24h individuals 2016 - CoRReDoRS.CaT (17-18/12/16)

24h individuals 2016 - CoRReDoRS.CaT (17-18/12/16)

19 Des 2016 22:39 #41 per Josep58 (Associat/da)

4º participació consecutiva en 24 hores individual en pista  :yipi: i encara que en queda molt a millorar i per aprendre dels autèntics cracks estic molt content de mantenir una regularitat en aquesta prova tant dura.  :winktongue:

1º participació 144,879 km.
2ª participació 147,349 km.
3ª participació 139,968 km.
4ª participació 142,808 km.

Ahir tarda estava literalment fos en defenses surper baixes, sense gana,  ficat al llit tremolant tapat fins a les orelles i suant, amb una sensació de cansament infernal, no podia donar un pas, les plantes dels peus les tenia destrossades,  la meva dona al costat amb papers a la ma demanant signés  que mai mes tornés a fer aquestes boixaries, i  jo gaire be convençut de no tornar mai mes i signar-les, però no han passat 24 hores i ja estic pensant a tornat el any que be. I es que no tenim remei
Petita crònica i sensacions mes endavant  :wink2:
Moltes gracies per el vostre suport sou la pera i un se sent realment estimat, això no te preu i ajuda una barbaritat a continua lluitant i no defallir

Ja tinc una bona recopilació de fotos, moltes gracies.  :love: :love: :love:


Enhorabona Josep :party: :party: :party:, impressionaaaaant el que feu  :yes:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2016 00:00 #42 per No Surrender (Associat/da)
Antirco  :party:  :party:  :party: Moltíssimes felicitats!!! Me mor imaginant-me a la teva dona amb els papers!!  :rofl: ...quina crack!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2016 14:38 #43 per jordi mas (Associat/da)

4º participació consecutiva en 24 hores individual en pista  :yipi: i encara que en queda molt a millorar i per aprendre dels autèntics cracks estic molt content de mantenir una regularitat en aquesta prova tant dura.  :winktongue:

1º participació 144,879 km.
2ª participació 147,349 km.
3ª participació 139,968 km.
4ª participació 142,808 km.

Ahir tarda estava literalment fos en defenses surper baixes, sense gana,  ficat al llit tremolant tapat fins a les orelles i suant, amb una sensació de cansament infernal, no podia donar un pas, les plantes dels peus les tenia destrossades,  la meva dona al costat amb papers a la ma demanant signés  que mai mes tornés a fer aquestes boixaries, i  jo gaire be convençut de no tornar mai mes i signar-les, però no han passat 24 hores i ja estic pensant a tornat el any que be. I es que no tenim remei
Petita crònica i sensacions mes endavant  :wink2:
Moltes gracies per el vostre suport sou la pera i un se sent realment estimat, això no te preu i ajuda una barbaritat a continua lluitant i no defallir

Ja tinc una bona recopilació de fotos, moltes gracies.  :love: :love: :love:


Felicitats !!  :great: :great:

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2016 16:49 - 20 Des 2016 16:57 #44 per Antirco (Associat/da)
Dani, obadia, Jorfer, Kim, Josep58, No Surrender, jordi mas Moltes gracies per les vostres paraules  :love:

Difícil fer una resum curt de 24 hores amb multitud de vivències però aquí esta lo mes resumit que he pogut, permeteu-me fer-la en castellà que es la meva llengua materna.

Viernes noche toca cena de empresa, no hay que pasarse que mañana toca correr así que a las 12 ya estoy en casa y durmiendo, me levanto a las 9, es la ventaja de vivir a 300 m. de Can Dragó, ojalá nunca la cambien de sitio ¡¡¡.

Feliz de estar de nuevo en línea de salida, ya solo con esto me llena de satisfacción, lo que salga ya se verá, no llueve ni lloverá que es lo que más me preocupaba así que a tirar de vueltas sin parar hasta donde se pueda.

De salida las primeras siempre van un pelín demasiado rápidas, es normal, luego ya las siguientes se regula mas, a las 3 h aunque no he parado ya veo que no voy bien, pocos kilómetros, ahí me desanimo y quedo un poco a la espera de buenas sensaciones, iniciando un CACO que ya va a ser una constante, a esas alturas por cada dos vueltas mías  krlos se hacía tres, ritmazo venusiano, mientras sigue el desánimo, entonces coincido varias veces con Sergii, muchas gracias compañero, me salvaste la vida, con tu perspectiva me cambiaste el chip para quitarle leña al fuego, esta te la debo a ti, así que ya con mejor talante sigo tirando y sumando.. En la pista central voy controlando como van los dos compañeros de las 6 h koose y xevifisio, los veo muy centrados y constantes, seguro que les sale un fenomenal resultado .

Ya casi a las seis horas empiezan las molestias del tobillo y el metatarso del pie izquierdo, lo comento a un corredor que hacia las seis horas, no se su nombre, otro salvavidas que me sugiere tomar un ibuprofeno, Fenomenal ¡¡, no había caído y eso que los llevaba en la bolsa. Las siguientes seis horas que quedan hasta las doce se me antojan muy lejanas y empieza a caer la noche, este punto es crítico, ya lo conozco, llevas lo suficiente para empezar a estar cansado y queda mucho por delante, intento mentalizarme, me repito constantemente, yo puedo, yo puedo. 

A las 8 de la tarde (llevaba 8 h en pista)  aparece mi mujer con mi hijo, le comento que estoy muy mal y que seguramente aguantaría hasta las doce y ya no continuaría. Mi mujer se va y se queda mi hijo en pista, sorprendentemente me viene un subidón, se me van todos los males y recobro fuerzas, San Ibuprofeno ¡¡, me paso 3h corriendo sin parar, a la 11 de la noche le envío un mensaje a mi mujer diciendo que me encuentro muy bien y animado, que a las doce pase a recoger a mi hijo que yo continuo hasta al final.  Sigo una hora más corriendo sin parar. En estas cuatro horas he recuperado todo lo perdido y llego a las doce horas con 83,4 km. (no son los 88 que normalmente consigo en la primera parte pero me doy por más que satisfecho),  :yes:

Tocado el bocinazo de las doce salgo de pista para comer algo y abrigarme. Saludo a sandmannn que ya ha acabado sus 12h. Enhorabuena por tus casi 90 km. Objetivo más que cumplido, has hecho unas 12 horas muy bien gestionadas, lo sé porque te tenia vigilado.  :great:
Estas siguientes horas pasan tranquilas, son las que más me gustan, observando estas pedazos cracks Eva EsnaolaNoora Honkala, y en ocasiones siguiendo su ritmo durante algunas vueltas, es la ventaja que tiene este tipo de pruebas, y por el otro lado super entretenido visionando a los  super stars de los relevos por equipos, como corren los tíos ¡¡. Y en el centro Tete Xavi acabando sus 50 km. que bárbaro ahí en solitario luchando a lo campeón  :great:.
Todo va bien y controlado ganando mas y mas kilómetros pero los geles, isotónicos y potingues varios me pasan factura, fuertes retortijones y descomposición al ponerme a correr, finalmente parece hago limpio, uff que alivio. Y seguimos sumando. 

Entre pitos y flautas ya son las 4, aun queda noche y muchas horas por delante y ahí viene un nuevo bajón, los metatarsos de ambos pies los llevo al rojo vivo la sensación de ardor es muy molesta a cada paso, quizás provocada por este nuevo tartán, no sé, no me había ocurrido en las ocasiones anteriores, de piernas voy muy bien, pero me planteo ir a dormir mas adelante cuando no aguante mas una o dos horas y olvidarme de los 140 km., suerte que siempre encuentras a un compañero que te convence a seguir en pista , en ésta ocasión Ferrán Santoyo (un clásico de las 24 horas lo conoceréis por el del buff del Barça o de Catalunya) y los estupendos cafés servidos por nuestro fenomenal equipo de voluntarios  :love:,
Xino xano y esperando la luz del día haciendo cálculos mentales, pues las pantallas estuvieron dos horas sin funcionar, confío en la posibilidad de sobrepasar esos 140 km. Y efectivamente a las 23 h ya llevo 135,6 km.  ;)
La última hora es la de gloria, corriendo más que caminando, los pies ya no los siento, solo pienso en disfrutar del momento y de un final y resultado luchado en todo momento 142,808 km.  :yipi: :party: :'(

Absolutamente a todos muchas gracias  :love: :love: :love: :love: :love: :love:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2016 17:18 #45 per ecopac (Associat/da)
Enhorabona antirco!!!  :great: :great: Quin crack!! :yes:

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2016 17:43 #46 per Tiny (Associat/da)
Felicitats antirco!!! :party: :party: :party:

La teva crónica, genial! però em quedo amb la teva descripció del "dia després"  :rofl:


10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2016 18:33 #47 per pinelli (Associat/da)
muy buena antirco , joder , y yo que pensaba  que a las 9:00 estabas cojonudo .. enhorabuena !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2016 21:47 #48 per krlos (Associat/da)

Antirco moltes felicitats per la cursa feta.  :great: :great:

Krlos, com van les cames?

Sergii, moltes felicitats també pel teu èxit i a tots els demés també. Sou molt grans.  :yes: :yes:


Be, vaig baixar el ritme a temps de no fer-me pupa. Avui ja he sortit a trotar. Demà fisio i dijous com nou  :yes:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2016 21:56 #49 per krlos (Associat/da)


...los metatarsos de ambos pies los llevo al rojo vivo la sensación de ardor es muy molesta a cada paso, quizás provocada por este nuevo tartán, no sé, no me había ocurrido en las ocasiones anteriores, de piernas voy muy bien, pero me planteo ir a dormir mas ...


Felicitats per haver aguantat el patiment!
Una pregunta, quin calçat portes per aquestes proves?


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2016 22:32 #50 per Dennis Teuling (Associat/da)
Gran crònica josep Antirco :great: :great:

Enhorabona per la cursa, i per haver pogut córrer tantes hores, malgrat els dolors!!!
I no només has fet la crònica teva...també la de tots els demés Ultrahomes/dones  :he: :he:

Felictats també a tu Krlos, tot i que has hagut de baixar el ritme. Quina manera de recuperar-te!!

Sergii, esperando la teva crònica també  :whistle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Des 2016 23:34 - 21 Des 2016 00:11 #51 per Antirco (Associat/da)

Una pregunta, quin calçat portes per aquestes proves?


Que be que facis aquesta pregunta....de fet la tenia carregada a la escopeta...porto dos dies indagant sobre el tema.  :eyes:
He fet servir les darreres que vaig comprar per marató, unes New Balance neutres amb bastant amortiguacio, la veritat no soc suficient sibarita ni entès per precisar mes detalls, també vaig canviar a mitja prova amb unes altres també New Balance de trail. Ja se, soc un desastre en això.  :beurk:
Sembla se que les minimalistes van bastant be per pista.......Bueno ja en diràs...
Y es una llàstima anava molt be de forma per fer una mica mes, avui pràcticament estic intacte de cames, no per correr com si res, pero si de dolor,  no puc dir el mateix de peus, però va millorant.  :yes:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2016 09:57 #52 per bernaus (Associat/da)
Enhorabona Josep!!

Ets tot un Campió.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2016 10:01 #53 per bernaus (Associat/da)
Moltes Felicitats per el Krlos i el Sergii, després d´aconseguir les vostres fites.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2016 20:44 #54 per sandmannn (Associat/da)
Antirco: les meves felicitacions i la meva admiració. Això no està al abast de gaire gent.
Enhorabona per unes altres 24h. No dubtis que a les del any vinent hi tornaràs a ser.

krlos: al final vas acabar, oi? Tot i baixar el ritme, com tu dius, ja m'agradaria fer el que tu fas jeje. Enhorabona crack!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Des 2016 22:58 #55 per krlos (Associat/da)

Una pregunta, quin calçat portes per aquestes proves?


Que be que facis aquesta pregunta....de fet la tenia carregada a la escopeta...porto dos dies indagant sobre el tema.  :eyes:
He fet servir les darreres que vaig comprar per marató, unes New Balance neutres amb bastant amortiguacio, la veritat no soc suficient sibarita ni entès per precisar mes detalls, també vaig canviar a mitja prova amb unes altres també New Balance de trail. Ja se, soc un desastre en això.  :beurk:


No, minimalistes no. Maximalistes. Mira't les fotos i veuràs que bambes tipus Hoka tenen un mercat molt ampli en els corredors de 100km en amunt. Has de fer prova i error. Jo he arribat a tastar unes Quechua a una ultra de muntanya...i haver-les de canviar als 60km pel mal de peus. En canvi unes Hoka Speedgoat (per muntanya) o unes Hoka Huaka (per asfalt/pista) les pots tenir les 24h posades i no tenir peus cascats.

No dic que no tingui ungles negres a la muntanya per alguna baixada forta i llarga ni que no tingui alguna butllofa de tant en tant (per exemple a aquestes 24h se'm va fer una) però has de començar a plantejar-te sabatilles que siguin específiques de ultradistancia

krlos: al final vas acabar, oi? Tot i baixar el ritme, com tu dius, ja m'agradaria fer el que tu fas jeje. Enhorabona crack!


Si. El maluc esquerre em feia molt de mal. Per no lesionar-me vaig decidir marxar una hora al cotxe a descansar veient que no podia aconseguir millorar la meva MP. Després vaig baixar a gaudir de les hores que quedaven fent fotos i passejant per la pista. Al final 169km
Avui he anat a fisio i demà sortiré a córrer pel matí a veure quines avaries queden


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2016 10:39 #56 per Antirco (Associat/da)
ecopac, Tiny, pinelli31, Dennis Teuling, bernaus, sandmannn moltes gracies  :love: :love: :love:, nou subidón amb els vostres comentaris  :yes:

Krlos ja me he mirat les Hoka Huaka, tenen bona pinta, les posarem a la carta dels reis  ;)

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2016 16:56 #57 per krlos (Associat/da)

ecopac, Tiny, pinelli31, Dennis Teuling, bernaus, sandmannn moltes gracies  :love: :love: :love:, nou subidón amb els vostres comentaris  :yes:

Krlos ja me he mirat les Hoka Huaka, tenen bona pinta, les posarem a la carta dels reis  ;)


Mirat també (Totes son per asfalt)

BONDI 4 Màxim amortiment
VANQUISH 2 2ª Màxim amortiment
Clifton 3

Les Huaka estarien per sota de totes aquestes en amortiment, però ja veuràs que es un mon apart a les bambes habituals. Mira també el drop. En Hoka estan entre 2 i 5 (precisament les Huaka, son 2). Si estàs habituat a bambes de 8 a 11 (son drops normals), potser el salt a huaka es molt dràstic i pots patir d'aquiles al principi.

Jo fins i tot tinc de marca ALTRA amb drop 0, però no acabo d'estar content del tot amb aquesta marca


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2016 21:11 #58 per Biel54 (Associat/da)
Moltes felicitats Antirco, krlos i Sergii, hem trec el barret.  :he:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Des 2016 15:52 #59 per curat (Associat/da)
Felicitats antirco, pel resultat i també per la crònica  :great:

krlos,
enhorabona també  8)

sergii,
llàstima dels problemes de tendinitis, però com ets tossut com una mula vas acabar-les  :yes: :love:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.