- Missatges: 790
Autor del tema
Ja ho he pogut veure, sembla interessant, ara estic negociant amb el Rubens per fer-ho sencer o des d'on dius, ara que, ja posats preferiria fer-ho tot.
Ja ho he pogut veure, sembla interessant, ara estic negociant amb el Rubens per fer-ho sencer o des d'on dius, ara que, ja posats preferiria fer-ho tot.
el que passa es que l'hora de la quedada :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:..
me'n vaig a fer una hora d'Spinning i després a nedar una altre horeta.
parlem
Autor del tema
Xavi, la ruta l'havia pensat perque sortissis des de Montbrió i ens trobessim a Alforja. Jo també sortiria de Montbrió, però abans, per fer les meves històries.
El meu entrenament en bici aquesta temporada es resumeix en 4 classes d´spinning i 0 de carretera. :rofl: :rofl:
Em voleu matar, no?
La veritat Uri és que veient el recorregut sembla guapo guapo peró no m´hi veig en aquests moments i us aniria frenant al dos. Miraré com fer-ho per acompanyar-vos una bona estona. Per començar el primer port m´el salto, crec..
M´ho miro amb carinyo i et dic alguna cosa peró tu fes la teva que jo ja m´acoplo el temps que pugui. Ens veurem segur, aixó sí.
La segona es per tots els del dia 29, aquest matí a Olot: -1 grau, a L'Hospitalet de L'infant: 16 positius
Si segueix així haurem de canviar el lloc de la sortida![]()
Autor del tema
Autor del tema
La segona es per tots els del dia 29, aquest matí a Olot: -1 grau, a L'Hospitalet de L'infant: 16 positius
Si segueix així haurem de canviar el lloc de la sortida![]()
Autor del tema
No trigat, sense veure la taula aquesta, t'estàs liant. Tu el que has fet es dividir 288 wats de mitjana entre 90 minuts i el que et diu l'Uri es que divideixis els 288 entre el teu pes i tindràs els wats que mous per kg de pes. I així nosaltres sabrem quant t'has "estilitzat" :he:
Oriol_TBID tu vas sempre amb la baticao, no? :rofl:
Autor del tema