La publicació d'aquesta entrevista m'ha fet molta il·lusió, més de la que pensava

.
A més, m'heu emocionat amb les vostres mostres d'estimació, inclús aquells a qui més conec i que convivim gairebé a diari. No podia preveure-ho i em sento molt honorat, gràcies de veritat.
Profe, que curiós que en tants cops que hem coincidit no t'hagués comentat que compartim professió! Mil gràcies per l'esplèndida feina que fas amb les entrevistes, i per haver-m'ho posat tan fàcil en la preparació, que se'ns ha allargat més del desitjat per causa meva. Intentaré convèncer candidats a entrevistats, a veure si tinc sort! Pel que fa al que diu el
meep sobre que jo encara no hagués estat entrevistat, no ho diu com a crítica cap a ningú, en absolut, és un elogi a la meva persona que li agraeixo molt. Em penso que el
Zenon feia temps que em tenia al cap com a candidat, perquè abans de posar-se malalt (o al principi de la seva malaltia), recordo que vam comentar alguna cosa de les entrevistes correcats i diria que m'ho volia proposar, però jo no vaig facilitar-ho, per la meva tendència a ser discret.
Jaume86 
, una de les coses que m'han agradat de fer l'entrevista és poder compartir amb la gent correcat algun fet sorprenent, o simplement desconegut, sobre mi.
Josep58, tens raó, són molts molts anys, i com dius, que en puguin ser molts més d'aquestes converses sobre el córrer i també sobre els temes més sensibles. Ah, em sona que alguna vegada m'havies dit que havies jugat a futbol sala. Sí que se segueixen fent lliguetes nocturnes, els amics amb qui vaig jugar moltíssims anys encara juguen en una de veterans de futbol 7, i regularment em tempten perquè hi torni

.
Meepy, l'implicat més implicat del món mundial i em diu a mi que m'he implicat en l'associació...això sí que és un honor! Em fa feliç que l'entrevista t'hagi agradat i t'hagi fet tornar a assaborir bons moments del passat. Continuem amb els del present i que n'hi hagi molts en el futur!
Mític
guissona, home-marató (icones de la ola). Saps que dono molt crèdit al teu criteri en la majoria d'aspectes de la vida, i quan tu dius que algú és bon paio, és ben cert. Per això m'ha tocat tant el cor la manera com em descrius

.
Alba, espero que entris a llegir això, perquè et vull felicitar per la teva marcassa a Castelló! Vaig mirar les classificacions, expressament per buscar-te, i em vaig emportar un
alegroooon, campiona! M'alegro també de les sorpreses que has trobat a l'entrevista, i recordo aquells teus primers temps com a correcat, en què de seguida vaig veure que ets bona gent. Un cop que vas anar fent-te el teu bon grupet de col·legues, xerrem una mica menys, però jo sé que estàs de conya a l'associació!
Dani, estimat
Puma de Sants, amic de debò, tu sí que tens memòria per les coses curioses. T'hauria hagut de trucar perquè responguessis la pregunta de les anècdotes de la meva entrevista. Jo no sóc tan infal·lible com dius en recordar el primer cop que he parlat amb algú, que ja em faig gran

. Ara que has volgut tornar a ser maratonià, estaria molt bé repetir un dia allò d'entrar a meta d'una marató abraçats fent MMP tots dos, no?

I tens tota la raó que no he portat mai una banderola de llebre perquè sé que sóc de donar estrebades sense adonar-me i no voldria perjudicar cap corredor que depengués de mi, ni deixar en mal lloc a l'associació fent un mal paper com a llebre oficial.
RugbyMan, coincidir amb tu en curses sempre és una sort, no una mala sort. Et valoro més del que creus. Fas somriure amb el teu bon humor, també tens el teu costat sensible, i treballes amb generositat pels altres. Que puguem coincidir molts anys més!
Pere, jcarpa, les ganes que tinc de trobar-nos tu i jo en alguna cursa! Al fòrum et veig molt trempat, i els amics gasosa que et coneixen parlen molt bé de tu. En aquell Donosti de 2010 vam coincidir el meu grup i el teu en un restaurant, i també en algun altre viatge gasosero, però hi havia tanta gent que cap vegada vaig tenir la sort o l'encert d'apropar-me on eres i presentar-me. Queda pendent, i tant de bo en tinguem ocasió. Salut i Alegria!
Cachirulo, me alegro de haberte resuelto la duda del Hansi (Jaume) o Jaume (Hansi) que tantas veces habrás visto, jejeje. Aquí tienes un simpatizante de tus crónicas de salida limpia (o no), y de tus amplios conocimientos atléticos, que son para mí una referencia. Gracias por tus alabanzas y ánimos, aunque yo creo que para la maratón no hay nada imperdonable, o imposible que nos haga, y aún menos que un mindundi como yo no baje de 3 horas. No me puedo comparar con tu capacidad, que la llevas de serie, y aunque en alguna media te haya podido sacar unos segundos, es anecdótico y porque vas controlando pulsaciones, que si no, de qué moreno

.
Curat, un altre referent per mi i gran persona. Gràcies per les teves paraules. Que contents estarem si algun dia em podeu dir que la marató m'ha tornat la que em devia!
Oriol_TBID, l'estimació és recíproca

.
MIGUEL SBD, aquests anys també m'han servit per saber que tens un cor d'or

.
gorka, m'alegra molt que t'hagi agradat, i que seguim coincidint en cursa després de tants anys!
danili, un altre erudit de l'atletisme, per mi un referent. Gràcies pel teu elogi.
fandes, vaig llegir la teva entrevista i espero que ens coneixerem aviat en alguna cursa, se't nota bon paio!
Dennis Teuling, jo t'agraeixo a tu la teva companyonia i les grans virtuts personals que tens. Desitjo que ens trobem molts anys més amb salut en curses i a corredors.cat!
JRDi69, la teva passió per córrer és una de les coses boniques del dia a dia a corredors.cat, mereixes admiració com el que més. Gràcies pels teus bons desitjos...i encara que no em posis a prova, crec recordar que el primer cop que vam parlar va ser davant de la fira de la marató de Castelló 2015, al Parc Ribalta, després de temps que havíem compartit comentaris al fil sense haver-nos conegut. No?
Bernaus, moltes gràcies per aquesta lloança, i per les bones converses a les curses. Saps que, encara que em costi, intento acostar-me a les terres de Ponent almenys un o dos cops l'any a fer curses. Tant de bo que tingui salut per fer algun any la cursa del teu poble (ja t'he entès que era això el que em deies

)!
Barcia, ay mi Paco! Tienes un corazón enorme. Esos recuerdos de tantas cursas, y de los 32 km de la marató del Mediterrani 2007 donde debutamos los dos con tanta satisfacción. Siempre estarás unido a mis recuerdos del debut maratoniano por tu papel importantísimo aconsejándome aquel día y haciendo que la carrera fuera aún más agradable.