- Missatges: 364
Jo estic dubtant, 180 km és força teca i no voldria emprenyar al grup d'entrenament.
david, em van assegurar que anirien molt a poc a poc, només es tracta de fer 180 kms. a ritme "Verano azul" :mdr:
Autor del tema
TriDani maomeno es això, crec que una mica més ràpid, però por ahí van los tiros.
Autor del tema
Autor del tema
Autor del tema
Autor del tema
Autor del tema
No la veus ni un Pucu ?? jojojojojo
No la veus ni un Pucu ?? jojojojojo
Seguint amb lo d'ahir,
M'agrada:
El teu peu de perfil (la llengua uneix a les personer) que li diguin a un que la te al cul d'un altre
No m'agrada:
El que puc arribar a riure amb això i que al final em fotin fora de la feina :rofl:
Aquest dissabte (pre-marató de Barcelona) si fa bon temps (no plou i no fa gaire fred) m'agradaria sortir de Sant Cugat i anar cap a Matadepera per pujar el coll d'estenalles.
algú sap com està la zona per pujar en aquesta epoca... (fred, molts cotxes, gel...)
Autor del tema
Autor del tema
Ostia trigat... fots moltes sortides per la NII... fot cague? es que mai l'he feta pero em vindria puta mare ferla algun dia per provar Calella.
Gracies.
Dissabte aquest ho tinc complicadillo... pero per la propera sortida... :wink2:
JO visc ha montgat i sempre faig les sortides per la n 2 i ja no es lo de abans ,els cotxes no van tant rapits ,no tingeu por no passa res,fa 10 anys que i anem...dema per exemple al mati farem una sortideta de 110 kms si algu s'anima ja ho sap ,cada divendres sortim un grupet de 3 o 4... desde montgat :yipi:Ostia trigat... fots moltes sortides per la NII... fot cague? es que mai l'he feta pero em vindria puta mare ferla algun dia per provar Calella.
Gracies.
Dissabte aquest ho tinc complicadillo... pero per la propera sortida... :wink2:
no l'he fet en ma vida :beurk: dissabte serà la primera vegada, per això m'agradaria anar acompanyat, per si em cago :he: