CoRReCaTS #PARALOSVALIENTES en la Montseny · Costa Brava (29/06/19)

CoRReCaTS #PARALOSVALIENTES en la Montseny · Costa Brava (29/06/19)

17 Mai 2019 21:03 #21 per mario.cat (Associat/da)
Muchas gracias Paco Barcia por tu aportación. Un trozo de la marxa será a tu "salud".

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mai 2019 20:50 #22 per sergio (Associat/da)
Tiny moltíssimes gracies :tada: :muscle:

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2019 22:09 #23 per mario.cat (Associat/da)
Moltes gràcies a tots els que vareu venir ahir al entrenament de Can Grampy i vareu fer una aportació a la causa.

També gràcies a Carles Sancho Kalimero y a Oscar Rugbyman per la vostra aportació.

Al final ens fareu córrer i tot !!!! :joy: :joy: :joy: :joy:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2019 15:42 #24 per sergio (Associat/da)

mario.cat va escriure: Moltes gràcies a tots els que vareu venir ahir al entrenament de Can Grampy i vareu fer una aportació a la causa.
També gràcies a Carles Sancho Kalimero y a Oscar Rugbyman per la vostra aportació.
Al final ens fareu córrer i tot !!!! :joy: :joy: :joy: :joy:


:clap: :clap: :clap: :clap: a tots!!!

El tema de córrer... :whistle:

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Jun 2019 14:19 #25 per mario.cat (Associat/da)
Gràcies Kiske per la teva aportació. Un frikitram serà per la gratitut teva. !!!!! :stucktongue :stucktongue :stucktongue

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2019 12:42 #26 per sergio (Associat/da)
Dues mil set-centes cinquanta-sis gràcies!!! :heart: :heart: :heart:

Estem molt contents, ja que hem pujat al podi de la cursa que realment importa!!! :party:

Aquest dissabte, quan us doneu una remullada a la platja o piscina, penseu en nosaltres a veure si ens arriba una mica d'aquesta fresqueta, doncs segur que la necessitarem...:sunny::sunny: :sunny: :coldsweat:

Ja us explicarem el final d'una història que va començar prenent unes cerveses i que desitjo acabi de la mateixa manera :beer:


El placer de correr porque sí.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jun 2019 17:58 #27 per Jorfer (Associat/da)
Segur que ho fareu molt bé i possareu la cirereta al pastís d'aquests mesos d'esforços i il·lusions compartides.
Per ells/es, els valents, el millor sempre. :thumbup: :kissheart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jun 2019 23:02 - 27 Jun 2019 23:02 #28 per No Surrender (Associat/da)
Gràcies a voltros per col·laborar amb aquesta causa!!!! Esper que tingueu un bon cap de setmana, que feu molt equip i que vaudou de l'experiencia! Aneu amb compte amb la calor i porteu una caravana per poder portar les samarretes de'n Grampy. Si en condicions normals es canvis 10 vegades de modelet, no vull ni pensar lo que aqrribarà afer dissabte!!!!
Ànims i a gaudir! :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2019 17:39 #29 per fandes (Associat/da)
Molts ànims equipasso i MOLT DE SENY, endavant!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2019 20:18 #30 per mario.cat (Associat/da)
Moltes gràcies PereBoss. Demà pensarem en tu :joy: :joy: :joy:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2019 10:27 #31 per Jorfer (Associat/da)
Ja els tenim en marxa.
Molta sort!!
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Jun 2019 16:32 #32 per sandmannn (Associat/da)
Molts ànims!! No sé si ja haureu acabat, però amb la calorada que fa... molt de merit!!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jul 2019 15:42 - 07 Jul 2019 15:54 #33 per mario.cat (Associat/da)
Avui fa mes d’una setmana que vaig participar amb l’equip CoRReCaTS #paralosvalientes a la Marxa Montseny Costa Brava de 74 quilòmetres. Fins ara no havia volgut dir res esperant si l’organització feia publica informació del desgavell que va ser però després d’una setmana, l’únic que he rebut ha estat un mail, per a mi molt “insultant” on es deia que ells eren molt bons i que en deu anys d’organitzar curses mai havien fallat i que la Marxa va anar malament degut a les altes temperatures i a la confiança que tenien en el marcatge que havia fet la Diputació del circuit. Ja els hi vaig contestar explicant punt per punt tot el que va passar i que no va ser la calor la culpable de tot, si no la mala organització que van tenir. Cap contestació al mail “constructiu” que els hi vaig remetre de resposta.

Companys, jo per la causa que va ser, recaptar diners per la construcció del Hospital de Càncer Infantil mes gran d’Europa a Sant Joan de Deu, ho tornaria a fer una i mil vegades. Ho tinc claríssim. Però deixar en mans de qui van deixar l’organització de la cursa, crec que va ser un acte molt temerari i on per sort ningú va prendre mal, però fàcilment es podia haver produït mes d’una desgracia:

- Marcatge del circuit molt fluix i en alguns trams, inexistent i amb pèrdues dels equips constantment

- Avituallament amb molts casos escassos i amb beguda calenta. No obstant un 10 pels voluntaris que en alguns casos van anar a comprar glaçons de gel a la benzinera pagant-ho de la seva butxaca.

- Incompliment constant del reglament de la prova on els equips van fer en alguns casos trampes flagrants. Ningú va controlar quin equips estavem en marxa, quins havien abandonat, quants membres hi havien en marxa de cada equip i on era cada equip.

- Error en les coordenades pels equips d’assistència, que va fer, en el nostre cas que no ens poguessin avituallar a La Batlloria, un dels punts mes crítics de la marxa.

- Errors en el routing de la prova on deia que de la Batlloria a Hostalric hi havien 7 quilòmetres, quan en realitat hi havien 13. Sort que gent d’altres equips van muntar un avituallament pirata a la zona de Les Llobateres i van poder ajudar a gent que realment anava molt apurada pel “desert d’Hostalric” a mes de 40 graus a les 4 de la tarda.

- Inexistència de les ambulàncies que ens van prometre

- Inexistència dels fisios que van dir que hi haurien a Hostalric

- Menjar fastigós, particularment l’entrepà de botifarra d’Hostalric amb un pa ressec i gens recomanable i l’avituallament de Fogars, amb una moscada i avispada-abellada que feia realment pànic.

- Tant dolent va ser el marcatge, o millor dit, tant inexistent va ser el marcatge, que l’entrada a Blanes la vàrem fer de nit, pel voral d’una carretera transitada per tot tipus de vehicles a altes velocitats, i nosaltres a mig metre d’ells. No se si aquell era el recorregut oficial, però va ser l’únic que vàrem saber trobar per poder arribar a Blanes. Perill en alt grau de possible desgracia.

- I al arribar a Blanes, la cirereta de tot el pastis que ens havíem anat menjant tot el dia. Falta de fotògraf a l’arribada perquè s’havia emprenyat de veure aquella organització i havia plegat, falta d’speaker perquè ja no hi era i no se exactament per què, falta de samarreta per una de les membres de l'equip perquè no tenien de la seva talla, i lo mes bo de tots, NO ens varen donar la medalla de finishers perquè van dir que els hi havien donat a gent que no els hi pertocava, tot i tenint un llistat que anaven comprovant a qui li corresponia la medalla. Solució: que ja en les enviarien a casa. SENYORS ORGANITZADORS, QUE EL MOMENT DE LA MEDALLA ERA AQUELL, NO A CASA MEVA !!!!

En fi, un nova experiència, fent lligams molt forts amb tots els membres de l’equip, cosa que no oblidaré mai, orgullós d’haver sortit sis components de Sant Marçal del Montseny i haver arribat tots sis a Blanes, orgullós del equip d’assistència que vàrem tenir amb la Pirata Luci Anri i la Olga Lg que sense elles no hi hauriem arribat i esperant tornar a ajudar al nois del Hospital de Sant Joan de Deu que ells tenen molta mes raó de queixar-se que no pas jo i allà estan lluitant contra totes les inclemències. Per ells ho tornaria a fer mil vegades mes.

Gràcies a Sergio López Garrido, Agus Mota Panes Pirata Agus, Eva Sanchez Llobet Evita, Rosa Garrido Vendrell Rosa55 i Albert Isidro Liria Grampy per deixar-me formar part d'aquest projecte tan bonic. Gràcies a totes les empreses que ens han ajudat econòmicament i com no, gràcies a tots els amics que amb les seves aportacions ens heu ajudat a assolir el repte. Mil gràcies a tots !!!!!

Pels qui vulgueu llegir la crònica sencera, la podeu trobar a:

drive.google.com/file/d/1cX5mwkE8MTQnRPw...1KH6JsEu6BLTZxSw1eNQ

Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jul 2019 20:25 #34 per Jorfer (Associat/da)
Mario desconeixia la quantitat d'errades organitzatives que us vau trobar. Realment semblen uns principiants amb tantes errades de logística. Realment si no tens infrasestructura per a cobrir una marxa d'aquest abast cal fer una reflexió i donar un pas al costat.

L'important és que ningú es va fer mal, tots vosaltres us heu unit una mica més i amb la vostra acció nenes i nens es beneficiaran de les aportacions recaptades gràcies a les vostres accions.
Sou molt grans!!

Gràcies CoRReCaTS#PARALOSVALIENTES

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jul 2019 22:18 #35 per xevifisio (Associat/da)
M'alegro que acabessiu tots bé.
Jo la vaig fer amb uns amics ( els 6 de Sant Narcís) i coincideixo totalment amb el que escriu en Mario ( excepte el tema de l'entrepà que el varem trobar bo). Va ser tot un desproposit. De fet a nosaltres no ens varen donar ni cartró per marcar el pas dels punts de control.
Salut i km's

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jul 2019 22:34 - 07 Jul 2019 22:42 #36 per mario.cat (Associat/da)
Ara també us puc dir que l'experiència viscuda tots aquests mesos preparant la prova, el grup que hem fet tots els components, la satisfacció a la causa, el poder assolir el repte de recaptació i la cohesió dels components el dia la marxa, és EXCEPCIONAL. Una experiència que dubto que oblidem fàcilment.
Xevifisio, nosaltres com anàvem al darrera de tot, potser quan vàrem arribar al bocata de butifarra, ja quedaven només les restes. Cosa que tenim els lents !!!! :stucktongue :stucktongue :stucktongue

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jul 2019 23:14 #37 per xevifisio (Associat/da)
Doncs a la propera tocarà anar mes depressa!? no quedava pasta? També estava bona

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jul 2019 00:24 #38 per fandes (Associat/da)
Quina odissea! Felicitats equip per aconseguir l'objectiu... I encara més per mantenir i refermar la pinya!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Jul 2019 07:42 #39 per sandmannn (Associat/da)
quedeu-vos amb la precursa i oblideu el dia D

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Jul 2019 15:32 - 15 Jul 2019 15:33 #40 per sergio (Associat/da)
Jo no penso oblidar-ho ;), em nego a que em fotin el dia D, doncs tot i la nefasta organització, vaig sentir una immensa alegria per aconseguir superar un dia tan dur, i l'orgull de saber que, amb la que estava caient, vam fer la prova tots junts des de l'inici fins al final.
Aquest és el regust del dia D amb el que em quedo :party: :party: :party:
La meva crònica és un autèntic missal, si a algú li interessa llegir-la... http://lamaraton.blogspot.com

El placer de correr porque sí.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.