Quedades en Bici per preparar Ironman, Challenge, Extreme...

Quedades en Bici per preparar Ironman, Challenge, Extreme...

31 Mar 2011 09:16 #341 per TRI-GAT (Visitant)

Sir, on hi ha un calendari o algo amb totes aquestes cicloturistes?

Salut

com estimo al gugel...
cicloturismecatala.mforos.com/1722289/10...lendari-marxes-2011/

Cliko aquí i em diu que "he sido seleccionado, que no es broma, que me ha tocado un BMW" de cicloturistes no diu res  :whistle: :he:
El tema ha estat tancat.
31 Mar 2011 09:17 #342 per stone_apo (Visitant)
Mira, MIster TBID, aquesta no te la pots perdre....jugues a casa...
05-06-2011 XXVII MARXA CICLOTURISTA RUTA DEL MESTRAL L' HOSPITALET DE L' INFANT
El tema ha estat tancat.
31 Mar 2011 09:19 #343 per stone_apo (Visitant)

Salut

com estimo al gugel...

Cliko aquí i em diu que "he sido seleccionado, que no es broma, que me ha tocado un BMW" de cicloturistes no diu res  :whistle: :he:

Ho dius en sèrio ?
jo estic veient el calendari...
El tema ha estat tancat.
31 Mar 2011 09:20 #344 per nyef (Associat/da)

Salut

com estimo al gugel...

Ho dius en sèrio ?

Me too ...

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
31 Mar 2011 09:23 #345 per TRI-GAT (Visitant)

Salut

com estimo al gugel...

Ho dius en sèrio ?

Me too ...

Ara sí, ja em surt el calendari

El tema ha estat tancat.
31 Mar 2011 09:53 #346 per stone_apo (Visitant)
nyof, ets un bujarron... :666: :666:
El tema ha estat tancat.
31 Mar 2011 10:09 - 31 Mar 2011 10:15 #347 per sir (Associat/da)

Salut

ANOTA  www.fedecat.com i pica a cicloturisme ,algunes marxes t'apuntas a traves de www.bicinscripcions.com   ;)
el proper diumenge dia 10 farem la marxa de CERVERA 162 kms  :yipi: (SEGARRA-SOLSONES)
El tema ha estat tancat.
31 Mar 2011 11:25 #348 per nyef (Associat/da)

Salut

ANOTA  www.fedecat.com i pica a cicloturisme ,algunes marxes t'apuntas a traves de www.bicinscripcions.com   ;)
el proper diumenge dia 10 farem la marxa de CERVERA 162 kms  :yipi: (SEGARRA-SOLSONES)

Merçi!!  :great:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
02 Abr 2011 15:34 #349 per lluispatins (Visitant)
Ha arribat el bon temps, i avui he decidit tornar a la carretera, després de no tocar la bici en tota la tardor i l'hivern.

Com que el tema horari no ha quedat molt clar, he sortit de Sant Andreu pujant per l'Arrabassada fins a Vallvidrera on ens hem trobat a les 9h aproximadament amb l'Albert, en Xavi M., en Dani, en Pau, el Marcos, en Lluís B. i en Ninu.

Hi havia ganes de gresca i hem tornat a Molins per Sta. Creu d'Olorda. A la baixada en Ninu ha trencat la roda i s'ha hagut de retirar. La resta hem seguit direcció Pallejà, on hem tingut l'agradable sorpresa... de pujar les infernals rampes que porten a Fontpineda 13% mig i en un revolt molt peraltat voltant el 20%. El ronyons han patit de valent!

Tot seguit hem creuat l'urbanització per baixar fins a Corbera de Llobregat. En Lluís B. ha decidit tirar cap a casa. Ho tenia a tocar...! A partir d'aquí hem pujat un nou port. Aquest cop la Creu d'Aregall per la seva vessant més suau. A dalt ens hem recuperat tot prenent un refresc. Baixem cap a Gelida i Martorell a ritme ràpid i sense afluixar arribem a Molins.

L'Albert i jo encara ens quedava l'última cirereta Sta. Creu de nou per la part més dura, i la veritat és que tot i l'escàs rodatge m'he sentit prou bé alhora d'encarar el port després de tanta inactivitat ciclista. Al Turó d'en Cors hem fet la foto de rigor i ens hem despedit. A mi encara em restava pujar fins el trencall de l'Arrabassada per disfrutar d'un agradable descens fins la ciutat comtal.

En total han sortit 103Km i més de 1.600m+ a una mitja de 24.0Km/h

www.lluispatins.blogspot.com

10Km   38'04" (Cursa dels Nassos'10)
Mitja  1h23'36" (Barcelona'11)
Marató 3h00'39" (Barcelona'09)
6h en Pista de Can Dragó'08 61,300Km
24h en Pista al Serrahima'07 126,510Km
Finisher Ironman Frankfurt'09...
El tema ha estat tancat.
03 Abr 2011 17:25 #350 per juavalga (Visitant)

Ha arribat el bon temps, i avui he decidit tornar a la carretera, després de no tocar la bici en tota la tardor i l'hivern.

Com que el tema horari no ha quedat molt clar, he sortit de Sant Andreu pujant per l'Arrabassada fins a Vallvidrera on ens hem trobat a les 9h aproximadament amb l'Albert, en Xavi M., en Dani, en Pau, el Marcos, en Lluís B. i en Ninu.

Hi havia ganes de gresca i hem tornat a Molins per Sta. Creu d'Olorda. A la baixada en Ninu ha trencat la roda i s'ha hagut de retirar. La resta hem seguit direcció Pallejà, on hem tingut l'agradable sorpresa... de pujar les infernals rampes que porten a Fontpineda 13% mig i en un revolt molt peraltat voltant el 20%. El ronyons han patit de valent!

Tot seguit hem creuat l'urbanització per baixar fins a Corbera de Llobregat. En Lluís B. ha decidit tirar cap a casa. Ho tenia a tocar...! A partir d'aquí hem pujat un nou port. Aquest cop la Creu d'Aregall per la seva vessant més suau. A dalt ens hem recuperat tot prenent un refresc. Baixem cap a Gelida i Martorell a ritme ràpid i sense afluixar arribem a Molins.

L'Albert i jo encara ens quedava l'última cirereta Sta. Creu de nou per la part més dura, i la veritat és que tot i l'escàs rodatge m'he sentit prou bé alhora d'encarar el port després de tanta inactivitat ciclista. Al Turó d'en Cors hem fet la foto de rigor i ens hem despedit. A mi encara em restava pujar fins el trencall de l'Arrabassada per disfrutar d'un agradable descens fins la ciutat comtal.

:surprised: :surprised: :surprised: :surprised:
Mare meva per ser la primera de la temporada!!!

T'importaria penjar el track del recorregut?
El tema ha estat tancat.
04 Abr 2011 10:25 #351 per gàltix (Associat/da)
No em llegiré el fil  :oops: :oops: és massa llarg  :whistle:

Ja sé que estic desaparegut però proposo:

Sortida curta marxa Remences +-95km (si algú vol amb algun plus)
Divendres o Dissabte Sant,22 o 23 d'abril a les 9h

Qui vindria i quin dia preferiu ?

Divendres 22:
Dissabte 23:

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?
El tema ha estat tancat.
04 Abr 2011 12:03 #352 per fast (Visitant)

No em llegiré el fil  :oops: :oops: és massa llarg  :whistle:

Ja sé que estic desaparegut però proposo:

Sortida curta marxa Remences +-95km (si algú vol amb algun plus)
Divendres o Dissabte Sant,22 o 23 d'abril a les 9h

Qui vindria i quin dia preferiu ?

Divendres 22:
Dissabte 23:

Hola Galtix,

La teva proposta coincideix amb una altra proposta per provar el circuit del IM Extrem-Salou...Hi ha bastanta gent apuntada... :neutral:
El tema ha estat tancat.
04 Abr 2011 12:07 #353 per juavalga (Visitant)
Demà aniré a rodar un parell d'hores al circuit. Algú mes s'anima?  :whistle:

TEMPORADA CIRCUIT DE CATALUNYA 2011

QUEDADA 05/04/2011

-TRI-GAT
-juavalga
El tema ha estat tancat.
04 Abr 2011 12:08 #354 per TRI-GAT (Visitant)
Fast, em sembla que la sortida de l'Extreme la fem el 16/04  :whistle: si no ho he entés malament es clar.

Jo si fem la sortida extreme el 16, m'agradaria molt fer Remences el 22 o el 23... i si es fa una coseta més (kms. pujadetes)... millor  :whistle: :wink2:
El tema ha estat tancat.
04 Abr 2011 12:34 #355 per gàltix (Associat/da)

La teva proposta coincideix amb una altra proposta per provar el circuit del IM Extrem-Salou...Hi ha bastanta gent apuntada... :neutral:

osti, si coincideixen ESBORREU la meva proposta !! HO SENTO !! No vull dinamitar la feina de la comissió !!

2015 Tornen les maratons d'asfalt ?
El tema ha estat tancat.
04 Abr 2011 17:10 #356 per ALBERT75 (Associat/da)
Juan a mi em toca dijous... demà pisciniki...

jo dijous vaig a fer 2h suaus...

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
04 Abr 2011 18:02 #357 per lluispatins (Visitant)
Ho sento Juavalga però dissabte s'em va quedar el GPS mort a mig recorregut. Però ja farem alguna o altre quedada!

:surprised: :surprised: :surprised: :surprised:
Mare meva per ser la primera de la temporada!!!

T'importaria penjar el track del recorregut?

www.lluispatins.blogspot.com

10Km   38'04" (Cursa dels Nassos'10)
Mitja  1h23'36" (Barcelona'11)
Marató 3h00'39" (Barcelona'09)
6h en Pista de Can Dragó'08 61,300Km
24h en Pista al Serrahima'07 126,510Km
Finisher Ironman Frankfurt'09...
El tema ha estat tancat.
04 Abr 2011 18:05 #358 per fast (Visitant)

Fast, em sembla que la sortida de l'Extreme la fem el 16/04  :whistle: si no ho he entés malament es clar.

Jo si fem la sortida extreme el 16, m'agradaria molt fer Remences el 22 o el 23... i si es fa una coseta més (kms. pujadetes)... millor  :whistle: :wink2:

Merengon

Hi han dos propostes 16 i 23 (dia de St. Jordi)  :whistle: :whistle: :whistle: i Remences es el 8/5 ...imagino que vols dir una sortida per reconeixer el circuit previa a la cita no ???

De totes maneres, entenc els teus lapsus ...8 punts es fan difiçils de asumir  :intello: :intello: :intello:

El 16/4 ens veurem  :love:
El tema ha estat tancat.
04 Abr 2011 19:11 #359 per TRI-GAT (Visitant)

Merengon

Hi han dos propostes 16 i 23 (dia de St. Jordi)  :whistle: :whistle: :whistle: i Remences es el 8/5 ...imagino que vols dir una sortida per reconeixer el circuit previa a la cita no ???

De totes maneres, entenc els teus lapsus ...8 punts es fan difiçils de asumir  :intello: :intello: :intello:

El 16/4 ens veurem  :love:

Ja m'has entès Diamantidis (vull dir Fastinho!  :666:)

Ja se que Remences es el 8/05.. per cert no les tinc totes amb mi
El tema ha estat tancat.
04 Abr 2011 20:01 #360 per stone_apo (Visitant)
Com ha dit lo iaio, hi ha 2 sortides per reconéixer el circuit de l'Extreme Man, 16 i 23 d'abril....i un fil específic per a qui es vulgui apuntar...
gàltix, vine a Tarragona.... :whistle: :whistle:
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats