 20:21 #274 per bebop (Associat/da)

Bebop i Pacorobles bones mitges assolint objectius desitjats. A continuar treballant cracks  :great: :great:


Gràcies Jorfer. Espero que mica en mica vagis mllorant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 09:31 #275 per piltrafillas (Associat/da)

(...)
Curat: Suposo que l'han homologat perquè duri anys. Crec que la homologació no és gratuita..... Aquest circuit està bé i per properes edicions tothom tindrà en compte el final.
(...)


Una cosa que no he vist que ningú hagi comentat: entenc que l'haver d'allargar uns metres just abans d'entrar a l'estadi amb una mini-rotonda és un tema de manca de metres per l'homologació, no?
Espero que en properes edicions ho puguin afegir per algun altre lloc perquè és l'unic punt que no em va agradar del circuit...

Milla05:32Montcada '13
10 km   38:52Clot - Camp de l'Arpa '12
Mitja1:30:30MM BCN '13
Marato3:28:59 BCN '13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 10:18 #276 per Adalpu (Associat/da)

Una cosa que no he vist que ningú hagi comentat: entenc que l'haver d'allargar uns metres just abans d'entrar a l'estadi amb una mini-rotonda és un tema de manca de metres per l'homologació, no?
Espero que en properes edicions ho puguin afegir per algun altre lloc perquè és l'unic punt que no em va agradar del circuit...


Aquest va ser un dels temes que vam comentar amb l'organització i és pel tema que comentes, falteven uns metres per causa d'unes obres, l'any vinent es solventarà ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 11:09 #277 per Del@ (Associat/da)
Diumenge també vaig anar a Santa Coloma, en aquesta ocasió per fer de llebre de 40' als 10 km, així que em vaig quedar amb les ganes de veure la resta del recorregut de la mitja. Enhorabona a tots els que vau fer marca  :great: :great:

Era la primera vegada que participava en aquesta cursa i la vaig trobar molt ben organització i amb uns bons serveis post-cursa  :great:, a mi després dels 10 km de la cursa i els 12 km pel Besós l'entrepà, el caldo i el refresc em van venir molt de gust  8)

Els primers 5 km del recorregut una mica complicat per llebrejar i no petar a la gent, així que vaig optar per afluixar uns segons a les pujades i recuperar-los a les baixades. Al fer-ho d'aquesta manera en alguns moments vaig tenir a pocs metres el grup que anava amb la llebre d'1.25 a la mitja.

Com que ara la majoria de gent està preparant la Marató de Barcelona al fer el gir de 180º i deixar el recorregut de la mitja em vaig quedar una mica sol  :'(, els participants de 10 km anaven a força distància entre ells i era fàcil que et toqués fer la segona part de la cursa bastant sol. Tot i així, encantat de poder ajudar a alguns companys a poder fer el temps desitjat. Als que no ho van poder fer segur que a la propera ho assoliran  :yes:. El meu temps oficial 39'57", quasi ho clavo  :mdr:

Com he dit al acabar vaig completar els km que em tocaven per l'herba del riu Besós i després a recuperar forces amb l'entrepà.

Com heu dit el gir que s'havia de fer abans d'entrar a les pistes era una mica complicat i suposo que arribant amb més gent encara més, però ho farien per quadrar la distància. Una altre opció seria quadrar-ho jugant amb la ubicació dels arcs de sortida i arribada i així entrar directament a les pistes. 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 16:02 #278 per Manu 1.1 (Associat/da)
P.D. Perdonadme las liebres, pero ayer en mi cronica nombre a algunos compañeros, felicite a la organización, felicite a Carsobe que debutaba como liebre, pero me olvide de felicitar y agradecer al gran trabajo y colaboración del resto de liebres. Lo siento y muchas felicidades companys!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 16:13 #279 per (Visitant)

G3mma gràcies per la conversa que vàrem tenir al tunel de vestuaris!! I segur que a la Mitja de Barcelona fas la marca que es va escapar per tant poquet  :yes:  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2016 18:07 - 03 febrer 2016 18:10 #280 per Hansi (Associat/da)
La mitja marató de Santa Coloma és una GRAN cursa :happy:, porto fetes les 4 edicions, que sempre han estat molt ben organitzades, però a cada any milloren :great: :great:. Dóna gust anar a curses així, que et tracten tan bé! :love: Aquest any el recorregut era totalment nou de cap a peus, però ha tornat a estar molt ben senyalitzada, punts kilomètrics correctes, voluntaris situats als llocs adients...amb la pista d'atletisme ha guanyat encara més qualitat i ambient (i dutxes :he:), les llebres ho vau fer de meravella, l'avituallament a meta per mi va ser perfecte, el fet de no regalar una samarreta i que ajustin el preu d'inscripció també m'agrada molt...en fi, que penso intentar participar en el màxim d'edicions d'aquesta cursa que em sigui possible, i tant de bo que puguin ser molts i molts anys.

Em va agradar molt anar-me trobant amb molts/es de vosaltres, incloent els km d'abans de la mitja en companyia de l'AndreuRunner (per cert, Stelvio, no et vaig veure en el moment de començar la prèvia i el temps se'ns tirava a sobre, així que vam marxar, em sap greu!). Menció especial al Barceruel i la Judit, i després l'Ivanko i el Curat, que tenim poques oportunitats de xerrar i a Santa Coloma va poder ser 8).

Moltes gràcies a tothom que ha fet i penjat fotos! :happy:

Per cert Hansi, vaig veure al tornar de la carretera de la Roca que tenies millors sensacions de les que em vas dir mentre fèiem els kms previs  :wink2:

Això semblava externament, perquè us intentava saludar i animar a tots/es, però em va donar un ensurt el bessó dret, cap al km 10-11 de la mitja (quan en portava correguts uns 17-18, comptant la prèvia). Vaig baixar el ritme a l'instant i així no va anar a més, tot i que tampoc vaig fer un gran entrenament, perquè el cansament muscular que arrossego es va fer notar i em va sortir una mica regressiu, en lloc del progressiu que volia fer...Els dies següents em temia que no podria córrer bé, però curiosament, la molèstia al bessó no es nota fent el gest de córrer, així que dilluns i dimarts he entrenat, i també he passat per fisio per millorar-ho.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.