estat de l'aigua a les platges de Barcelona

estat de l'aigua a les platges de Barcelona

04 Set 2012 13:25 #1 per JORDI21 (Visitant)
Hola,

Demà tenia intenció de fer 3800m amb neopré a Bcn al migdia, es l'entreno q em toca de cara a Calella,... i tinc dubtes de si fer platja o piscina

Que tal l'aigua? neta, bruta, medusses, onades, freda, calenta,...
Quina de les platges em recomaneu?

gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2012 13:38 #2 per dimoito (Visitant)

Esta página es muy completa, échale un vistazo.

http://www.eltiempo.es/barcelona/playas/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2012 14:04 #3 per pcr35 (Visitant)
Ja fa unes setmanes que nedo a l'hora de dinar, prop de la feina, a la Platja de la Marbella, davant de Bac de Roda: aigua neta, poques onades, aigua calenta i cap medussa, te la recomano, això sí, és anar tornar tota l'estona uns 500m anar, 500m tornar.

En cas de dubtes de medusses parla abans amb els socorristes que estan per allà, però sinò hi ha la bandera específica de medusses (blanca amb dibuixos blaus-lilosos de medusses) no cal tenir cap por (en principi).

OBJECTIUS FUTURS... 48h? 6dies?

ultraparis.blogspot.com

1km 2:41 / 1Milla 4:32 / 5km 15:55 / 10km 32:25 / Mitja 1:11:49 / Marató 2:29:48 / 100km 7h14:33 / 24h 246.555km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2012 14:52 #4 per nyef (Associat/da)

bla bla bla bla ....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2012 16:00 #5 per solteron (Associat/da)
I el temps hora a hora  :whistle:

www.windguru.cz/es/index.php?sc=48887

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2012 20:02 #6 per JORDI21 (Visitant)
ok gracies a tots, crec q anire a la de la Marbella, millor anar y tornar 500m que 25m, no?, ja us dire q tal, gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2012 10:57 #7 per tonivet (Visitant)
Ja se que va be per a les meduses però, no fa molta calor per anar amb neopré?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Set 2012 11:56 #8 per Oriol_TBID (Associat/da)
S'aguanta bé sense problemes.

Jo la setmana passada vaig fer 50' amb neoprè i cap problema.

Posats a triar, s'està més a gust sense, però havia de fer provatures  ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats