Ho sento Juavalga però dissabte s'em va quedar el GPS mort a mig recorregut. Però ja farem alguna o altre quedada!
No et preocupes!!
Es que feia molt bona pinta el recorregut que vas ficar i com normalment sempre surto desde Barcelona vull tindre diferents recorreguts per poder anar variant.
Fet !!!! no t'oblidis de passar-me el número de compte, eh pillín ??juan, t'has apuntat ja per l'octubre ??
![]()
![]()
vols que et posi el link per posar-t'ho més fàcil ??![]()
Si vols et passe les meves dades i em fas tu l'inscripcio :intello: :intello: :intello:
Autor del tema
Fet !!!! no t'oblidis de passar-me el número de compte, eh pillín ??juan, t'has apuntat ja per l'octubre ??
![]()
![]()
Si vols et passe les meves dades i em fas tu l'inscripcio :intello: :intello: :intello:![]()
Clar que si. A la que el Juan em passi el seu començo a fer transferències a tothom.....barra libre...Fet !!!! no t'oblidis de passar-me el número de compte, eh pillín ??juan, t'has apuntat ja per l'octubre ??
![]()
![]()
Si vols et passe les meves dades i em fas tu l'inscripcio :intello: :intello: :intello:![]()
Si et passo el meu també em faràs un ingrés ? :glasses:
Autor del tema
Clar que si. A la que el Juan em passi el seu començo a fer transferències a tothom.....barra libre...Fet !!!! no t'oblidis de passar-me el número de compte, eh pillín ??juan, t'has apuntat ja per l'octubre ??
![]()
![]()
Si et passo el meu també em faràs un ingrés ? :glasses:
Autor del tema
El día 20 d'abril tinc previst puxar a la Costa Brava, Pals concretament, desde BCN, sortiré a les 8 del matí del Nou Camp per fer 145Km fins a Pals, el recorregut será per tot el litoral: N-II fins Blanes per despres fer la milan-san remo catalana, es a dir Lloret-Sant Feliu i puxar fins a Palafrugell per la carretera antiga. En total uns 145Kms
Si algú es vol apuntar i acompanyar-me uns Kms pel maresme, estaré encantat.
El día 20 d'abril tinc previst puxar a la Costa Brava, Pals concretament, desde BCN, sortiré a les 8 del matí del Nou Camp per fer 145Km fins a Pals, el recorregut será per tot el litoral: N-II fins Blanes per despres fer la milan-san remo catalana, es a dir Lloret-Sant Feliu i puxar fins a Palafrugell per la carretera antiga. En total uns 145Kms
Això es més o menys el que farem aquest dissabte. la diferencia es que no pujarem fins palafrugell, però saltarem del maresme al Valles per diferent punts del recorregut
Autor del tema
Això es més o menys el que farem aquest dissabte. la diferencia es que no pujarem fins palafrugell, però saltarem del maresme al Valles per diferent punts del recorregut
Esteu sonats !!!![]()
![]()
ah però jo hi anava ??El día 20 d'abril tinc previst puxar a la Costa Brava, Pals concretament, desde BCN, sortiré a les 8 del matí del Nou Camp per fer 145Km fins a Pals, el recorregut será per tot el litoral: N-II fins Blanes per despres fer la milan-san remo catalana, es a dir Lloret-Sant Feliu i puxar fins a Palafrugell per la carretera antiga. En total uns 145Kms
Esteu sonats !!!![]()
![]()
I tu que tiraràs de nosaltres![]()
Autor del tema
Jo acostumo a sortir els diumenges i faig menys: uns 65-70km. Sortiré a la NII des de Montgat fins a Canet o Sant Pol i tornar normalment surto cap a les 7:30-8:00. Aniré tranquil (27-28 km/h), però toca un bloc central de 20km a ritme mig (34-35 km/h) així que ja ho sapsAlgú s'anima a sortir dissabte per fer uns 100-120Km. Rubens, Khryz, esteu desapareguts o que?
Gracies per les propostes però Raulgv demà per anar a Salou és massa just. Per la tarda tinc feina.
I diumenge Tonivet , he quedat per fer Btt.
Però ja coincidirem una altre ocasió!
Autor del tema