IV MITJA MARATO I 10 KM DE SANTA COLOMA(31/01/2016) 9:00 h

IV MITJA MARATO I 10 KM DE SANTA COLOMA(31/01/2016) 9:00 h

01 febrer 2016 11:13 #241 per obadia (Visitant)
Hola a tothom!!

Primera participació en aquesta mitja i ja puc dir que no serà l’última, un 10 a l'organització!!!

He sortit amb la mega barqueta de2h (quin ambient més xulo!!!  :party:), capitanejada pel Carsobe (primera vegada que feia de llebre i ho ha clavat 1 seg només!!!).
Sobre el KM 4, he vist que la Gemma tirava una mica endavant i com les cames responien bé he decidit anar amb ella. Sobre el KM 9, m'he adonat que la llebre 1:55 la teníem a 100mts, he flipat!!  :surprised:, primer he pensat que això no era bo amb aquest ritme petaràs a la tornada, però després dels ànims de la Gemma i les bones sensacions el cap m’ha dit vinga continuem….

Sobre el KM11 hem començat a torbar-nos corredors que ja pujaven i amb tant Correcat donant ànims la cosa ha sigut més fàcil, al KM13 hem atrapat la llebre de 1:55 Jramon un altre crack!!,
He estat amb ells una estona però he decidit mantenir el ritme que tenia abans i així he anat deixant la llebre de 1:55 una mica enrere.

Passat el KM15 el gran FRANCESC m’atrapa, com venia el Capí… jo picat jejejeje, intento mantenir el seu ritme uns km’s però veig que la cosa no va bé, aquest ritme m’acaba passant factura el km18, FRANCESC m’intenta ajudar  :love:  :love: però li dic que ell continuï que va molt bé.

A partir d’aquí he tingut bastants problemes per torna al ritme anterior, però ja quedava res, amb això que em passa la Gemma, i em diu que la segueixi, em dóna un munt d’ànims  :love: :love:, però el cos ja no donava per mes,
el km final el faig sol i amb molts problemes però super content… MMP 1:55:20  :yipi: !!! 16 minuts menys que l’ultima marca en un mitja  :yipi:.

Gràcies a tots companys/es  :love: (no vull posar noms per què heu sigut un munt) pels ànims, els consell i el més important per fer-m' he passar un matí collonut!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 11:16 #242 per obadia (Visitant)

Felicitats a les MMP d’Obadia ( carrerón), i Xavher. I Gemma un plaer saludar-te!


Gracies Alba!!!, tu també has fet un carrerón la pròxima tindre que vigilar-te  :mdr: per que segur que hem passes!!!  :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 13:41 #243 per Jorfer (Associat/da)
Obadia gran progressió  :yipi: :wink2: :yes: Felicitats  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 14:43 #244 per AndreuRunner (Associat/da)
Gran cursa tal com han dit tots i un plaer saludar a tants Correcats!!! Un plaer especial ha estat fer 6'5kms amb el Hansi per després continuar amb el ritme previst fins a meta de la mitja. Per cert Hansi, vaig veure al tornar de la carretera de la Roca que tenies millors sensacions de les que em vas dir mentre fèiem els kms previs  :wink2:

Molt molt gran aquesta cursa i organització!!

5'07"      Milla Montcada i Reixac 2019
16'52"    La Nostra 2012
35'01"    Can Mercader 2019
1h20'06" Barcelona 2019
2h54'54" Barcelona 2019

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 15:24 #245 per ANTONIOBDN (Visitant)
muchas gracias carlos cat¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 15:41 - 01 febrer 2016 15:53 #246 per piltrafillas (Associat/da)

(...)
Avui he intentat baixar de 01:35 però a partir del km 8 he tingut que aixecar el peu i anar més lentament doncs els bessons han començat a fer-me mal, tal com em va passar la setmana passada a Terrassa. Sospito de les pujades i sospito de les plantilles que porto des de novembre que ara que començo agafar veloictat em fan sobrecàrregues als bessons, així que provaré de córrer de nou sense plantilles una setmaneta a veure que passa.

Avui, per primera vegada a la meva vida, he estat a punt de retirar-me al km 8, però al veure que anant més suau el dolor ha sigut suportable he acabat amb uns dignes 01:37:19.
(...)


Ara entenc perquè, de sobte et vas anar quedant enderrere... Sento no haver-te vist a l'arribada per agrair-te la feina feta en la barqueta correcat que vam muntar però vaig anar a veure arribar a la meva xicota
Ànims, segur que pots esbrinar d'on ve tot plegat!

Personalment molt content amb la marca (1:32:59) que em fa agafar confiança per la marató, per la cursa (algunes haurien d'aprendre!) i perquè la meva xicota va acabar la seva primera mitja!
A banda d'això, tinc una sensació agredolça ja que em va molestar més del que m'hagués agradat la pubàlgia (que se m'ha tornat a reproduir tot entrenant per la marató). Fredament sé que hagués hagut de frenar una mica en alguns punts del recorregut però quan estàs allà és tan difícil.......

Finalment, tornar a agrair a tots els integrats de la barqueta correcat sub 1h35 que vam passar a en Dani per anar tirant pel nostre compte una mica més ràpid. M'ho vaig passar d'alló més bé!

Milla05:32Montcada '13
10 km   38:52Clot - Camp de l'Arpa '12
Mitja1:30:30MM BCN '13
Marato3:28:59 BCN '13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 16:44 #247 per obadia (Visitant)

Obadia gran progressió  :yipi: :wink2: :yes: Felicitats  :great: :great:


Gràcies Jordi!!! Recuperat aviat!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 16:54 #248 per Jorfer (Associat/da)
Piltrafillas i Obadia moltes gràcies per la vostres paraules.  :great: :great:
Tant de bo sigui aquesta la solució. Espero i desitjo poder fer la marató de BCN tal com l'he fet sense perdre'm cap edició des de 1994  :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 17:04 #249 per AlbertRande (Associat/da)

Moltes gràcies per les fotos  :love:

Gran matinal de running , podent parlar amb alguns de vosaltres  8)

Magnífica organització i feina dels voluntaris  :great:

Jorfer  cuida't !!!  Desitjo que ben aviat puguis estar al 100 %  :yes:

Per la meva part , molt content de com va anar tot .  Començant de menys a més . L'objectiu inicial era fer sub 1h 35' i al final
quasi acabo fent sub 1h 30'  :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 18:01 #250 per santako700 (Visitant)
Desde la organización solo tenemos palabras de agradecimiento para todos vosotros.
Gracias por ambientar la carrera de la manera que solo vosotros sabéis hacerlo,gracias por vuestro comentarios que nos dan muchos animos y gracias a las liebres por su espectacular trabajo, habéis cumplido de sobras.
Pues nada, terminada esta edición empezamos a preparar la del año que viene dónde esperamos volver a contar con vosotros.
Y en especial gracias a ManoloM por su buen hacer , para nosotros es un miembro mas de la organización.
El año que viene mas y mejor.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 18:23 #251 per G3mma (Associat/da)
Hola Companys!

Un gran matí ahir, gran ambient i  bon rollo. I una cursa de 10/10 per l'organització.

Felicitats a tots per les mmp i les fotos.
A carles.cat, li vaig fer jo una, a veure si la sé penjar... :whistle:

En el meu cas vaig sortir a fer un entrenament i si aguantava acabar en progressió.

Vaig sortir amb la barqueta de sub2h, una festa!  :party:....Francesc, Pinelli, Obadia, Xavher, Xik3ta, Belenka, David C, Ramón_B, Manel59.
La llebre Carsobe ho va fer moooolt bé.  8)

A partir del km 4 apreto una miqueta i veig  que obadia  ve amb mi, que bé que anem plegats. Controlant el temps i el ritme.

Sobre el km 11 atrapem a la llebre 1:55h amb Jramon que ho va fer genial  :great:.

En el meu cas i per no desgastar-me em quedo una estona a la barqueta i aguanto i escolto com parlen, els concells. Veig a Pinelli  que ens passa fent fotos, donant aigua...quin crack  :surprised:.
En jordi69 anava super bé, com si res. En Francesc ens passa ràpid ràpid.

A partir del km 16/17 apreto una miqueta més  i al 18 veig a Obadia, que estava fent un carrerón, li dic que aguanti, que vingui amb mi que jo no vaig a competir, pero em diu que tiri. Obadia, ho vas fer millor que bé  :love:.

Al km 19 veig que jo podria fer marca...tant anar en progressió... :whistle:...aguanto a un ritme força més ràpid però entro a 20 segons més que la meva marca en 1/2. Però molt contenta, la veritat, per mi ha set un bon entrenament.

Vam veure entrar a la resta de la companys que tots ho van fer molt bé.

Felicitats a Xavher i Xik3ta, per les vostres curses!

Un molt bon matí de diumenge  :love:

Fins la propera.



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 19:36 #252 per Jorfer (Associat/da)

Desde la organización solo tenemos palabras de agradecimiento para todos vosotros.
Gracias por ambientar la carrera de la manera que solo vosotros sabéis hacerlo,gracias por vuestro comentarios que nos dan muchos animos y gracias a las liebres por su espectacular trabajo, habéis cumplido de sobras.
Pues nada, terminada esta edición empezamos a preparar la del año que viene dónde esperamos volver a contar con vosotros.
Y en especial gracias a ManoloM por su buen hacer , para nosotros es un miembro mas de la organización.
El año que viene mas y mejor.


:great: :great: :great:
Aquestes paraules de part d'una organització ens omplen com diria aquell "d'orgull i satisfacció".
Crec que aquesta cursa es fa estimar per tot  :yes: :yes: :yes:

G3mma bona cursa, per poquet no cau la MMP i sense voler

Albert Randé moltes gràcies per les teves paraules i molta sort en la nova etapa de triatleta que estàs començant  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 20:02 - 01 febrer 2016 20:15 #253 per ivan (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 20:28 #254 per jordi mas (Associat/da)
Bones fotos Ivan !!  :great: :great:

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 20:28 #255 per ManoloM (Associat/da)

Desde la organización solo tenemos palabras de agradecimiento para todos vosotros.
Gracias por ambientar la carrera de la manera que solo vosotros sabéis hacerlo,gracias por vuestro comentarios que nos dan muchos animos y gracias a las liebres por su espectacular trabajo, habéis cumplido de sobras.
Pues nada, terminada esta edición empezamos a preparar la del año que viene dónde esperamos volver a contar con vosotros.
Y en especial gracias a ManoloM por su buen hacer , para nosotros es un miembro mas de la organización.
El año que viene mas y mejor.


Antonio  (santako700)  aquí la gente tiene toda la libertad para expresar lo que quiera tanto en lo bueno como en lo malo (que en este caso hay poco o casi nada)
Felicidades por vuestra magnífica organización y el año que viene repetimos  (esta vez espero que sea corriendo claro  ;).


:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 20:31 #256 per ivan (Associat/da)

Bones fotos Ivan !!   :great: :great:


les trobareu al Web de www.facebook.com/www.uca.cat/

suposo que les anirán penjan

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 20:32 #257 per bebop (Associat/da)
Molt content. Feia molt de temps que no em trobava tan bé en una mitja marató. Vaig sortir enganxat a la llebre d´1:30 però per casualitat, sense intenció de seguir-la. De fet, de seguida em vaig enrederir i vaig continuar al meu ritme. La sorpresa va ser quan vaig veure que sempre la mantenia a la vista. Vaig anar regulant bé durant tota la cursa pensant en baixar còmodament d´1:32. Al km. 14 vaig veure que portava 59:56, o sigui que estava dins de baixar de 1:30, encara que pensava que no aguantaria. Però les sensacions continuaven sent bones i la llebre cada cop estava més a prop. Els últims dos kms. se´m van fer molt durs peró al km 20 tenia la llebre a no més de 20 m davant meu i vaig sentir com animava als del grup a apretar una mica per aconseguir el seu objectiu. Al arribar a les pistes he donat el que em quedava i sorpresa!!! he acabat en 1:29:54.

Des-de la Mitja de Mataró del 2011 no baixava d´1:30 i aixó em dona molt ánims de cara a la Marató e BCN. Ha estat un plaer creuar-me amb molts de vosaltres. La organització m´agradat bastant i també el recorregut. La propera serà la Mitja de Gavà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 21:35 #258 per pacorobles (Visitant)
Después de varios años haciendo ultrafondo y sobretodo por montaña , este año me a apetecido hacer un pequeño cambio en el inicio de temporada y estoy haciendo mas kms en ruta de lo habitual para intentar coger un poco de "velocidad" y este domingo he acabado muy contento pudiendo finalizar en 1h43´11" correr por debajo de 5 hacia tiempo que no lo hacia y ayer lo hice y me siento contento .

Paco

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 21:37 #259 per Jorfer (Associat/da)
Bebop i Pacorobles bones mitges assolint objectius desitjats. A continuar treballant cracks  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 21:49 #260 per rutxi (Associat/da)
Segueix la pluja de MMP's! Felicitats a tots!! :party: i espectacular la marea de correcats que hi havia ahir!
Jo amb ganes de formar part del selectiu club de mmps, però segueixo aguantant-me les ganes i sortint amb el fre de mà posat :sarcastic:
Ahir volia fer el que tocava al plà, però no em vaig resistir les ganes de donar-li vidilla a les potes; tocava sortir amb l'Adalpu a 4:15 i seguir fins al final (des d'aquí la meva enhorabona, ets una gran llebre, animant a tots i avisant de tots els contratemps a cada moment 8)). Però la mitja a aquest ritme se'm fa pesada, i l'enveja de veure com el rafa barrachina fot una gran mitja i el tàndem ivanko/ raul martinez van plegats, em fa endollar-me i decideixo tirar endavant amb en curat. La idea és rondar els 4'/km a partir de mitja cursa, però ni així... A la que comencen les pujadetes, un que és muntanyeru consagrat, ja em poso a gaudir i començo a apretar, per fer la segona part a 3:45, final 1:25, mitja cursa fent cas al Pablo, i l'altre mitja fent cas a  :666:
Gran mitja on el preu assequible i l'absència de samarreta (ja era hora) és sobradament compensada amb la buti i la birra brutal (bé, en van caure tres... :whistle:) i el picapica final! Un 10! Ah! I gran moment poder escalfar donant voltes a la pista! Semblaven les 24h! :mdr:
Bé, ara ja plego de fotre el burru i em lio a fer el que toca fins a la mitja de BCN, on llavors sí, forçaré la màquina des del primer minut (a veure si surten voluntaris x fotre-li gas plegats). Fins llavors, seguim acumulant kms companys!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.