Entrevistem... Hansi

Entrevistem... Hansi

11 Mar 2018 06:37 #41 per sandmannn (Associat/da)
M'ha agradat molt llegir la entrevista a un dels mítics de casa nostra.
Com dieu molts, és una persona molt estimada i que sempre et recomforta veure'l.
Com a corredor ha demostrat que es un crack (tot i que crec que encara té moooolt de marge de millora) i com a persona crec que no trobarem a ningú que parli malament d'ell oi?

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 16:34 #42 per Mona (Associat/da)
Una gran entrevista!!!

Em va fer molta il.lusió veure’t quan ja fa un temps, corrent una Mitja a Empúries ens vas avançar a en Danili i a mi i en Danili et va presentar com un dels mítics, i tenia raó! Per mi ja ho erets, vas ser un referent per mi en l’adolescència, i la vida faria que ho tornessis a ser en el córrer!
Em va fer molta il.lusió retrobar-te en aquest magnífic món, i espero que poguem compartit moltes curses.
M’encanta el teu esperit, et fa una persona ben especial! :kiss:

Segur que aconsegueixes l’objectiu de la doble llista de Maratons, que per cert, algunes de la teva llista també estan a la meva, espero que coincidiren en alguna!

11 Mar 2018 17:43 #43 per Dennis Teuling (Associat/da)

Mona va escriure: vas ser un referent per mi en l’adolescència, i la vida faria que ho tornessis a ser en el córrer!

Mona, ara estem tots molt intrigats :lol: :lol:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

14 Mar 2018 22:52 #44 per dekard (Associat/da)
Hansi, com pot ser que vàrem estar junts a l'stage de l'equip del fútbol i no diguessis res d'aquesta entrevista?

Jo soc un dels afortunats que jugava a futbol amb el Hansi al 2007 i què, gràcies a ell, vaig córrer la meva primera cursa al 2008. Així que no puc dir res que no s'hagi dit ja abans com a corredor o com a persona.

Això sí, heu de saber que tot i que no juga amb nosaltres des del 2007, no s'ha perdut cap dels stages que hem fet (que per entendre'ns, és com les ST de després de les curses o els entrenaments, però que duren tot un dia ;) ).

Una abraçada molt forta, Hansito.

20 Mar 2018 11:45 - 20 Mar 2018 11:48 #45 per Hansi (Associat/da)
No Surrender, aquella imatge "guerrera" de Donosti 2014 també la tinc gravada a la memòria, quina gran marató vam fer! Si m'ho permets, jo sí que et considero amiga meva, i encantat si tu me'n vols considerar. D'amics n'hi ha de moltes classes, i per mi, alguns ho són encara que no hi hagi un contacte quotidià o que no sàpiga el seu segon cognom (que el teu me'l sé, crec ;)). Desitjo i espero que aquest estiu, i molts altres, coincidiré amb tu fent curses xafogoses a l'estimada illa de la calma :hearteyes:.

Sandmannn
, devorador de maratons, t'agraeixo que esperis el meu marge de millora com a corredor, però em temo que els anys em van en contra...tot i així, potser encara ho intentaré durant un temps més.

Mona, tant de bo que puguem coincidir en unes quantes maratons de la meva llista, serà bon senyal per tu i per mi, i ampliarà la bona sort d'haver retrobat el teu encant positiu i optimista després d'anys sense veure'ns :cheer:. Li expliquem al Dennis Teuling el secret del passat o el deixem amb la intriga? :666: :666: :joy: :joy: :joy:

Va, Dennis, amplio informacions que no vaig posar a l'entrevista, no et deixaré amb les ganes. Quan jo era adolescent, vaig estar en un grup de joves (de tipus semblant en alguns aspectes a un esplai, per entendre'ns, bastant xirucaire i kumbayà), on vaig fer molts amics i vaig créixer molt com a persona, compartint responsabilitats, debats, excursions, esports... Al cap d'uns anys, quan jo en tenia uns 19 o 20, em van proposar ser un dels monitors d'un grup de nois i noies més joves que jo, cosa que em va fer molta il·lusió, per transmetre'ls les vivències que a mi m'havien enriquit. I una de les noietes d'aquest grup era la Mona :hearteyes:, així que durant un temps vam coincidir en aquest àmbit, molt abans de coincidir a les curses i a Corredors.cat.

Dekard
, no esperava que encara entressis al fòrum, i m'ha alegrat molt trobar-te també per aquí! A veure si et motivem a tornar a entrenar i fer curses aviat! Ja saps que tot el que tingui a veure amb l'equip de futbol em segueix important molt, encara que ara no jugui...per cert, no fa tant que no hi jugo, no és des del 2007, els últims partits que vaig jugar eren al 2012 o així :) .

20 Mar 2018 14:47 #46 per Dennis Teuling (Associat/da)

Hansi va escriure:
Mona, tant de bo que puguem coincidir en unes quantes maratons de la meva llista, serà bon senyal per tu i per mi, i ampliarà la bona sort d'haver retrobat el teu encant positiu i optimista després d'anys sense veure'ns :cheer:. Li expliquem al Dennis Teuling el secret del passat o el deixem amb la intriga? :666: :666: :joy: :joy: :joy:

Va, Dennis, amplio informacions que no vaig posar a l'entrevista, no et deixaré amb les ganes. Quan jo era adolescent, vaig estar en un grup de joves (de tipus semblant en alguns aspectes a un esplai, per entendre'ns, bastant xirucaire i kumbayà), on vaig fer molts amics i vaig créixer molt com a persona, compartint responsabilitats, debats, excursions, esports... Al cap d'uns anys, quan jo en tenia uns 19 o 20, em van proposar ser un dels monitors d'un grup de nois i noies més joves que jo, cosa que em va fer molta il·lusió, per transmetre'ls les vivències que a mi m'havien enriquit. I una de les noietes d'aquest grup era la Mona :hearteyes:, així que durant un temps vam coincidir en aquest àmbit, molt abans de coincidir a les curses i a Corredors.cat.

jajaja :joy: :joy: :joy: :joy:
Una bonica història... i una demostració que el món és realment petit (massa petit per ficar la pota :666:)

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

17 Abr 2018 14:33 #47 per sergio (Associat/da)
Ho sento Hansi, però acabo de llegir la teva entrevista ara... :whip:
M'ha encantat, però llegint els comentaris que t'han dedicat :top: queda claríssim que ets un paio collunut. :party:

El placer de correr porque sí.

18 Abr 2018 13:20 #48 per ManoloM (Associat/da)
Poco falta por decir de Hansi, todo lo dicho bueno de él es verdad. Un gran paio una gran persona y un gran amigo :kissheart: :kissheart: :kissheart:

:) :) :) :) :)

05 Mai 2018 13:56 - 05 Mai 2018 13:56 #49 per Hansi (Associat/da)
Ei, feia tres setmanes que no entrava al fòrum i m'he emportat l'agradable sorpresa de veure les vostres darreres respostes! :hearteyes:

Moltes gràcies, Sergio! Veient-nos de tant en tant i llegint el que escrius en aquest fòrum des de fa anys, sé que tu sí que ets collonut :heart:.

ManoloM, querido amigo, gran compañero y atleta (con palomitas y sin ellas ;) ), generoso y positivo como pocos :heart: :heart: :heart:. Tenemos a nuestras espaldas montones de buenísimos momentos juntos en curses, y ojalá que sigamos muchos años más compartiendo kilómetros e historietas de todo tipo, amigo :) :) :) :)