L'entrevista ALXIA-DEBUTANTE

L'entrevista ALXIA-DEBUTANTE

30 Jun 2015 21:04 - 30 Jun 2015 21:14 #1 per Zenon (Visitant)
Os presento una nueva entrevista.

Esta vez es distinta a las anteriores,  hemos querido presentar dos en una.

Y quién mejor,  para este fin, que una de las parejas emblemáticas de nuestra asociación. Me refiero a nuestros queridos Alèxia y Juan (Debutante).

Cualquier cosa que diga de ellos para presentarles me quedaría corto,  ellos han dedicado infinidad de horas al servicio de nuestra asociación, siempre proponiendo nuevas ideas y ya no digo nada si coge un micrófono  :mdr:

Como les quiero mucho,  estaría mucho rato hablando de ellos, pero lo voy a dejar para que el profe,  cuelgue la entrevista.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2015 21:48 - 04 Jul 2017 13:58 #2 per profe (Associat/da)
Hola a tots !!!!

Aquí us deixem la entrevista a Alèxia i Debutante !!!


JTPC

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2015 22:21 #3 per Jorfer (Associat/da)
No és la única parella de l'associació però, és la que més admiro sens dubte, pel seu entusiasme, per la seva entrega, per les seves ganes de col·laborar...Alèxia ha estat molts anys dins de la Junta portant l'economia i Debutante és la veu de l'associació. Són dues persones que han dedicat i dediquen moltes hores de la seva vida per a ser el que som.

Comparteixo amb el Debutante en aquesta preocupació que manifesta a la darrera pregunta, però segur que acollint entre tots a la nova gent que vol col·laborar continuarem sent un referent dins de l'atletisme popular català, segur.

Alèxia&Debutante moltes gràcies per ser com sou i molta força i energia per a ajudar a creìxer aquesta parella de nens preciosos que teniu per casa.  Sens dubte, tenen dos meravellosos models davant seu a tota hora.

Una abraçada ben forta

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2015 22:38 #4 per ManoloM (Associat/da)
Todavía no he leído esta entrevista, lo haré con tiempo y muy despacio, pero no me hace falta mucho para saber de esta grandísima pareja  :love: :love: :love:.
Todo lo que diga me quedaré corto. Son de los que más se han volcado en esta asociación y, aún teniendo dos hermosos niños, continúan ayudando en todo lo que pueden.
Recuerdo cuando se presentó debutante en 10de 1000, parecía muy tímido, pero enseguida empezó a destacar con sus comentarios y poco a poco cogiendo un micro (ahora mismo no hay quién se lo quite  :rofl:). Luego nos presentó a su bonita mujer Alèxia y aunque al principio no participaba mucho en las cursas, llegó a ser de las mejores correcats que hemos tenido  :love:. Siempre con una sonrisa para todo el mundo y dispuesta a ayudar en todo....
Bueno, ya seguiré cuando lea la entrevista, que no acabaría de alagar nunca a esta bonita-querida y muy amiga pareja  :love: :love: :love:


:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2015 22:43 #5 per profe (Associat/da)

enseguida empezó a destacar con sus comentarios y poco a poco cogiendo un micro (ahora mismo no hay quién se lo quite  :rofl:).


Eso es público y notorio. Y, encima, dice: "ja sabeu que no m’agrada parlar gaire"  :rofl:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2015 22:44 - 30 Jun 2015 23:10 #6 per profe (Associat/da)
He afegit a l'entrevista la foto del Barni:



Recordeu que es va presentar com visitant al fil de la Cursa del Corte Inglés del 2010 ?

Copio algunes de les seves frases:

http://www.corredors.cat/forum/index.php?action=dlattach;attach=12326;type=avatar "Yo también participaré. Es mi primera participación en una cursa y estoy bastante nervioso. Mi idea es acabarla tranquilamente y seguir mi plan de entrenamiento para estar a tope en los Campeonatos de Europa de Atletismo donde participo (como mascota, no como atleta, :he: :he:).

Muchos creen que no la acabaré, que una mascota como yo, tan grandota, no será capaz de llegar hasta el Estadio. Pero es que yo vivo allí y me conozco bien el camino, :rofl: :rofl:. Además tengo la cabeza muy dura (y grande) y suelo conseguir lo que me propongo. Así que iré despacito, muy despacito, para poder acabar dignamente mi primera cursa. :great:

Si alguien me ve corriendo estaré encantado de saludarle!!

Una Barniabraçada para tod@s!! :love:"


http://www.corredors.cat/forum/index.php?action=dlattach;attach=12326;type=avatar"De fet, jo mai porto pantalons!!!"

"Per cert, estic molt ilusionat amb la que serà la meva primera cursa. Algun consell?"

És probable que no ens veiem, amb tanta gent!

http://www.corredors.cat/forum/index.php?action=dlattach;attach=12326;type=avatarJo soc molt gran i em sembla que el TRI-GAT també. Així que es probable que ens veieu. :he: :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Jun 2015 23:20 #7 per danili (Associat/da)
Enhorabona per ser com sou i afortunats per haver-vos trobat!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2015 10:53 #8 per RugbyMan (Associat/da)
Sense comentaris. L'alexia una bellisima persona i com el yin-yan en Debu un impresentable  :666: :666: :666:

Ara en serio, els 2 son d'aquelles persones que et fan sentir comode amb ells encara que no et coneguin de res. ara amb els menuts es prodiguen menys a les curses peró es deixen veure en tots els saraos que es fan a l'associació. Jo tion un dubte referent al Berni...va ser al Corte inglés? Per que jo recordo una altre cursa, la de la Maquinista, on en Debu també va corer amb una disfressa de mascota i rodejat de corecats de support. Va ser de les meves primeres curses (em sembla que portava poc associat i vaig anar amb el ManoloM (...només per escalfar no os penseu) i recordo que feia molta calor.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2015 11:34 #9 per Alfons 99 (Visitant)
Molt grans, tots dos. I el Debu és excepcional.

M'ha agradat l'entrevista i el tarannà que tots dos inspiren, però m'ha deixat preocupat el final. És veritat que hi ha pocs membres actius i que molt pocs s'encarreguen de molta feina, però -ara per ara- no m'imagino unes 24 hores o 1000 socials sense el Debu al front amb el micro. Potser ens ha malacostumat a tots.

De totes formes, sou molt grans. Jo em quedo amb els dos viatges que vaig compartir amb l'autocar de Corredors.cat a la Behobia. Fantàstics!

Gràcies per la feinada i la responsabilitat

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2015 14:15 #10 per jaume86 (Associat/da)
No tinc la sort de conèixer-vos gaire però us tinc molta admiració!

Desconeixia que fossiu parella llavors penso que reflexeu perfectament què és la familia correcat! I els vostres fills són preciosos, allò de la dita "de tal palo tal astilla!"  :love:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2015 14:25 #11 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Gràcies per donar-vos a conèixer una mica mes  8). Debu també agraïrte la teva acollida en aquesta asociació i els teus ànims a tots els Correctats quan estàs en una cursa i amb un micro a la ma  :yipi:
Tenim en comú un Pol a les nostres llars i espero que aviat sortiu a córrer tots 4 junts  :great:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2015 14:28 #12 per ManoloM (Associat/da)
Jaume que dices?  :surprised: si los niños son guapos es porque se parecen a la madre  :love:. El papá mister correcat fué un montaje  :surprised: :rofl:.




:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2015 15:50 #13 per curat (Associat/da)
Molt bona entrevista parelleta  :love: :love: :love:

Un puntal de l'associació i aportant nous associats joves (2 de cop)  :wink2:

Us estimem!!!

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2015 16:08 #14 per Debutante (Associat/da)
RugbyMan: Barni va correr la seva primera cursa a El Corte Inglés. I posteriorment els 5k de La Maquinista arribant just per davant del guanyador del 10K. En totes dues curses va fer molta calor, però el record de El Corte Inglés per ser la primera i per la distancia superior i la pujada a l'Estadi, la van fer especial.

Gràcies a tots pels vostres comentaris. No volia dir res en aquest fil per no trencar el ritme, però he hagut de fer-ho per contestar al RugbyMan. Podeu continuar. Ens agrada molt el que dieu!!

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2015 17:34 #15 per anrool (Associat/da)
Hace demasiado tiempo que no nos vemos, ni si quiera eraís padres, pero siempre teneís un lugar en nuestro corazoncito Running.
Como diría alguien "SOU MOLT BONA GENT"


:yes: :yes: :yes: :yes: :love: :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2015 20:12 #16 per josecarnero (Associat/da)
Aquesta parella me l' estimo molt... des dels anys 90. No és més que una continuació del que l' esport va unir.
Quan vaig començar a 10de1000, estava bastant actiu a les curses i recordo d' aquesta època gent com waterpoler, Montse, tresk, ManoloM, jorfer, gorka, Xeix,  crit, sergi42195, felip (entre d' altres que encara es mouen per aquí). Vaig tenir una parada d' any i mig per motius diversos i em vaig tornar a enganxar a la primera cursa Companys. La meva sorpresa va ser trobar-me aquesta parella, encara més unida que en l' època baloncestística. Felicitats, parella!!!

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2015 22:51 #17 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Alèxia

Tinc un bon record amb tu quant et vaig ajudar en la cursa de muntanya de Collserola al final vas fer podi vas quedar tercera  ;)


Debutante

ets una canya tio  :yes:  estíc molt orgullós de la teva dedicació a Corredors.Cat sempre fent feina per tots nosaltres  :great:

Bé parelleta m'agradat lleigir una mica més de vosaltres  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2015 08:40 #18 per Josep80 (Associat/da)
Un altre que us coneix des de fa temps, des del 10de1000, quan erem una família molt més petita. Cada cop que us veig és un plaer, cares amables i bona gent. Tot el meu reconeixement per la tasca a l'associació.
Sempre recordaré aquells darrers metres d'en Debu a la marató de BCN. :666:
Un fort petonàs per tots dos. :love:

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2015 11:54 #19 per Mar_ (Visitant)
Bona entrevista!  :^^:

Salut i kms!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2015 13:02 #20 per cachirulo (Associat/da)
Tanto monta,monta tanto y no se entiende a Juan sin Alexia ni a Alexia sin Juan. Ahora bastante tienen con ese trabajito( que también hicieron a medias :he:) que supone esa pequeña parejita. :love:
Grandes y muy queridos.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.