- Missatges: 790
Autor del tema
el recorregut segur que es fa en menys de 4 hores pero entre que arriben a olot i tornem jo calculo sensa st unes 6h30 com a mininNo us acolloniu ara, que serà el circuit curt que es molt asequible.
Sherpa en menys de 4 hores està fet t'ho garanteixo
1ª SORTIDA BICI CARRETERA (29/01/2011 CIRCUIT CURT REMENCES)
- TRI-GAT
- Oriol_TBID
- nyef
- Serju16
- rubens
- stone_apo
- Fastinho
- ecopac
- krlos ?
- ferreret
- Raulgv
- JIMIXBCN
www.terraderemences.com/
Per cert obro el fil perquè ja han actualitzat la web la marxa del maig :yipi:
inscricions l' 1 de març, quest any no faltaré
Autor del tema
Després hi ha dinar? Nosaltres ens hi quedarem per allà tot el dia. :yes:
Jo estic esperant que el senyor olotí galtejador s´apunti a la llista, ens aconsegueixi dutxa i reservi per dinar al mateix lloc que l´any passat.
Autor del tema
Autor del tema
Després hi ha dinar? Nosaltres ens hi quedarem per allà tot el dia. :yes:
Jo estic esperant que el senyor olotí galtejador s´apunti a la llista, ens aconsegueixi dutxa i reservi per dinar al mateix lloc que l´any passat.
Quina logística! Dutxa i tot? :he:
gàltix, pronuncia't!!!!
Autor del tema
Miro l'agenda, però així de primeres m'apunto a tot i truco al pavelló de St.Esteve i a l'Estrada (el bar/taverna on vam dinar).
Ei... no tinc clar quin dia vam fer la sortida l'any passat :no:... però potser era abril... Només ho dic perquè tingueu clar que el 29/1, si el dia és fred, podem pedalar sota 0 i patir a les baixades eh !
Si us ho repenseu, puc buscar alternatives que ens portin al Pla de l'Estany o la Selva (per ex.) enlloc del Ripollès.
muahahaha....Soberano o Carlos V...por el culo te la hinco...Jojojojo ... si Soberno es el que portes sempre gossa!
Després les ventositats et fan aquella olor a destil.leria ....