L'entrevista: MiquelJardi

L'entrevista: MiquelJardi

01 Abr 2015 10:05 #21 per Jorfer (Associat/da)
Miquel un clàssic més de la casa
Està clar que el sol surt cada dia per tu i que intentes faudir al màxim cada instant ccom si fos l'últim
Força, salut i molts quilòmetres al ritme que et deixi  els senyors genolls :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Abr 2015 13:56 #22 per Sergi42195 (Associat/da)
Si tens 48 anys, ets d'una bona generació.

Jo també seguia el Mazinger Z, brutal !!!! Sort del profesor Kabuto  :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Abr 2015 14:24 #23 per piri (Associat/da)

"El triomf no és correr la Marató, el triomf és entrenar-la cada dia"  8)

Un plaer haver llegit l'entrevista i haver compartit taula en el sopar de l'associació :wink2:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2015 17:52 #24 per miqueljardi (Associat/da)
Jorfer No ho saps bé com aprofito la vida al segon. De fet, fa dues setmanes, fent la mudança del pis vaig caure de 6 metres d´alçada al trencar-se la barana del pis, juntament amb la meva parella. Entre lo del cor i la barana ja he gastat dues vides, però encara em queden 5 més...

Sergi42195 El millor sens dubte la generació del 66, i el Mazinger... (que es deixin estar de mangas d´ara...)
Piri Si, un autèntic plaer  :party:

A tots els que heu escrit, a tots els que m´heu llegit, a tots els que em coneixeu... Gràcies per compartir un bocinet de la vostra vida amb mi. Si he aconseguit transmetre un somriure a algú en algun moment de la meva vida, soc feliç, perquè aquest és el meu objectiu a la vida, facilitar als demés la seva

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.