SORTIDES PER LA SERRA LITORAL

SORTIDES PER LA SERRA LITORAL

23 Ago 2011 10:19 #321 per Germinator (Visitant)
Pere comptem amb tu a partir del 19S. Segons el meu planning entrenament em toca muntanya el 25/09. Per tant planificaré la propera sortida aquest dia. El 02/10 em toquen 26 Km pel passeig, per tant podem inagurar la temporada del passeig el primer diumenge d'octubre. Què et sembla?

Antonio yo estuve hace dos años por la Rioja. La verdad és que me gustó mucho. Vigila con el vino que es una verdadera tentación. Por cierto si estás cerca de Haro y tienes tiempo, visita el museo del vino. Otra visita muy recomendable es el pueblo de Santo Domingo de la Calzada. Está a 15 Km de Haro y es un pueblo muy bonito.

Per cert no sé si sabeu que el 11S hi ha la cursa de la varema d'Alella (14 Km). Jo ja estic apuntat. Algun litoralero més s'ha apuntat o es pensa apuntar?

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Ago 2011 21:38 #322 per angel101 (Associat/da)
jo ja m'he inscrit per Alella  :yipi:

Germán, com van aquests entrenaments, et vas a posar com una moto eh mákina??

si algú fa sortida per muntanya m'apunto.

Saludos!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2011 13:33 #323 per quimg (Associat/da)

jo ja m'he inscrit per Alella  :yipi:

Germán, com van aquests entrenaments, et vas a posar com una moto eh mákina??

si algú fa sortida per muntanya m'apunto.

Saludos!!!


Doncs ja tenim una plaça del podi ocupada 8)  Allà ens veurem Angel :yes:

Crec que alguna cosa s'està coent (a través del facebook) per divendres a la tarda, però els protas no donen gaire informació :whistle: En tot cas jo no crec que pugui, tot i que si hi ha sortida ho intentaré.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2011 13:34 #324 per quimg (Associat/da)

ok , enviame um privado i quedamos, cuidado con los vinos por la Rioja.


Company, aqui les quedades es fan públiques, sino no ens podem apuntar :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2011 14:15 - 24 Ago 2011 14:57 #325 per XaviPapell (Associat/da)

Hola, aquesta es la ruta que vull fer però a l'inreves, surten poc més de 20km mapmyrun.com/routes/view/9102316


tonivet11 aquesta ruta per fer-la caminant que tal ?? els camins son bons ?? si hi ha corriols a mi em va bastant malament. Veig que de desnivells no hi ha gaire no ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2011 14:17 #326 per tonivet (Associat/da)

Hola, aquesta es la ruta que vull fer però a l'inreves, surten poc més de 20km mapmyrun.com/routes/view/9102316


tonivet11 l'heu fet al final ?? aquesta ruta per fer-la caminant que tal ?? els camins son bons ?? si hi ha corriols a mi em va bastant malament. Veig que de desnivells no hi ha gaire no ??

Si Papell la vàrem fer i es fa be, penso que és una ruta que jo faig amb BTT, per lo tant no és complicada :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2011 14:58 #327 per XaviPapell (Associat/da)

Hola, aquesta es la ruta que vull fer però a l'inreves, surten poc més de 20km mapmyrun.com/routes/view/9102316


tonivet11 l'heu fet al final ?? aquesta ruta per fer-la caminant que tal ?? els camins son bons ?? si hi ha corriols a mi em va bastant malament. Veig que de desnivells no hi ha gaire no ??

Si Papell la vàrem fer i es fa be, penso que és una ruta que jo faig amb BTT, per lo tant no és complicada :great:


Hi ha alguna font pel camí ?? ha on has posat la ruta et pots baixar els tracks per posar-los al 305 ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2011 21:29 #328 per AnRol58 (Associat/da)

ok , enviame um privado i quedamos, cuidado con los vinos por la Rioja.


Company, aqui les quedades es fan públiques, sino no ens podem apuntar :whip:


Quim, si la ruta la pones tú y ademas haces de guia.  :wink2:

En tu territorio el viernes a las 18:30  :oops:

Que dices?  :love:

Salud
Antonio

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2011 23:36 #329 per Pere bdn (Visitant)
ok german , a partir del dia 19 estare de nou amb el grup comteu a mi  :great: :great:


Aneu com motos aquet començament de temporada el nivell estara alt per el carroças com nosaltres  :mdr: :mdr:

salut i kilometres PereBdn.

PD: EL 3 DE SEPTEMBRE DISSAPTE ESTAREM A LA BURRIAC ATAC A VILASSAR DE MAR


Pere comptem amb tu a partir del 19S. Segons el meu planning entrenament em toca muntanya el 25/09. Per tant planificaré la propera sortida aquest dia. El 02/10 em toquen 26 Km pel passeig, per tant podem inagurar la temporada del passeig el primer diumenge d'octubre. Què et sembla?

Antonio yo estuve hace dos años por la Rioja. La verdad és que me gustó mucho. Vigila con el vino que es una verdadera tentación. Por cierto si estás cerca de Haro y tienes tiempo, visita el museo del vino. Otra visita muy recomendable es el pueblo de Santo Domingo de la Calzada. Está a 15 Km de Haro y es un pueblo muy bonito.

Per cert no sé si sabeu que el 11S hi ha la cursa de la varema d'Alella (14 Km). Jo ja estic apuntat. Algun litoralero més s'ha apuntat o es pensa apuntar?


lliga championchip any 2013  3ª clasificat M-50
lliga championchip any 2014   2º clasificat M-50

38min:31sg        10k pineda 2009
1h:22min:02sg   1/2 Marathon Gava 2008
3h:13min:41sg    Marathon Barcelona 1992
19min:07sg         5k Sant andreu 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2011 11:08 #330 per rcanalsr (Visitant)

Sortida 04/09 (7 hores matí - Ajuntament de Premià de Dalt). ATENCIÓ L'ANTIC AJUNTAMENT!!!


Porto molt poques sortides aquest estiu i m'esta costant molt fer sortides de mes d'una hora... tot i aixo m'hi apunto!!!

- Germinator (guia).
- Angel101 (portador de la motxila de pedres)
- Rcanalsr

La sortida de quants km sera?
Quanta estona estarem corrent?

De moment la bici la porto força be, pero pel que fa a correr, espero agafar forma rapidament per correr la 1a Mitja Marato de la Serralada Marina.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2011 11:47 #331 per Germinator (Visitant)
Benvingut Ramon.
Tu no cal que et posis gaire en forma. Per fer aquesta sortida vas sobrat. Seran aprox uns 20 Km (unes 2 hores i mitja) on el pitjor de tot és el principi (la Cabrilenca) ja que hi ha bastant desnivell, però a la vegada és molt agradable, ja que són corriols estrets i molt frondosos,amb algun pon estret que altre, que li dòna emoció.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2011 14:47 #332 per tonivet (Associat/da)

Hola, aquesta es la ruta que vull fer però a l'inreves, surten poc més de 20km mapmyrun.com/routes/view/9102316


tonivet11 l'heu fet al final ?? aquesta ruta per fer-la caminant que tal ?? els camins son bons ?? si hi ha corriols a mi em va bastant malament. Veig que de desnivells no hi ha gaire no ??

Si Papell la vàrem fer i es fa be, penso que és una ruta que jo faig amb BTT, per lo tant no és complicada :great:


Hi ha alguna font pel camí ?? ha on has posat la ruta et pots baixar els tracks per posar-los al 305 ??

Papell, no tinc ni idea de baixar tracks, la vaig fer de cap me la se de memòria i em conec molt be aquest camins. M'imagino que en el format adequat es podrà baixar però no puc ajudar-te en aixó. L'únic possible lloc d'aigua que recordi és quan travesses la carretera de Vallrromanes a Alella que passes pel devant d'una gasolinera :great:
Si tens més dubtes, pregunta :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2011 17:26 #333 per quimg (Associat/da)

ok , enviame um privado i quedamos, cuidado con los vinos por la Rioja.


Company, aqui les quedades es fan públiques, sino no ens podem apuntar :whip:


Quim, si la ruta la pones tú y ademas haces de guia.  :wink2:

En tu territorio el viernes a las 18:30  :oops:

Que dices?  :love:

Salud
Antonio

Podria intentar llegar a las 19, pero lo veo complicado, no me quiero comprometer

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Ago 2011 21:39 #334 per AnRol58 (Associat/da)

ok , enviame um privado i quedamos, cuidado con los vinos por la Rioja.


Company, aqui les quedades es fan públiques, sino no ens podem apuntar :whip:


Quim, si la ruta la pones tú y ademas haces de guia.  :wink2:

En tu territorio el viernes a las 18:30  :oops:

Que dices?  :love:

Salud
Antonio

Podria intentar llegar a las 19, pero lo veo complicado, no me quiero comprometer


Yo tampoco lo tengo claro.  :no:

Veo que es mejor cancelar esta salida. Que os parece?

Lo dejamos para mejor ocasión?

Salud
Antonio

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2011 00:37 #335 per Pere bdn (Visitant)
ok , Antonio ademas juega el Barça el viernes no me acordaba y el sabado tengo salida de 40 km entreno Matagalls - Montserrat tramo Matagalls ( coll formic ) hasta Sant Llorencs de Savall.

Bueno nos vemos el sabado dia 3 septiembre por  La cursa de la Burriac Atac

Salut i kilometres  Perebdn  :great:

lliga championchip any 2013  3ª clasificat M-50
lliga championchip any 2014   2º clasificat M-50

38min:31sg        10k pineda 2009
1h:22min:02sg   1/2 Marathon Gava 2008
3h:13min:41sg    Marathon Barcelona 1992
19min:07sg         5k Sant andreu 2013

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Ago 2011 09:50 #336 per AnRol58 (Associat/da)

ok , Antonio ademas juega el Barça el viernes no me acordaba y el sabado tengo salida de 40 km entreno Matagalls - Montserrat tramo Matagalls ( coll formic ) hasta Sant Llorencs de Savall.

Bueno nos vemos el sabado dia 3 septiembre por  La cursa de la Burriac Atac

Salut i kilometres  Perebdn  :great:


OK, Pere

No te mates mucho. El dia 3 tienes que estar muy fuerte  :great:

Salud
Antonio

Disfruta el momento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2011 19:50 #337 per jcros (Associat/da)
m'estic preparant per donar la talla :whistle:

encara no se que hi faig aqui

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Ago 2011 20:11 #338 per Germinator (Visitant)

m'estic preparant per donar la talla :whistle:


Hosti Josep, ara si que em deixes "acollonido"  :frown: :frown: :frown: Tindré que intensificar els entrenos per poder estsar a l'alçada!!!

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2011 10:20 #339 per rcanalsr (Visitant)
Quina és la proposta de sortida per aquest diumenge?
Exactament on serà la sortida?

Sigui la que sigui, i sigui on sigui m'hi apunto!!!
Necessito una mica  de canya... a veure si les cames e'm desentmeixen!!!

Després de la bici de l'agost m'està costant una mica agafar el ritme corrent...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2011 13:27 #340 per Germinator (Visitant)
Ramon demà penjaré el track d'aquesta sortida. En principi sortirem el proper diumenge a les 7 del matí de la plaça de l'antic ajuntament de Premià de Dalt. Dic antic, perquè ara les dependències de l'ajuntament estan en un edifici nou a l'entrada del poble.

De la plaça de l'ajuntament enfilarem directament la muntanya per la Cabrilenca. És molt xula ja que són corriols estrets i molt tapats per la vegetació amb un desnivell important. Un cop a dalt travessarem el GR-92 camí de l'ermita de Sant Mateu. D'allà baixarem a la font i a trovar el GR-92 de nou, pel qual baixarem, fins l'entrada del Vietnam. Atravessarem el Vietnam fins a anar a parar al camí que va de la Creu de Can Boquet a Vallromanes. Per aquest camí pujarem fins a la creu i d'allà agafarem el camí que puja a la Roca d'en Toni. No arrivarem al Dolmen, ja que que a 200 m abans d'arrivar-hi deixarem el camí a la dreta i baixarem cap a la Pared Seca, deixant a l'esquerra la font d'en Dirol. Un cop a la Pared Seca, pujarem fins a la masia de Can Boquet. Quan alvirem aquesta masia, i abans d'arrivar-hi, trencarem a l'esquerra, per un corriol que baixa amb una pendent molt pronunciada fins a Vilassar de Dalt. Un cop a Vilassar de Dalt pujarem pel camí de la Cisa fins a aquesta ermita i d'allà baixarem a Premià de Dalt. Aquest camí de la Cisa i fins al punt de sortida serà l'única part d'asfalt que farem. Són aproximadament 2 Km d'asfalt. Demà concreto els Km finals però crec que ens en sortiran entre 20 i 25 Km.

Quan corro, sóc l'amo del meu destí.  Quan corro sóc el capità de la meva ànima.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.