- Missatges: 790
Autor del tema
Autor del tema
Autor del tema
Xavi, t'estàs tornant molt seriós i pofesioná....
es que jo soc un tio molt seriós, es quan estàs a prop meu que em fas sortir la meva part fiestera![]()
Autor del tema
No, en serio TriDani, penso que el que has de fer es bici, bici i després més bici.
Autor del tema
Xavi, espero que ens doneu el vostre feedback perquè desde corredors.cat s'està intentant muntar algo semblant....amb algún avantatge (esperem poder fer-ho gratis però encara no està fet....està en vies...)Tres de nosaltres hem passat per caixa i estem apuntats a la Sortida del Circuit Extreme man
CIRCUIT EXTREME 180kms. 03/04/2011
- Rubens
- Krhyz
- TRI-GAT
Algú més s'apunta?, no badeu que no ho diu enlloc però son places limitades.
Xavi, espero que ens doneu el vostre feedback perquè desde corredors.cat s'està intentant muntar algo semblant....amb algún avantatge (esperem poder fer-ho gratis però encara no està fet....està en vies...)
Us direm algo però lo dit...si ens adelanteu el vostre feedback podrem veure per on concretar més.
jejeje ... ànims Rubens...a Niça us passejareu, esteu molt forts tots....
Xavi, espero que ens doneu el vostre feedback perquè desde corredors.cat s'està intentant muntar algo semblant....amb algún avantatge (esperem poder fer-ho gratis però encara no està fet....està en vies...)
Us direm algo però lo dit...si ens adelanteu el vostre feedback podrem veure per on concretar més.
Ja t´el passo ara si vols. Serà una cosa així. :beurk: :beurk: :'( :mdr:
A gairabé tres mesos de Niça, realment no sé on m´he ficat. :arf:
stone, aixó que esteu muntant, serà abans de l´estiu?
Tres de nosaltres hem passat per caixa i estem apuntats a la Sortida del Circuit Extreme man
CIRCUIT EXTREME 180kms. 03/04/2011
- Rubens
- Krhyz
- TRI-GAT
Algú més s'apunta?, no badeu que no ho diu enlloc però son places limitades.
Autor del tema
Ja t´el passo ara si vols. Serà una cosa així. :beurk: :beurk: :'( :mdr:
A gairabé tres mesos de Niça, realment no sé on m´he ficat. :arf:
stone, aixó que esteu muntant, serà abans de l´estiu?
Autor del tema