10000m en pista 2015 - CoRReDoRS.CaT (20/12/15)

10000m en pista 2015 - CoRReDoRS.CaT (20/12/15)

10 Jul 2015 22:43 #1 per Debutante (Associat/da)
Costa imaginar unes 24h d'atletisme organitzades per CoRReDoRS.CaT sense la seva prova paralela estrella... els 10000m en pista. Així que novament, repetim!!!

La prova es una bona oportunitat de plantejar-se poder fer marca sobre la distancia dels 10 km. Per qué? Perque és, sense cap mena de dubte, una cursa ben mesurada i totalment plana. A més, amb bon ambient, avituallament, clima no massa càlid (es fa al Desembre),... així que....

La prova està limitada a només 50 corredors per tal de que la pista no estigui masificada i tothom pugui córrer comodament. Així doncs, al haver poques places, haureu d'estar atents per no quedar-vos sense dorsal.

La prova es disputarà diumenge 20 de Desembre de 2015 a les 10:00 a les pistes d'atletisme de Can Dragó (Barcelona).

Ja estan obertes les inscripcions.

Recordeu que aquesta prova estarà reservada per atletes amb xip groc. El preu es de 10 €. Si no tens xip groc pots aconseguir-ho per un preu de 10 €. Es a dir, que per 20 € estaras inscrit a la prova de 10000m i a més obtindras el xip groc que et servirà ja per tota la vida. Heu de tenir en compte que el preu del xip groc a les botigues és actualment de 18 €. Per tant, si no el tens encara, ara tens una bona oportunitat per comprar-lo i córrer amb nosaltres.

+ info e inscripcions: www.corredors.cat/24hores

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2015 19:46 - 08 Des 2015 19:50 #2 per Manu 1.1 (Associat/da)
Inscrit a la prova de 10000 també, aixi que faré un relleu amb ELAskamot/Corredors.cat i després el 10000 en pista. :party:
A veure si s'animen més companys encara que sigui a ultima hora.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Des 2015 23:06 #3 per Debutante (Associat/da)
Inscripcions prorrogades fins diumenge 13 de Desembre.

Queda molt poc temps. No us despisteu si no us voleu quedar fora.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Des 2015 19:51 #4 per estanis13 (Associat/da)
Inscrit!

L'estat de forma serà una incognita total després de Castelló, de fet volia fer el 5000 però empalmaria amb el meu relleu de les 24h. Així que m'inscric als 10k i si no estic bé, serà un donatiu i/o un entrenament pels nassos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2015 18:13 #5 per ManoloM (Associat/da)
Bueno dentro de todo lo que quiero y tengo que hacer las dos mañanas del sábado y domingo (más no puedo estar, imposible por varios motivos  :'( :'( :'() me apunto a esta clásica sin ningún objetivo...decido el mismo día  ;)




:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2015 18:57 #6 per Gabriel (Associat/da)
un altre més per correr els 10000

A veure  si puc portar un ritme minimament decent.  :whistle: :whistle:

Salut.

Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa.
Disfruta la vida, hay mucho tiempo para estar muerto.
trailwalker.intermonoxfam.org/ca/equipos...capoc--corredor-cat-

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2015 01:07 #7 per Debutante (Associat/da)
Inscripcions tancades.

En aquesta prova permetem inscripcions presencials el mateix dia a un preu de 15 € pels corredors amb xip groc. I sempre que arribeu com a minim 30' abans de l'inici de la prova.

Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 16:41 #8 per estanis13 (Associat/da)
Tot i ser una prova petita entre les impresionants proves del cap de setmana, passo a comentar la experiència. Arribava amb la gran incognita de saber com estaria 15 dies després de la marató de Castelló i a sobre tenint un relleu 13 hores abans dels 10k. Però les sensacions eren molt bones.
La idea era fer el relleu de l'equip ELAskamot entre 4:20 i 4:30 cosa que ja suposaria un desgast prou gran a tan poques hores però que suposava assumible, però em donen el relleu i res de cap, surto i  la primera corva em passa un dels de l'equip del picornell, jo que m'animo i el segueixo/passo/segueixo fent segur, els 5k més ràpids de la meva vida, molt bon començament per anar a reservar  :rofl: :rofl: quan el rellotge m'avisa del 5k miro el temps i dic no vaig bé si vull fer algo decent en el 10k l'endemà i el deixo marxar. Tot i així faig el meu relleu d'una hora sub4. Em quedo a disfrutar de la prova de 5k i cap a descansar.
Em desperto i vaig cap a Can Dragó i mentre espero i disfruto de les demés curses, conec a un que fa que la meva "gesta" quedi en no res, un basc molt simpàtic que va córrer la marató nocturna sub3 6 hores abans i està allà per fer el 10k  :surprised: :surprised: Es dóna la sortida, som uns 40 participants i només 4 diem voler fer sub38 i ens posem al davant, jo em poso a roda la primera volta pensant que portarien el ritme adecuat i primera volta bastant per sota de 3:30... quan ho veig afluixo i agafo el meu ritme quedant en 4a posició ( 3:45), les sensacions dolentes, molt més dolentes que el dia anterior ( llàstima, hagués sigut el dia dissabte) tot i així el basc afluixa i ja em quedo 3r fins al final doblant al 4t però jo patint per si en qualsevol moment apareixia algú per darrera doncs no sabia la situació de cursa  :rofl: :rofl: (és una xorrada però feia il.lusió fer 3r i "rascar xapa")
Al final 3r i 37:35 millor marca personal (anterior 38:50 aconseguida a  l'Octubre a Olot). Felicitats a tots els que vareu participar de la festa en les diverses proves, ha sigut un cap de setmana genial i un plaer haver pogut participar i ajudar en el que he pogut, espero poder fer molt més en futures edicions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 17:55 #9 per pinelli (Associat/da)
enhorabona estanis l'any que ve , no et reservis pel 10000 ,,  que el capo s'enfada  :rofl: :rofl: :rofl:
moltes gracies pel teu super relleu  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2015 18:19 #10 per FRANCESC57 (Associat/da)
estanis13
Al final 3r i 37:35 millor marca personal (anterior 38:50 aconseguida a  l'Octubre a Olot). Felicitats a tots els que vareu participar de la festa en les diverses proves, ha sigut un cap de setmana genial i un plaer haver pogut participar i ajudar en el que he pogut, espero poder fer molt més en futures edicions.

Felicitats per la teva 3ª posició en els 10.000, fantastic. :glasses: :great:

Vaig estar de 20 a 22 h a les pistas i va ser la maravillós veuret corre a Tu i al dbs, com et vaig dir " vaig quedar marejat de la cantitat de voltes que vaure fer i prendat de la vostre cursa de relleus, vaya máquina. Merci per le vostre aportacíó al equip.  :love: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 00:51 #11 per JosepJaipur (Visitant)
Impressionant Estanis13! Amb aquesta has destrossat totes les teves MMPs.  Enhorabona!

38'21" - Cursa de Can Mercader 2016
1h 24' 04" - Mitja marató Frankfurt 2015
2 h 58' 58" - Marató de Donosti 2015
www.jaipur.es

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 09:58 #12 per curat (Associat/da)
estanis13,

fer MMP en 10mil en pista després de cascar-te el relleu a tota òstia el dia anterior acaba de certificar el gran any atlètic que has tingut  :yes:  Enhorabona!  :party: :party:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2015 18:15 #13 per aortega6 (Visitant)
:neutral:
Felicitats una vegada més per les 24 hores. 
Jo també vaig fer els 10.000 i cada any una mica més lent... serà l'edat?
I fotos del 10.000 m. algú te coses?
Gracies. :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.