- Missatges: 623
Aquest dissabte no se que faré però potser repeteixi NII sortint més d'horeta, per intentar arribar abans. algú s'apunta?
També s'admeten noves propostes :yes:
Autor del tema
Aquest dissabte no se que faré però potser repeteixi NII sortint més d'horeta, per intentar arribar abans. algú s'apunta?
Per aquest dissabte hi ha gent que surt i varies propostes ...
Però surt de festa? o a fer bici?
Si es bici, cuenta, cuenta...
Si es festa, jo ja soc massa pureta (segons els senyors de Nike)
Autor del tema
Però surt de festa? o a fer bici?
Si es bici, cuenta, cuenta...
Si es festa, jo ja soc massa pureta (segons els senyors de Nike)
Juas, jo també soc Nike-pureta ... :he: :he:
Bici, dissabte. Hi ha N-II o Parpers & Co.
Autor del tema
Autor del tema
Per cert com que aquest dissabte es fa el canvi horari, a partir de la setmana vinent voldria comencar els rodatges pel circuit de Catalunya els dimarts o dijous, o els dos, però curiosament a la web del circuit estàn marcats els dies d'entreno fins finals de Març, a l'Abril, maig, juny... no surt cap dia marcat com "Tandes de bici" :grrrrrr
HORARIS,CLICKAR AL CALENDARI DE LA ESQUERRA
Algú sap perquè?
Autor del tema
Juan coincidir amb tu, es a l'arribada saludar-te, escalfar amb tu i després... adeuuuuuu :surprised:, ja no hi ha kllons de seguir-te :he: :he:
estaré encantat d'escalfar amb tu
Autor del tema
Juan coincidir amb tu, es a l'arribada saludar-te, escalfar amb tu i després... adeuuuuuu :surprised:, ja no hi ha kllons de seguir-te :he: :he:
Es nota que no has vist el meu nivell aquet any a sobre de la bici.... encara no he passat dels 70Km aquet any :arf:
Es nota que no has vist el meu nivell aquet any a sobre de la bici.... encara no he passat dels 70Km aquet any :arf:
Per hora? :surprised: :he:
Autor del tema
Això del circuit de Catalunya, aquest mes ja si pot anar, no?
No s'ha deixat de poder cap mes.només si hi ha F1 no es pot.
Anem el Dimarts / Dijous vinent?
Autor del tema