IV MITJA MARATO I 10 KM DE SANTA COLOMA(31/01/2016) 9:00 h

IV MITJA MARATO I 10 KM DE SANTA COLOMA(31/01/2016) 9:00 h

31 Gen 2016 20:30 #221 per Manel59 (Visitant)
Primera participació meva a aquesta mitja. I m'ha agradat tot (recorregut, ambient, organització....). En particular, respecte a l'organització, un 10. Aquesta prova queda fixa a la meva agenda.

Abans de començar no tenia bones sensacions (setmana molt complicada), i tot i això m'he posat amb la barqueta de 2 hores (ho has clavat Carles!!!). No portaven ni un quilòmetre quan el Ramon_B i jo ens hem posat per davant de la barqueta marcant un ritme lleugerament més ràpid. El còrrer amb el Ramón_B els primers 10 quilòmetres i veure que em trobava còmode m'ha donat les ganes i forces que no tenia a l'inici (gràcies company).

Resultat: si desprès de la Mitja Marató de Sitges us vaig dir que estava molt content per baixar de les dues hores (1:59:35) desprès de dos anys i mig de crisis, doncs avui encara més content al fer 1:58:35 ......... i tenint el convenciment que continuaré rebaixant temps.

Moltes gràcies als fotògrafs!!!

Ens veiem a Granollers!!!!


Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2016 20:35 #222 per arcadi42 (Associat/da)
Hola a tothom!

L'he feta tota al costat del Boix i, sense voler, hem deixat enrere el grup Sub 1:45, però només hem arribat uns segons abans, concretament en 1:44:09.

Tercera mitja al mateix ritme (Sitges, Terrassa i Santa Coloma), pensant en la marató del 14 de febrer.

Estic d'acord amb el què comenteu de l'organització i l'avituallament final. Perfecte!

Us passo l'enllaç de les fotos que ha fet la Cris: plus.google.com/photos/10968879286918394.../6246029717761349073

160 maratons (99 diferents, 44 països), 193 mitges, 284 deumils, 978 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2016 20:43 #223 per Fiber (Associat/da)

Unes fotos de la meva cari...

Ha agafat a uns quants molt i molt be... (Dani, Stone_Apo, Juan, ...)

goo.gl/photos/7GuY2ZJ93fWcjp6W7

Fiber muy buenas fotos, felicita a tu cari  8)


Espera que t'envio un wassup que se te van a subir los colores... Pues no porque ¿no tengo tu movil  :neutral: ?

Se lo he dicho a mi cari y dice, ahhh, ese hombre, pues sí, me fije que venia super bien, que todos iban super desfondados y él iba ahí esforzandose pero super bien, me ha sorprendido !!!!!... Eso no lo dice ni de mi !!!!!

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2016 20:57 #224 per ivan (Associat/da)

Gràcies als Fotògrafs!!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2016 21:51 #225 per bernaus (Associat/da)
Content d´aquesta bona mitja. Ha estat la meva segona participació i m´ha agradat més l´actual recorregut. L`organització perfecta.

He anat tota la cursa amb la bona companyia del Biel. Aixó m´ha ajudat a millorar una mica el temps que tenia previst, donat el meu baix estat de forma, després de estar quasi un any parat.

Moltes gràcies a la feina dels fotógrafs.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2016 21:56 #226 per Manel59 (Visitant)

Content d´aquesta bona mitja. Ha estat la meva segona participació i m´ha agradat més l´actual recorregut. L`organització perfecta.

He anat tota la cursa amb la bona companyia del Biel. Aixó m´ha ajudat a millorar una mica el temps que tenia previst, donat el meu baix estat de forma, després de estar quasi un any parat.

Moltes gràcies a la feina dels fotógrafs.


Una gran alegria tornar-te a veure participant a una cursa!!! Una forta abraçada!!!

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2016 21:56 #227 per sergicb (Associat/da)


Avui he intentat baixar de 01:35 però a partir del km 8 he tingut que aixecar el peu i anar més lentament doncs els bessons han començat a fer-me mal, tal com em va passar la setmana passada a Terrassa. Sospito de les pujades i sospito de les plantilles que porto des de novembre que ara que començo agafar veloictat em fan sobrecàrregues als bessons, així que provaré de córrer de nou sense plantilles una setmaneta a veure que passa.

Avui, per primera vegada a la meva vida, he estat a punt de retirar-me al km 8, però al veure que anant més suau el dolor ha sigut suportable he acabat amb uns dignes 01:37:19.

lLebres molt bona feina i gràcies amics per les vostres mostres de suport durant i després de la cursa  :love: :love:


Ànims Jorfer !! A veure si pots esbrinar l'origen del problema rapidament i pots tornar a córrer sense haver de pensar en les molèsties  :yes:

Això de córrer és com el Gin-Tonic....al principi, es fa una mica dur i amarg...però al final li trobes el gust i acabes repetint i repetint...

10000 m.: MMP - 39:44 (Sant Silvestre RACC Badalona 2019)
21097 m : MMP - 01:27:51 (Sitges 2020)
42192 m : MMP - 03:16:06 (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2016 21:58 #228 per Manel59 (Visitant)


Avui he intentat baixar de 01:35 però a partir del km 8 he tingut que aixecar el peu i anar més lentament doncs els bessons han començat a fer-me mal, tal com em va passar la setmana passada a Terrassa. Sospito de les pujades i sospito de les plantilles que porto des de novembre que ara que començo agafar veloictat em fan sobrecàrregues als bessons, així que provaré de córrer de nou sense plantilles una setmaneta a veure que passa.

Avui, per primera vegada a la meva vida, he estat a punt de retirar-me al km 8, però al veure que anant més suau el dolor ha sigut suportable he acabat amb uns dignes 01:37:19.

lLebres molt bona feina i gràcies amics per les vostres mostres de suport durant i després de la cursa  :love: :love:



Ànims Jorfer !! A veure si pots esbrinar l'origen del problema rapidament i pots tornar a córrer sense haver de pensar en les molèsties  :yes:



8) 8) :yes:

Que les adversitats no ens aturin en la lluita per aconseguir nous reptes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2016 22:12 #229 per bernaus (Associat/da)

Content d´aquesta bona mitja. Ha estat la meva segona participació i m´ha agradat més l´actual recorregut. L`organització perfecta.

He anat tota la cursa amb la bona companyia del Biel. Aixó m´ha ajudat a millorar una mica el temps que tenia previst, donat el meu baix estat de forma, després de estar quasi un any parat.

Moltes gràcies a la feina dels fotógrafs.


Una gran alegria tornar-te a veure participant a una cursa!!! Una forta abraçada!!!


Moltes gràcies Presi!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2016 22:18 #230 per XiK3ta (Visitant)
Molt contenta de la cursa d’avui. La carretera estaba impregnada del color pastanaga. I era genial anar  saludant/animant constantment als companys que anaven per l’altre costat de la carretera. Molt bona organització i relació qualitat/preu genial.

He començat amb la barqueta de Sub2 del Carsobe, tot i que el grupet s’ha dispersat de seguida. He anat bona part de la cursa amb Francesc i Pinelli31, fins que el Francesc s'ha escapat carretera amuntl.  Després de fer el gir al km11 m’he ajuntat amb RamonB fins que ha tirat sol i gràcies a Pinelli31 he pogut mantener el ritme fins al km18 i els últims 3 els he fet amb RamonB. Al final he baixat casi 5min la MMP de Terrassa amb 1h55’47”.  :party:

Felicitats a les MMP d’Obadia ( carrerón), i Xavher. I Gemma un plaer saludar-te!
Destacar la bona obra del dia de Pinelli31.  M’has ajudat a mi a remuntar els kms finals, després has tornat enrera per ajudar a Xavher a fer marca i pel camí  s’ha parat a donar un gel a un altre corredor que estaba una mica fos. I a sobre ens ha fet reportatge fotogràfic.  Avui t’ho has currat!

Merci com sempre als fotògrafs (i dones de fotògrafs)

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2016 22:18 #231 per RafaB (Associat/da)
Hola,

el dia començava en el vestidos amb les llebres de Correcats. Molt bon ambient i felicitats a tots per la bona feina feta.

Primers quilòmetres de pujadetes i baixadetes per la ciutat. Agafem carretera i en el km 5,5 els de la distància curta es separen. Des d'aquell moment faig cursa gairebé en solitari fins al final.

Pujadeta per carretera fins al Km 11 i tornada cap a meta. Aquí he de donar les gracies a TOTS i TOTES els correcats que m'animaven al creuar-nos. Quan vas sol són molt importants aquests ànims per no perdre ritme, gràcies.

De tornada baixadeta, intento aguantar ritme, però continuo solet. M'emparello amb un corredor els últims 2 km. M'espero als últims 100m i li faig l'esprint final. Encara tinc velocitat.

Al final MMP amb 1h21'55" . Molt content. Pròxima estació Marató BCN.

Moltes gràcies per les fotos.

Salutacions.
Rafa

400m: 59,08" (Mar Bella 2016)
1000m: 2'55,5" (Mar Bella 2016)
10 km: 36'36" (Sant Antoni 2016)
Mitja: 1h21'55'' (Santa Coloma 2016)
Marató: 2h57'39" (Barcelona 2016)
24 hores equips: 1r classificat 401.092 km (Barcelona 2016)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2016 23:03 #232 per Dabit (Associat/da)
Bon vespre,

Avui he arribat amb el temps justíssim (n'havia llevat 50 minuts abans) i no he tingut temps ni per escalfar, ni per posar-me el xip ni per portar cap gel. I amés arribava sense entrenar en tota la setmana després de fer-me mal a un dit del peu. Així que alfinal he optat per sortir amb la llebre de sub1h30' i donar mitja volta al cementiri si el peu em donava guerra. al final no ha sigut així  i he pogut fer un progressiu que em deixa mig satisfet però que ja em diu que no arribo a temps per fer una Marató digne.

La cursa a un preu genial i molt ben organitzada. El nou circuit molt millor que els anteriors.

Us deixo fotos.

goo.gl/photos/AFf6LpZjBVUbiwCx8

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2016 23:59 #233 per josecarnero (Associat/da)
Ostres, aquesta sí que no me l' esperava. M' apunto als darrers dies després de "deshojar la margarita" entre la mitja i els 10 de Vilafranca, al final em decideixo per fer aquesta per proximitat.
No tenia ben clar el circuit ni la meva resposta, tot just he fet 3 entrenaments des de la marató de TGN i un cros de 4,5 qms al mig, tinc sentit que la mitja és dureta (em conec els tobogans de Santa Coloma i mai tenia pretensió de fer marca però si de donar-ho tot).
Tot ha començat a la sortida quan he vist a Arantxa, companyera d' entrenaments els dimecres al Domingo Catalán, que volia fer una tirada llarga per preparar la Trailwalker; és a dir, que era capaç de fer-la i tornar corrent fins a casa per acabar fent prop de 30. D' entrada em diu que volia anar amb la llebre de 1º35', però com tenia a Hernán al cantó algo li haurà dit (es que és de reptes fàcils, jeje) que han sortit amb la llebre equivocada de 1º30'. Quan m' he girat a la sortida, he vist que l' altre llebre estava molt al darrere, així que he tirat al meu ritme; per sort, abans del km. 1 m' he trobat un company del triatló Igualada amb el qual vaig fer la segona volta de la mitja de Sitges, entrant gairebé junts (ell una mica davant meu) i que estava preparant la marató de Sevilla. Hem anat junts fins al 4, a partir d' allà he posat una marxa més, afrontava carretera i m' he trobat força bé; els quilòmetres anaven caient i jo anava guanyant temps sobre la llebre de 1º35', fins que he arribat a la rotonda de tornada. Allà m' ha donat embranzida veure la tercera noia tant a la vora, a tan sols 100 metres, i en 3 kms l' he superat i la motivació de veure que anava cada vegada més ràpid -kms a 4'03-4'09"- ha fet que m' animés a intentar agafar a la segona (Arantxa anava moooolt al davant, destacada). Gairebé arribo, ha entrat 20" abans. El rush final de tornada m' ha fet pensar en marca com així ha sigut: 1º30'55  :surprised: :surprised: :yipi: :yipi:

Algo que veia impensable fa un any (1º30' en mitja) comença a pendre forma...

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 00:30 #234 per pinelli (Associat/da)
m'ha agradat molt la cursa d'avui .. molt caliu familiar , preu d'escandol , avituallaments correctes,buti , cervesa , vi .. etc .. i sobretot un voluntariat disposat a agradar en tot moment .. els dels encreuaments de la carretera la roca uns catxondos  :love:
pel que fa a la cursa , despres de molesties tota la setmana (cada dia menys ) em disposava a fer un entreno amb dorsal .. a ritme marato..  a mes la llebre de 2h es un bon amic carsobe  :love: ..  i anaven a fer marca xavherobadia , despres de xerrar amb un munt de companys , escalfament i sortida amb moltisima gent  a la barqueta .. david c , kiske , ramon b, francesc , belenka , g3mma , xik3ta , obadia , xavher ,judit  i segur que em deixo algu  :oops:
passen els kms i tot va sobre rodes , carsobe ens va dient en tot moment com fer la gambada , pujadetes , baixades i tot controloat  .. , quan arribem a la carretera la roca un grupet ja ha sortit de la barqueta .. i jo he començat a pujar i baixar per veure com anaven els companys .. i ja de pas  fent algunes fotillos  :he:
he arribat a la barqueta de 1.55 jramon (ho has fet de conya ) escoltat per jrdi69 .. que anava molt comode ..  i despres compartint kms amb obadia , g3mmafrancesc ,xik3ta , i xavher que anava una mica pel davant de la barqueta i s'ho a tingut que currar molt .. pel cami tambe en david c que cada vegada es troba mes i mes fort .. molt content si he pogut ajudar a algu i felicitar a tots els que han fet marca .. que crec que son uns quants..  :party: :party: :party:
donar les gracies com sempre als nostres fotografs ..  :great: i a les llebres correcats :love: que novament ho han fet de conya ..  :great: i per extensio a manolo.m  i tota la comissio de llebres  :great:

p.d. una abraçada molt forta al carsobe que segur esta molt  satisfet .. ets un crack , com a company i com persona  :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 08:56 #235 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Enhorabona a tots!  :great:

L'any passat vaig debutar com a llebre en aquesta cursa, i tinc un gran record.  :love:

L'any vinent a lo millor entra dins de la meva lliga particular.

Xavi

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 09:01 - 01 febrer 2016 09:03 #236 per carsobe (Visitant)
Ahir m'ho vaig passar pipa en el meu debut com a llebre correcat.  :party: :party: :party:
No negaré que vaig passar pels nervis habituals del principiant, però vaig tenir la gran sort de tenir al meu costat durant tota la mitja a dos monstres en això de llebrejar, La Beleka i en sufridor que em van ajudar en tot moment.
Gràcies Belén  :great: i gràcies Alberto. :great:

També m'ha ajudat molt que el debut fora en una mitja que encara que no és plana, estava perfectament organitzada. Amb uns voluntaris de 10 i amb tots els quilòmetres marcats amb una exactitud poc freqüents. Aprofito aquí també, per felicitar a la UCA per la gran tasca que realitza. 8)
Amb tots aquests ingredients, em vaig disposar a fer la meva feina per intentar conduir a bon port a tots els integrants de la barqueta, també és veritat que tots els que s'havien apuntat en aquest fil, no van trigar gaire a abandonar-nos i anar a buscar els seus objectius per lliure. I si no m'equivoco a tots els va anar molt bé. Molts amb marques molt meritòries. Felicitats a tots:
- Francesc
- Pinelli31
- Xavher
- Obadia
- G3mma
- Xik3ta
- David C
- Ramon_B


La felicitat Va ser total quan al creuar la línea de arribada (1:59:59) se m'apropan tres o quatre corredors per mostrar-me el seu agraïment pel treball realitzat.
Conclusió, ha valgut la pena i si puc repetiré segur.

Ahir va fer un dia esplèndid per córrer.

Gràcies als incansables fotògrafs que fan que puguem tenir una col·lecció de records de moments i sensacions de molta felicitat viscudes rodejats de molt bona gent. :great:

Gràcies també a la comissió esportiva i a tota la asociació en general de corredors.cat a la qual orgullosament pertanyo per brindar-nos aquestes oportunitats de fer-nos sentir grans als corredors populars que no podem aspirar a poca cosa més que desafiar les nostres modestes marques personals.

P.d.
També vull fer menció especial d'aquest gran grup humà que es va formar per una molt bona causa en les 24 hores d'enguany i que està derivant en una relació de veritable amistat i afecte. El ELAskamot.
Jo també us estimo. :love: :love: :love:

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 09:04 #237 per XiK3ta (Visitant)


He fet un temps de 1h55'45'' a ritme de 5'30''/Qm la millor de les tres edicions en que he participat.  :party:,  també la millor marca de l'any rebaixant el temps de Sitges en 1'05''.

No corría tan ràpid una mitja des del Febrer del 2014 !.  :whip:


Reconeix que t'he ajudat una miiica a fer aquest tiempazo. t'he fet córrer a la pista eh!!  :rofl:

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 10:17 - 01 febrer 2016 10:38 #238 per curat (Associat/da)
Hola a tothom!

Gran matinal ahir a Santako. Vaig debutar en aquesta mitja marató gràcies al dorsal cedit per l'amic sandmannn  :love:
Després de més de 2 anys, fer el cafetó previ a la cursa amb els amics ha estat tot un plaer.
He compartit prèvia i nervis amb les llebres  8) i després d'escalfar unes voltes per la pista he anat a marcar a l'adalpu de ben aprop. El company ha llebrejat d'1h30' amb molta professionalitat  :great:
La cursa ha estat molt distreta compartint alguns km amb adalpu, rutxi, AndreuRunner, tonivet, esrafiki, guissona, Davit, guiri... segur que em deixo a algú  :whip: El plantejament ha estat seguir a la llebre fins més o menys donar la volta a la carretera de la Roca. Doncs això a ritme regular i després apretar una mica. Així ha estat, progressant els darrers 10km però als tobogans em quedava una mica clavat  :winktongue: La veritat és que els darrer 2km pujant pel costat del riu se m'han fet massa llargs i aquí m'ha agafat en guiri que ha fet un final molt bo pulveritzant la seva marca en 2'  :great: Gran MMP Ken  8)
Al final he esprintat la recta final per baixar d'1h28' pels péls 1h27'58" i 3r de categoria. Nostamal!
Per cert, quin plaer córrer per aquesta magnífica pista.
Com ja han dit la majoria de company@s aquesta mitja està molt ben organitzada. Molt bé tot. Tracte al corredor magnífic. Per cert, he pogut conèixer al santako700 als tiradors de birra  8)
Només una cosa a dir, que no sé si podria ser. Els darrers 2km són tendència cap amunt, no sé si seria possible variar i fer aquests 2km al principi i acabar la 2a part de la mitja en baixada  :wink2:
Segur que repetiré!  :yes:

PS Per cert, gràcies a l'animació, fotògraf@s i encantat de poguer parlar amb molts amics que feia molt que no veia  :love:
ManoloM, las fotos han salido estupendas  :yes:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 10:45 #239 per Lucius (Visitant)
Molt satisfet amb aquesta Mitja.

He fet de llebre de 1h25 i a meitat de cursa érem una dotzena de corredors, que finalment s'ha quedat en uns sis corredors que han aconseguit fer per sota de la marca. He volgut anar uns segons més ràpids al ritme objectiu per tenir un coixí de temps per l’ irregularitat a dintre del casc urbà  i al final l’he mantingut fins a meta. Molt content per ells i molt agraït per les mostres de felicitat.

Bon ambient, temperatura, serveis, pista nova de trinca on fer la sortida/arribada, esta a prop de casa, preu assequible, entrepà, tots el companys correcats... i no tinc cap comissió  :winktongue: però repetiré l'any vinent.

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2016 10:48 #240 per Ramon_B (Associat/da)


He fet un temps de 1h55'45'' a ritme de 5'30''/Qm la millor de les tres edicions en que he participat.  :party:,  també la millor marca de l'any rebaixant el temps de Sitges en 1'05''.

No corría tan ràpid una mitja des del Febrer del 2014 !.  :whip:


Reconeix que t'he ajudat una miiica a fer aquest tiempazo. t'he fet córrer a la pista eh!!  :rofl:


I tant Alba ! Crec però que jo també t'he ajudat a fer la teva MMP  :love:

694 Curses , 283 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.