Primer de tot perdoneu el retard, imprevisiblement és un degoteig de respostes i se m'acumula la feina i no he tingut gaire temps per a respondre a tots.
Profe El màster de les entrevistes, gracies per escollir-me, i per la càmera GoPro que en vas prestar per fer el reportatge de la Matagalls-Montserrat i el teu muntatge posterior.
bernaus Moltes gracies per a l'interès de llegir-me, uns dels veterans de la casa,. Ja no coincidim tant com abans a les curses però quan ens veiem m'alegro molt de veure que encara entriguis en peu de guerra.
mario.cat Company en majúscules, soc un acèrrim seguidor de les teves cròniques, també un plaer a veure't conegut i espero et recuperis aviat del menisc i que puguem compartir noves experiències. Si, Matagalls vas patir però ho vas aconseguir, i a mes en vas fer una foto del hachazo allà a Coll de Poses, te en recordes amb el Grampy, anda que no veu riure.
Jorfer Gracies Capi per les teves paraules, se que per tu el positivisme forma part essencial com a fase primera a qualsevol preparació i és veritat que ho es. Ens veiem company.
RugbyMan Un altre caxondo-canyero que en fa riure. Malgrat el teu intent de caure malament no ho aconsegueixes, no canviïs. Dons si, Pimbe també penso que és mes comercial, i vaig estar a punt de posar-me’l, però era mes seriós que Antirco i a mes a mes comença amb A i com el meu cognom comença amb V estic una mica cansat de ser l'últim de la llista i d'aquesta manera a l'ordre alfabètic en situaria a dalt. Sobre el bigoti, he alternat bigoti, barba y sense varies vegades al llarg de la vida, no descarto tornant-ne.
MIGUEL SBD Plaer mutu i aprofito per ressaltar de tu la gran tasca incansable que fas fen de Guía. Sobre la Behobia ja estic preparant maletes per repetir aquest any amb la delegació ONCE
Tiny si, no es casual que ens identifiquem uns al altres, donat que el perfil del maratonià ja ho dona con persona persistent, lluitadora i molt companyeris-te. De tu en va sorprendre molt saber que som mes o menys de la mateixa anyada, caram ¡¡¡ que be et conserves, i poc a poc vas agafen carisma de ultra fondista i dels bons, no en sorprendria gens veure’t aviat a les 24 hores, ànims.
Pinelli siiii, me en recordo del teu debut i lo acollonido que anaves, però portaves bona pinya i ho vas fer perfecte, jo frenant-te al final pensant que portaves marge i per culpa meva vas arribar uns segons mes tard, ho sento, encara ara me estoy dando latigazos. Fa temps que no coincidim per Can Drago i al avituallament dels Donuts tampoc, quan arribo aquell avituallament ja has marxat.
JRDi69 Moltes gracies per al teu reconeixement i oferiment, poder algun dia arribi aquest triatló no dic que no. De tu diré que sense dubte en poc temps t'has convertit en un dels pulmons mes importants d'aquest foro quasi mort, i et segueixo amb atenció allà on vas i escrius, motivat a tope, segueix així company. Et necessitem.
ERIC Efectivament, fa moolts anys que es coneixem des de quan quasi podia portar el teu ritme, i per aquelles coses estranyes vam connectar des de el principi. Be, tu i jo hem coincidit a un munt de curses des de les hores sempre petem la xarrada. Et considero un paio molt correcte, educat i esportivament tot un crack, has arribat molt alt. Sobre el triatló no et dic que no.