L'entrevista a Danili

L'entrevista a Danili

17 Set 2015 22:40 - 18 Set 2015 14:26 #21 per danili (Associat/da)
Merci per les respostes! Trobo que és una manera de conèixer-nos millor i no parlar tant de curses. Jo he volgut de fet fugir tant de números i estirar pel fil del calaix personal de 'qui és qui', de la memòria de 'cerca d’atletes...' o de la poesia a '5 cèntims de diumenge' però ja veig que molts m’associeu al de pedagog matemàtic.

jaume86,
Merci pels elogis. Són potser anys d’avantatge. Als 29 era força diferent a ara!

Josep80,
Sóc membre dels Castellers de Barcelona des de 1994 tot i que des de fa vuit temporades estic inactiu. Pot sonar estrany però un no deixa de ser casteller sinó que simplement ho deixa temporalment. Va haver una època molt dura en la qual m’entrenava dissabte al migdia a les Aigües i potser feia 26 quilòmetres i després a assaig (els de Barcelona hem assajat, a diferència de la resta de colles, molts anys en dissabte i no en divendres) on feia de crossa de folre i altres filigranes. Acabava baldat. Crec que si no hagués estat casteller i m’hagués entrenat com ara, amb 25-30 anys que tenia, hauria fet registres molt més bons. Ara, t’he de dir que fent castells vaig gaudir molt.

sergio,
Així ho espero. Fa gairebé tres anys que no en corro cap. Fer-la bé serà suficient.

MIGUEL SBD,

M’alegra saber que et vaig ajudar. Darrerament em trobava desubicat en aquell paper i ho vaig deixar. A València ens ho passarem molt bé, ja ho veuràs!

gorka,
Merci pels elogis. Tots som especials.

RugbyMan,
I s'hi està bé. Un barri tranquil. Potser massa puja i baixa!

bernaus,
El meu fidel seguidor. Merci de nou! Crec que un nou llibre haurà d’esperar un temps.

Koose,
Què bé que hagis gaudit. Crec que sí que és un encert aquest fil.

Toni VLC,
Merci també. La meva àvia era València, crec que de Russafa. L’alegria de l’horta. Este sóc jo!

Jorfer,
Es fa el que es pot. Ànims amb la recuperació!

RunnerSantBoi,

Merci! Pel fòrum sí que n’hi ha uns quants de cracks.

Josep58,
El paper que feia servir cada any anava més rebregat! Anirà a un museu!

jcarpa,
Ja m’agradaria entrenar-me com tu i fer les teves marques!

Zenon,
Merci. Actualment queden només uns 50 exemplars dels 300 inicials. Cada setmana en venc i no es farà segona edició. Possiblement passi a ser una joieta de col·leccionisme per la seva temàtica i particularitat d’autoedició. Hi ha gent que honestament m’ho ha dit així.

xevifisio,
Em temo que sóc més ràpid amb la ploma!

pirata agus,
Serà la marca que m’atreveixi a patir! Merci per seguir-me.

curat,
És cert. La relació km cursa : km entrenat és més aviat baixeta i la relació paraula al fòrum : km cursa, alteta. Miraré de fer una d’aquelles cròniques vitals tan incompressibles!

pinelli31,
Merci per treure el nas pel fil que fa il·lusió! D’aquí a poc vindràs amb mi quan rodi més ràpid ja ho veuràs!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Set 2015 22:45 #22 per danili (Associat/da)
Per cert, jo em pensava que tenia moltes fans...  :whistle:

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2015 14:19 #23 per Sergi42195 (Associat/da)
Aquí una fan ...  :wink2:

Per sort meva, vaig poder viure en directe la gesta de baixar de 3 h del Danili a la marató de Donostia al 2005.
Com van compartir habitació junts al hotel Anoeta, vaig flipar amb lo metòdic pq en el moment d'esmorzar, ell es va emportar el menjar des de BCN, no fos que espatlles tota la seva preparació. Cereals i llet  :happy:

M'ha encantat llegit-te.


Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2015 15:13 #24 per Grinta (Associat/da)
Vaja tela amb l'entrevista! M'ha agradat molt.
Comparteixo bona part dels gustos musicals i cinematogràfics. I després diuen que jo sóc rara  :rofl: Ja m'agradaria compartir marques també. Però em temo que això serà impossible per més que m'hi esforci.
T'he començat a conèixer fa poquet a través del fil de la marató de València i sempre dones bons consells. Jo, quan llegeixo entrenaments de 100km setmanals em perdo  :whip:
Espero seguir llegint-te molt de temps més.


Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2015 16:04 - 18 Set 2015 19:03 #25 per danili (Associat/da)
Sergi42195,
No pretenguis fer-te passar per una dona que 'lo nostru' és impossible!
Mira, ja deu anys de Donosti 2005. És cert que em vaig dur el bol, els coberts i l’esmorzar de casa! Potser recordaràs que pel sopar de dissabte d'aquella marató estava neguitós quan anàvem cap al restaurant perquè era un pèl tard i jo volia anar a dormir d’hora. L’endemà em jugava la feina, no de mesos, sinó de tota una vida dedicada a la marató. Diumenge ja de tornada anava més relaxat i vau tenir la gentilesa de no demanar-me que fes ni un quilòmetre al volant. Vam tornar a coincidir sis anys després a Atenes i estic segur que em recordes més desimbolt. La feina ja estava feta!

Grinta,

Per gustos i opinions, tants caps, tants barrets! Què bé que compartim gustos musicals. Suposo que coneixes la ‘pijei’ i Love. També la Karen Dalton i Rachel’s? Aquests ja són per nota! Bé, si al final es fa l’autocar a València ja posarem la música plegats. Avui comença el BAM a les festes de la Mercè!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2015 19:37 #26 per Grinta (Associat/da)
La Karen Dalton i Rachel’s no.
Hem quedo sense nota. I de la PJ m'agraden més els començaments, per mi, la seva obra mestra és To bring you my love. El concert del Let England Shake va ser espectacular, sobretot pel vestuari. Quin tros de dona!!! Juntament amb la Beth Gibbons i la Björk, les meves heroïnes musicals.
Si ens deixessin posar a nosaltres la música,  l'autobus aniria buit...

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Set 2015 19:46 - 18 Set 2015 19:48 #27 per danili (Associat/da)
Sí que tens nota! Participant al fil ja la tens.
La PJ Harvey és un tros de dona i tant que sí! Apuntat un parell més de noms femenins: Scout Niblett i Linda Perhacs. Pel YouTube trobaràs coses!

PD: Aquesta setmana és de descans i en faré només uns 90-95 km...

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2015 14:48 #28 per ManoloM (Associat/da)
Muy buena entrevista Danili  8). que envidia, que bien escribes, eres un crack.
y si no corre una maratón ahí está con sus apuntes, diciendo el tiempo probable que haremos al final en diferentes puntos de la ciudad.  ;)




:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Set 2015 16:36 #29 per carsobe (Visitant)
Extret de l'entrevista:

Com sóc, n’estic segur, la persona que ha fet més voltes en el Parc del Clot de vegades reflexiono si alguns veïns del barri que em tenen vist des de fa lustres es deuen preguntar sobre el meu nom i interessos. M’agrada pensar que formo ja part del paisatge del barri en una mena d’obra plàstica fugissera.

Dono fe. Visc a tocar del parc i acostumo a veure-ho corrent moltes vegades pel barri. :P 
Cada vegada que el veig passar, no puc evitar un sentiment d'enveja, sana, en veure l'aparent facilitat, lleugeresa i elegància amb que es desplaça. ;)
Espero veure't passar durant molt de temps danili. :o

Punt i apart son les seves aportacions al fórum sempre entretingudes i carregades de saviesa. Un plaer llegir-les.  :great:

Espero i desitjo, Daniel, que tinguis a València la gran marató que et mereixes i que tant i tant bé t'estas preparant. :yes:

Carles.

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2015 12:02 #30 per kim (Associat/da)

Gran Danili poc puc afegir a tots els comentaris, ets molt gran.

A mi també m'agradaria molt veure't batre el record de maratonià de mes edat, encara que sigui des de meta o des de un avituallament, pero estar present  :whistle:

I els que som del Guinardó, ja sabem que gairabé sempre, els entrenaments acaben amb pujada.

A València la faras grossa, estic segur.

Fins aviat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2015 16:01 #31 per danili (Associat/da)
ManoloM,
M'alegra que us agradi l'entrevista i com està escrita. M'hi vaig estar una estona! Ha estat una bona ocasió per obrir una porta de casa meva i, espero, donar un valor afegit al fòrum.

carsobe,
Merci per participar! Sí que és cert que, en alguns casos, i amb els anys i els quilòmetres, agafes una mena d'harmonia de desplaçament. Allò que m'agradaria és que el meu cor també anés sobrat quan vaig més ràpid!

kim,
És clar! I que tu ho vegis!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Set 2015 20:36 #32 per profe (Associat/da)


Dono fe. Visc a tocar del parc i acostumo a veure-ho corrent moltes vegades pel barri. :P 
Cada vegada que el veig passar, no puc evitar un sentiment d'enveja, sana, en veure l'aparent facilitat, lleugeresa i elegància amb que es desplaça. ;)
Espero veure't passar durant molt de temps danili. :o


He afegit aquest comentari a l'Entrevista .  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2015 16:33 #33 per danili (Associat/da)


Dono fe. Visc a tocar del parc i acostumo a veure-ho corrent moltes vegades pel barri. :P 
Cada vegada que el veig passar, no puc evitar un sentiment d'enveja, sana, en veure l'aparent facilitat, lleugeresa i elegància amb que es desplaça. ;)
Espero veure't passar durant molt de temps danili. :o


He afegit aquest comentari a l'Entrevista .  :love:


Merci! He de dir que dels més elegants que ara jo recordi hi ha la Mona i en Roland.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2015 20:04 #34 per XAVI-NAD (Associat/da)
Bona entrevista Dani! Sembla que darrerament ens estiguin passant llista a la "vella guàrdia" ... ;)
Ja fa molts anys dels nostres inicis universitaris en el fons, entrenaments a les Aigües i les curses. Quan érem molt poquets els que sortíem a córrer amb samarretes de cotó i rellotges Casio al canell que ara són moda "retro"...
Has estat fidel al córrer , un estudiós del tema i bon dinamitzador maratonià del fòrum .
Molta sort a València i a veure si tornes amb un altre sub 3h  :great:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Set 2015 22:05 #35 per socanna (Associat/da)
Uaauuuuuu danili m'ha encantat llegir-te  8)
Certament ets un pou de sabiduria!!!! M'encanta com escrius i com ho dius.
Els teus somnis......grans somnis!!!

Només puc presumir de tenir un amic que va començar a córrer la cursa del Corte Inglés el 1987, com jo ho vaig fer....però que enrere m'he quedat...

Endavant i molta sort!!!!

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2015 11:13 #36 per danili (Associat/da)
XAVI-NAD,
Gràcies. A València encara vaig a aprendre que aquí mai no acabes de fer-ho.
Sí, que en fa anys dels nostres inicis i recordo amb certa nostàlgia quan tot eren novetats. De totes maneres cada moment té la seva bellesa.
Em pregunto si creus que podràs arribar als 100.000 km. En deus portar més que jo ara, +52.000.

socanna,
Merci per treure el nas! M'alegra que l'entrevista t'hagi agradat. No em costa gens obrir-me i l'hauria feta més llarga.
No t'has quedat pas enrere i ets un exemple per a moltes dones que quan són mares o passen dels 40 o 50 deixen de fer esport. T'admiro tant com tu a mi!
Guardo molt bon record de l'únic cop que hem xerrat entaulats. Fa ja anys amb la Teresa, en Pau i gent del Vallès. No us coneixia gens però m'hi vaig trobar molt còmode. Temps després et vaig allargar la mà a l'església a Sabadell i amb la mirada ens vam entendre.   

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2015 15:24 - 24 Set 2015 15:25 #37 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Gràcies Danili per enriquir un cop mes aquest forum amb les teves paraules  8)
I com atleta jove  :whistle: :whistle:, nomès porto 5 anys, valoro les aportacions d'atletes veterans com tu   ;)

Vaig tenir la sort de coneixer a una persona de 100 anys i em va dir que la gràcia en arribar, està en cuidar-te be als 99 anys   :yes:

Ens veiem a València  :beurk:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Set 2015 23:28 #38 per krlos (Associat/da)
Molt i molt sorprés pel nombre de curses que portes tan "relativament curt" comparat amb la majoria de gent que això ho fa en un parell d'anys, 3 com a molt  :yes:

Això es tenir les idees clares, no com jo que corro (passejo) tot el que em posen per davant  :rofl:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2015 13:53 - 25 Set 2015 13:56 #39 per Manu 1.1 (Associat/da)
Hola Danili, ja t'ho vaig dir l'altre dia que em va agradar molt l'entrevista i especialment quan dius aixó de..

"Córrer marató i buscar un límit, que potser s'assolirà a anys vista, requereix molta determinació, paciència i creure en un mateix. alhora sempre es juga entre l'aceptació de les pròpies limitacions i la lluita per rebatre-les".

Quan un comença a córrer busca anar assolint fites, fer MMP i quan més ràpid millor, i més en aquest món, que tot va tant rápid també.
s'ha de sapiguer trobar el punt mig i quan decidéixes córrer marató comences a trobar aquest punt, en que la velocitat no ho es tot, i si la paciència i la constància i que la finalitat de córrer, trobar-te bé amb tu mateix,  assaborir les fites assolides ho vas aconseguint amb el temps i aixó a la vida es el mateix.
Penso que Danili ho fa veure molt bé.

Gran entrevista, gran persona, gran corredor, gran Danili

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Set 2015 21:50 #40 per danili (Associat/da)
Polgi,
Gràcies per seguir-me. El pas del temps és inevitable i no crec que hi hagi maratons més enllà. Continuem, sí, sempre continuem!

krlos,
De vegades penso que no fer tantes curses m'ha fet no relacionar-me tant amb la gent i això que sóc una persona molt sociable. Tot plegat ha estat per planificació, cert però també per una mica de mandra i de vegades per considerar que les curses eren massa cares pel que eren.

Manu 1.1,
Gràcies pels elogis. Me n'adono que de fet hem xerrat molt poc i de vegades penso, potser és el teu cas, no ho sé, que molts heu anat seguit les meves aportacions al llarg dels anys i és com si em coneguéssiu malgrat que, com recordava el krlos, gairebé no treia el nas enlloc i quan apareixia amb la samarreta era tota una novetat. La veritat és que porto des del 10de1000 amb de tot una mica. Recordo fils fantàstics com el de la marató de Donosti de fa uns anys que vam fer en directe el tonivet allà i jo aquí amb un munt de corredors del grup del Chute que debutaven i baixaven! de les 3 hores. També altres fils com la marató en genèric, qui és qui, o cinc cèntims de diumenge que anaven més enllà del dia a dia de les curses. Sempre m'ha interessat el fòrum per despertar emocions.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.