- Missatges: 3200
4º participació consecutiva en 24 hores individual en pista :yipi: i encara que en queda molt a millorar i per aprendre dels autèntics cracks estic molt content de mantenir una regularitat en aquesta prova tant dura. :winktongue:
1º participació 144,879 km.
2ª participació 147,349 km.
3ª participació 139,968 km.
4ª participació 142,808 km.
Ahir tarda estava literalment fos en defenses surper baixes, sense gana, ficat al llit tremolant tapat fins a les orelles i suant, amb una sensació de cansament infernal, no podia donar un pas, les plantes dels peus les tenia destrossades, la meva dona al costat amb papers a la ma demanant signés que mai mes tornés a fer aquestes boixaries, i jo gaire be convençut de no tornar mai mes i signar-les, però no han passat 24 hores i ja estic pensant a tornat el any que be. I es que no tenim remei
Petita crònica i sensacions mes endavant :wink2:
Moltes gracies per el vostre suport sou la pera i un se sent realment estimat, això no te preu i ajuda una barbaritat a continua lluitant i no defallir
Ja tinc una bona recopilació de fotos, moltes gracies. :love: :love: :love:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
4º participació consecutiva en 24 hores individual en pista :yipi: i encara que en queda molt a millorar i per aprendre dels autèntics cracks estic molt content de mantenir una regularitat en aquesta prova tant dura. :winktongue:
1º participació 144,879 km.
2ª participació 147,349 km.
3ª participació 139,968 km.
4ª participació 142,808 km.
Ahir tarda estava literalment fos en defenses surper baixes, sense gana, ficat al llit tremolant tapat fins a les orelles i suant, amb una sensació de cansament infernal, no podia donar un pas, les plantes dels peus les tenia destrossades, la meva dona al costat amb papers a la ma demanant signés que mai mes tornés a fer aquestes boixaries, i jo gaire be convençut de no tornar mai mes i signar-les, però no han passat 24 hores i ja estic pensant a tornat el any que be. I es que no tenim remei
Petita crònica i sensacions mes endavant :wink2:
Moltes gracies per el vostre suport sou la pera i un se sent realment estimat, això no te preu i ajuda una barbaritat a continua lluitant i no defallir
Ja tinc una bona recopilació de fotos, moltes gracies. :love: :love: :love:
Antirco moltes felicitats per la cursa feta.
![]()
Krlos, com van les cames?
Sergii, moltes felicitats també pel teu èxit i a tots els demés també. Sou molt grans. :yes: :yes:
...los metatarsos de ambos pies los llevo al rojo vivo la sensación de ardor es muy molesta a cada paso, quizás provocada por este nuevo tartán, no sé, no me había ocurrido en las ocasiones anteriores, de piernas voy muy bien, pero me planteo ir a dormir mas ...
Una pregunta, quin calçat portes per aquestes proves?
Una pregunta, quin calçat portes per aquestes proves?
Que be que facis aquesta pregunta....de fet la tenia carregada a la escopeta...porto dos dies indagant sobre el tema. :eyes:
He fet servir les darreres que vaig comprar per marató, unes New Balance neutres amb bastant amortiguacio, la veritat no soc suficient sibarita ni entès per precisar mes detalls, també vaig canviar a mitja prova amb unes altres també New Balance de trail. Ja se, soc un desastre en això. :beurk:
krlos: al final vas acabar, oi? Tot i baixar el ritme, com tu dius, ja m'agradaria fer el que tu fas jeje. Enhorabona crack!
ecopac, Tiny, pinelli31, Dennis Teuling, bernaus, sandmannn moltes gracies :love: :love: :love:, nou subidón amb els vostres comentaris :yes:
Krlos ja me he mirat les Hoka Huaka, tenen bona pinta, les posarem a la carta dels reis