L'entrevista ALXIA-DEBUTANTE

L'entrevista ALXIA-DEBUTANTE

02 Jul 2015 22:18 #21 per socanna (Associat/da)
Alexia, debu moltes gràcies per tot . Sou molt bona gent i grans persones :love:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jul 2015 13:49 #22 per Dani (Associat/da)
Amb el Debu i l'Ale, mil anècdotes em passen pel cap. Ja les aniré explicant  :intello: :intello:

En Debu és el cor de la associació. Sense ell no podriem fer gairebé res i no ho dic en conya. Cuidem-lo entre tots i us animo a tots a participar en les comissions que hi han.

I l'Ale és una corredora que amb ganes i entrenament seria la bomba ! Feia 41' entrenanent dia no i dia tampoc  :rofl: :rofl: :rofl: Però una cosa no treu l'altre, en les curses, (jo li he fet de llebre un munt de cops) patia com ningú. Mitja de Ripoll per exemple al km7 em diu "no puc més, paro"... Tot i així va fer MMP apretant les dents i aguantant un fred que era d'espant.

Us esperem a les curses parella !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

03 Jul 2015 15:20 #23 per piri (Associat/da)
Una entrevista diferent i molt maca de dues persones que continuen donant moltíssim per l'associació  :great:

Sobre Juan dir-li que m'encanta el motiu del seu nick i respecte l'última pregunta dir-li que comprenc que estigui amoïnat, però que per la massa social que mobilitza corredors.cat, l'augment dels membres actius ha de fer-se realitat :wink2:

Esperem que la nova junta i una mica d'ajuda de tothom ho puguin aconseguir  :yes:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

03 Jul 2015 18:59 #24 per FRANCESC57 (Associat/da)
Hola:

Wapa entrevista  :great: :great:

Gràcies per tot el vostre esforç en l'Associació, he seguit el vostre treball i és de *muchoooo agradecer ", viatges a la Behoia etc etc. :yes: :yes: :yes: :yes:

Un que gairebé no us coneix de gens, a L'Alexia de veure-la algun que un altre dia i a Debu poc més, sempre amb micròfon en mà,,, però no em fa mancada conèixer-vos més " ho veig molt clar ", impressionants, permetre'm  :love: :love: :love:

Molta salut i sort

05 Jul 2015 15:38 #25 per pirata agus (Associat/da)

Todavía no he leído esta entrevista, lo haré con tiempo y muy despacio, pero no me hace falta mucho para saber de esta grandísima pareja  :love: :love: :love:.
Todo lo que diga me quedaré corto. Son de los que más se han volcado en esta asociación y, aún teniendo dos hermosos niños, continúan ayudando en todo lo que pueden.
Recuerdo cuando se presentó debutante en 10de 1000, parecía muy tímido, pero enseguida empezó a destacar con sus comentarios y poco a poco cogiendo un micro (ahora mismo no hay quién se lo quite  :rofl:). Luego nos presentó a su bonita mujer Alèxia y aunque al principio no participaba mucho en las cursas, llegó a ser de las mejores correcats que hemos tenido  :love:. Siempre con una sonrisa para todo el mundo y dispuesta a ayudar en todo....
:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Amen, Manolo... :great: 
Yo añado que si corredors .cat fuese un coche, estos dos serian el motor que lo moviese....
Desde siempre veros es para mi un subidón..
Sois muy grandes, par de dos... mejor dicho: Sois kojonudamente grandes !!!!  :love:

hoy empieza el resto de mi vida

06 Jul 2015 16:35 #26 per bernaus (Associat/da)
Moltes Felicitats parella, Pol i Laia!!!

Espero que per molts anys puguem continuar gaudint de la vostra companyia i de les vostres inestimables col-laboracions a Corredors.

06 Jul 2015 22:00 #27 per Sergi42195 (Associat/da)
Hooooolllllaaaaa !!!!!

Dos corredors, amb un nivell molt alt i marques personals difícils de superar.

Entre nosaltres, Debu, jo sempre deia que m’agradaria que la meva dona fos corredora. I bueno, allí va quedar ...

Com molts han escrit, un puntal a l'associació, i que han ajudat a ella molt. Mai els hi podem agrair el que han fet. I això que no estic gaire per dins.  :beurk:

Dos anècdotes que recordo ara mateix ...

Del Debu, que no sigui amb el micro a la mà, del viatge a Venècia, un cartell amb fotos de tots nosaltres, i una frase en italià que ens vam trobar a la porta del hotel abans de fer la marató.

De la Alèxia, la seva tenacitat i perseverança en una mitja marató a Montornès, any? ni flowers ...  :he: on feia marca personal a la distància. Si no vaig errat, anava amb el Krlos, i jo em vaig sumar als darrers quilòmetres.

Us estimem parella. Si voleu podem quedar per anar a un parc, us deixo a la Nora. No notareu una peque més de 2 anys ...

14 Jul 2015 21:35 #28 per Josep58 (Associat/da)
Hola família,

Alexia, Debu, gracies per ser con sou, oberts, no us he sentit mai dir un no per resposta.

Alèxia, corredora patidora con poques, en venen al cap unes quantes curses amb les que hem compartit kms.  :great:

Debu moltes coses et distingeixen, però amb el micro a la ma en tenim la millor versió :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

14 Jul 2015 23:01 #29 per pinelli (Associat/da)
tot i que no ens coneixem massa , agrair-vos la tasca que durant anys heu fet a l'associacio ..  :great: a vegades sembla que les coses es facin soles ..  espero veure-us a les curses .. ara que esteu una miqueta mes alliberats ..  una abraçada familia .. :love: