L'entrevista a Danili

L'entrevista a Danili

26 Set 2015 10:30 #41 per Manu 1.1 (Associat/da)
Manu 1.1,
Gràcies pels elogis. Me n'adono que de fet hem xerrat molt poc i de vegades penso, potser és el teu cas, no ho sé, que molts heu anat seguit les meves aportacions al llarg dels anys i és com si em coneguéssiu malgrat que, com recordava el krlos, gairebé no treia el nas enlloc i quan apareixia amb la samarreta era tota una novetat. La veritat és que porto des del 10de1000 amb de tot una mica. Recordo fils fantàstics com el de la marató de Donosti de fa uns anys que vam fer en directe el tonivet allà i jo aquí amb un munt de corredors del grup del Chute que debutaven i baixaven! de les 3 hores. També altres fils com la marató en genèric, qui és qui, o cinc cèntims de diumenge que anaven més enllà del dia a dia de les curses. Sempre m'ha interessat el fòrum per despertar emocions.

Jo no porto molt de temps a Correcats, 1 any o mica més, ni sóc d'escriure gaire, però si que vaig llegint i seguint el forum i vaig seguint una mica el que escrius ja que a part de ser un  gran matemàtic i com diu ManoloM escrius molt bé.

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Oct 2015 23:18 #42 per No Surrender (Associat/da)
Avui, després d'un mes des de la publicació de l'entrevista, he tengut temps per llegir-la!
Estava segura que no volia llegir-la a corre-cuita i en diagonal, i convinçuda que m'agradaria....així ha estat. Bona entrevista amb respostes que segur han estat ben meditades i sobretot molt ben escrites.
M'agrada molt llegir-te danili, i esper que tornis a tenir temps per fer les teves aportacions al fil de "La Marató en genèric". De tota manera, quan he llegit l'entrevista, he tengut la sensació que ja te coneixia...tot i que realment només ens hem salufdat una vegada i mentre corriem, a les 24h de ca'n Dragó al 2012. Tu feies la Marató i jo la mitja, quan vaig acabar te vaig animar un parell ( en mallorquí un parell no són dues, són unes quantes  :he:) de vegades  dient : "Vinga, Dani!....temps després me vaig assabentar que no t'agrada gens que te cridin amb aquest nom  :beurk:. 
Esper que puguis córrer la Marató als 83 anys o als 90, amb lo caparrut  que Intuesc que ets, és molt possible que ho puguis fer.  :yes:
Potser algun dia arribam  a trobar el moment i me signes el llibre, això si....amb dedicatòria inclosa!
Te desitj molta sort a la vida atlètica i sobretot a la personal.

Una abraçada,
No Surrender.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2015 19:35 #43 per danili (Associat/da)
Helena que et trobava a faltar!
I tant que recordo la mitja i la marató de mitjanit de fa tres anys. Vas dubtar a participar a la mitja (en part per culpa meva per enredar massa al fil) perquè paties per entorpir els més ràpids. Quan et vaig atrapar vam xerrar per primer cop. Un ràpid:
- Ei, mestressa!
Tu vas riure perquè ja sabies qui era sense haver de llegir el meu nom a la samarreta. Aquella marató no la vaig finalitzar i vaig acabar vomitant arreu. Però mira, tinc aquest bon record!
Ara faig una entrada a la marató en genèric (dedicada està!) i ens veiem entaulats aviat a València, et dedico per fi el llibre i parlem d'allò diví i humà!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2017 06:20 #44 per danili (Associat/da)
Meri per recuperar l'entrevista en el nou web. Sembla que hi ha una pregunta que no s'ha pogut editar. Va entre 'Quina peça musical vols que acompanyi aquesta entrevista?' i ,'Pots recordar quina va ser la teva primera cursa?' i és aquesta:

Per què corres?
- Córrer em fa sentir complet. Jo, com a ment, entenc millor el meu cos, veig les seves limitacions, però també
descobreixo el seu vigor. Les primeres les accepto i el segon em sorprèn encara. Córrer també em permet fruir
de la llum del sol, de l’aigua de pluja i del vent d’una manera més sensual.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2017 10:30 #45 per jaume86 (Associat/da)
Sempre és interessant llegirt-te I rellegir-te Daniel!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.