- Missatges: 1794
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Mona va escriure: vas ser un referent per mi en l’adolescència, i la vida faria que ho tornessis a ser en el córrer!
Hansi va escriure:
Mona, tant de bo que puguem coincidir en unes quantes maratons de la meva llista, serà bon senyal per tu i per mi, i ampliarà la bona sort d'haver retrobat el teu encant positiu i optimista després d'anys sense veure'ns. Li expliquem al Dennis Teuling el secret del passat o el deixem amb la intriga?
![]()
![]()
![]()
![]()
Va, Dennis, amplio informacions que no vaig posar a l'entrevista, no et deixaré amb les ganes. Quan jo era adolescent, vaig estar en un grup de joves (de tipus semblant en alguns aspectes a un esplai, per entendre'ns, bastant xirucaire i kumbayà), on vaig fer molts amics i vaig créixer molt com a persona, compartint responsabilitats, debats, excursions, esports... Al cap d'uns anys, quan jo en tenia uns 19 o 20, em van proposar ser un dels monitors d'un grup de nois i noies més joves que jo, cosa que em va fer molta il·lusió, per transmetre'ls les vivències que a mi m'havien enriquit. I una de les noietes d'aquest grup era la Mona, així que durant un temps vam coincidir en aquest àmbit, molt abans de coincidir a les curses i a Corredors.cat.