ELAskamot equip 24 h any 2016

ELAskamot equip 24 h any 2016

18 Des 2016 20:04 #321 per Koose (Associat/da)
Enhorabona equip!  :party:
Us heu deixat la pell!
Els que aquest any no hem corregut amb vosaltres, també estem orgullosos de l'Elaskamot  :yes:

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2016 20:11 #322 per atmos (Visitant)
Enhorabona a tots..... :wink2: :yes:

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2016 20:19 #323 per Jonibegut (Associat/da)
Hola a tots, a estat una experiencia molt bonica, dunar-vos las gracies per la feina ben feta i poguerr participar amb vosaltres, un plaer.
Una abraçada a tots

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2016 20:21 #324 per pinelli (Associat/da)

Classificació final:
Posició 11 amb 746 voltes. 298,4 Km. a una mitjana de 31 voltes per relleu.
Personalment, he fet 28 voltes, colaborant, per tant, amb 11,2Km. Al repasar el resultat amb el Garmin m'he adonat que, al pas pel km 10 he fet la meva mmp en pista en aquesta distancia. No es gran cosa, perque només he fet 10km en pista 3 cops pero... mola, eh?  :mdr:

Estadístiques a part, que es el que menys compta, supercontent i feliç d'haver format part d'aquest equipàs i amb un gran ambient.

Per l'any que ve, per poc que pugui, hi tornare!!   8)

jo contaria les 25 voltes a garmin express  :whistle: , uns quants creiem que haviem fet marca i ...  :intello:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2016 20:21 #325 per Null0 (Visitant)
Molt content d' haver format part d' aquest equip. La vivencia de tots dos dies ha estat increible de fet l'últim relleu d' en Manu 1.1 ha estat molt emocionant treient cada volta la calculadora per veure si els que ens venien darrera ens podien passar o no :rules:

La meva contribució ha estat la que ha estat, vaig poder donar 28 voltes en el meu relleu i pensant que des de mitjans de Novembre no dono "pie con bola"...més que satisfet.

Enhorabona a tothom. L' any que ve repeteixo fijo...hem de fer estrategia eh :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2016 20:24 #326 per mario.cat (Associat/da)

El mario.cat ..passeu pel bar o fer un donatiu al seu equip de trailwaker

www.corredors.cat/index.php?option=com_j....msg943579#msg943579

gent molt maca


Moltes gràcies Aurelian, Tu si que ets gran !!!!
Desprès ja faré petita crónica.  :great: :great: :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2016 20:27 #327 per Kiske (Associat/da)
Encantat d'haver participat a aquest "PEASO" equip. Ja estic apuntat per l'any que ve, ja estic fent plans jeje. A veure si puc ajudar l'any que ve amb l'organització de l'equip i ajudar als "jefes"  :he:

Per la meva part molt content, no m'esperava aquests ritmes ja que porto dues setmanes sense entrenar en condicions ni fer curses per feina, al final ha sortit a 4'55 uns 12 kms. aproximadament, per un error meu no he fet la hora sencera, he fet 57'30, ho sento nois.

Llastima no haver vist que feieu foto familia, estava de voluntari al magatzem i no ho he vist.

Doncs això, ens veiem l'any que ve segur!

Salut!

Milla: 7'44'' Ripollet '11
5km. 22'52'' Canovelles '16
10km. 46'44'' Granollers'12
Mitja: 1h48'20'' Mitja Mataró'12-Montornes'13
30 km. 2h55'58'' Maratest
Marato: 4h26'38''...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2016 20:47 #328 per mario.cat (Associat/da)
Hola companys.

En primer lloc donar les gràcies a tot l'equip pel gran treball que s'ha fet, i en especial al Manu 1.1 per organitzar-ho tot tan meravellossament.  8) 8) 8)

Per part meva, doncs no se la distancia que he fet, ja que tot i haver carregat el Garmin la nit anterior, doncs a la primera volta m'he quedat sense bateria. Tot un misteri digne del "cuarto milenio".  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: Si algú sap com puc mirar la distancia que he fet, li estaria molt agrait m'ho dies per poder almenys fer una aproximació fiable.

En quant a la carrera, doncs he anat de mes a meny. Com molts de vosaltres sabeu, últimament no estic molt fi amb la cama i no estic entrenant tot el que m'agradaria. Si a més, li afegim que des de les 08,00 hores de dissabte he estat al bar oferint-vos el millor servei que hem sabut donar-vos i amb molt dolor de ronyons per estar tantes hores d'en peus, doncs el resultat de la cursa ha estat el que ha estat. Ara pensat-ho be, doncs crec que no hauria d'haver participat i donar l'opció a algún altre company que hagués pogut donar mes del que jo he pogut donar.  Però ara ja està fet i esperem que el proper any pugui estar millor i passar mes hores amb vosaltres a peu de pistes, que es on realment m'ho passo "pipa".  :yes: :yes: :yes:

Aprofito també aquestes quatre línies per donar-vos les gràcies a tots els que en algún moment heu passat pel bar i ens heu ajudat a poder aconseguir el nostre repte de fer la TW del mes d'Abril.  :great: :great: :great: Hem tingut algún que un altre client fidel !!!!

Una forta abraçada a tot l'equip i esperem retrovar-nos a les 24 hores del 2.017.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2016 20:52 #329 per socanna (Associat/da)
Epssss felicitats equip :party: :party:
Amb alguns he pogut compartir algunes estones!!! Sou genials :yipi: :yipi:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2016 21:39 #330 per Grinta (Associat/da)
Enhorabona equipàs!!!
Ho heu fet genial  :yipi:
L'any vinent, més i millor!  :whip:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2016 21:44 #331 per pinelli (Associat/da)
ha estat un plaer formar part d'aquest equip , mes que un equip es un súper equip de no 24 persones .. si no de moltes mes que aquest any per diversos motius no han pogut acompanyarnos  :love:
l'any que ve, potser seria la ostia formar dos equips , pero aixo ja es parlara mes endavant ..  :mdr:  de fet, ja tenim un parell de fitxatjes  al caure  :yes:
tan sols hem tingut que pagar un esmotzar al dbs , enhorabona  :great: 16.200 m en 59' .. un crack amb clausula de rescissio  :intello:  i  tambe al mas per fer 13km i mmp , enhorabona tambe  :great:
el tema esportiu mot be tambe .. possicio 11 lluitant per no vaixar a la 12 .. amb un ultim relleu molt lluitat pel manu1.1 vs tiu de dos metros de la upf  :great:
agrair als companys que s'han menjat els pitjor horaris , es una putada pero sense vosaltres aixo es imposible , gracies  :love: ( l'any que ve jo fare un dells )  :rofl:

m'agradaria felicitar a tota la organitzacio d'aquest tinglao que es collonuda .. voluntaris , direccio .. un 10 ..  ,
tambe als fotografs carles.cat , david , karlos etc ..  :great:
al servei de bar .. us ho heu currat moltissim .. bocatas molt bons .. dono fe  :intello: .. espero que la recaudacio sigui la esperada  ;)
a l'equip de corredors.cat que han quedat campions d'aquesta edicio , crec que fent record de voltes  :great:
vinga , l'any que ve mes i millor ..

p.d : ergofo l'any que ve t'esperem

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2016 21:55 #332 per kim (Associat/da)

Enhorabona equip!   :party:
Us heu deixat la pell!
Els que aquest any no hem corregut amb vosaltres, també estem orgullosos de l'Elaskamot  :yes:


I tant que heu corregut amb nosaltres, pots estar segur que tot l'ELAskamot estar mes que orgullos del que heu fet, quina barbaritat de km, veure't a tu i en Xevi donant voltes tantes hores... sou molt grans

Per cert, els podem sumar als nostres? fem podi?  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Des 2016 23:38 #333 per dani75 (Associat/da)
Moltes felicitats cracks! he vist que l'esperit de l'equip continua intacte, malgrat la baixa de la seva estrella, osease jo! jajaja

en serio nois, felicitats! l'equip més cachondo amb un rendiment de 10!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2016 08:40 #334 per Alfons 99 (Visitant)
Jo, que venia de novatillo, també vull felicitar l'equip. Tothom a l'hora, tothom compromès.

Per la meva part, vaig posar tot allò que havia de posar i com ja m'ha passat altres vegades, he recollit al desembre fruits plantats a l'estiu i la tardor. He completat 12 km fent 30 voltes al circuit (comptades), que per a mi suposa el rècord de l'hora. També hi hauria d'afegir una MMP virtual en 10 km, ja que vaig passar per la volta 25 (10 km) amb 49'39". O sigui que la meva prestació ha estat a nivell de l'equip: excel·lent.


L'any que ve repeteixo i només dono una proposta. Ens farem amb una taula i posarem una pancarta on es vegi clarament el nostre nom: som ELAskamot  :party: :party: :party:

Així sabrem on hem d'anar

Gràcies, companys per deixar-me afegir. Una abraçada

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2016 09:58 #335 per Jordi (Associat/da)
Som molt grans  :party: :party: Bravo equipasssssssss  :yipi: :yipi:

Jo pensava que ho passaria pitjor veient els corredors des de la barrera, però veient les cares d'agraïment en el sacrifici pels petits ànims que vaig donar volta rere volta cada cop m'omplia més  :great:

Ja el súmmum el vaig tenir quan vaig poder estar dins de la pista en l'avituallament allà si que vaig gaudir tot i la feinada d'anar abastint perquè no l'hi faltes res a ningú i de l'ensurt de desmuntatge de parada improvisat per un corredor el estar allà al mig era la rehòstia, quan no passava algú del equip passaven els cracks amb un estil i velocitat envejables i sinó els ultra fondistes de 6-12-24 hores sens dubte els més grans  :happy: i la menció especial pels cracks de l'equip que ens han canviat per fer 6h tot sols Koose i xevifisio  :love:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2016 12:15 - 19 Des 2016 12:48 #336 per obadia (Visitant)
Hola companys!!!!

Passades 24 hores de la finalització de la prova, vull aprofitar aquestes línies per donar les gràcies als 23 integrants de l'equip,
per ajudar a aconseguir un any més l'objectiu número 1 de l'ELAskamot:

"gaudir d'un cap de setmana fent el que ens apassiona, corre, i ajudar tant a la direcció de les 24 hores, com a la causa benèfica de la prova".

M'encantat passar moltes hores a les pistes anima'n tant a vosaltres com a tots altres companys de Corredors que han estat en altres equips o proves individuals.

També vull agrair, als altres companys que aquest any no hi han pogut participar, el suport que ens heu donat des de fora, esperem que l'any vinent pugueu estar dins.

Per últim agrair la feina del Manu1.1 i la resta de companys que han organitzat l'equip, heu fet una feina de 10.

PD: Si algú te fotos d'algun integrant de l'equip si us plau per favor fer-nos-la arribar, volem fer una cosa xula.  :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2016 13:23 - 19 Des 2016 15:59 #337 per aurelian (Associat/da)
Bon día,

Per mi el més important ha sigut tenir un equip complet, això voll dir amb 24 integrants.

Hem tingut molta feina, nosaltres som gent normals, no tant coneguts en l'asociacion i hem pogut amb cambis imprevistos d'ultim moment, aixi que moltes gràcies a kim i a Carsobe (ha fet un viatje de 7 hores en cotxe abans!) per poder ser-hi.

També moltes gràcies a la comisió de `pressió': pinelli31, xavher i obadia per insistir i fer els millors fitxatjes  :love:

Molt gran Manu1.1, gran feinada tot sol en la comisió economica del equip. Per #24hores el Francesc57 ha controlat amb precisio el foro pasant fotos i encaregar-se de les relacions amb la premsa.

L'única pega que no vam poder truvar un horari millor per josecarnero, l'any que vé hauras de tenir preferencia, moltes gràcies, espero que la mitja t'ha anat bé (si vuleu gafas te una oferta molt bona per associats  :yes:).

Amb les fotos em vulgut tenir una referencia i aixi conèixer-nos millor per evitar situacions com la que he tingut amb kiske encara que l'any pasat també vam compartir equip. A més obadia voll fer una cosa xula.

Per la propera volem fer alguns camvis per ser encara mes transversals: primer: ens faltan noies en el equip i aixó no és aceptable, segon: nom nou?

Bones festes i ens veïem, el més probable en las tiradas pel litoral Barceloní.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2016 14:36 #338 per xevifisio (Associat/da)
Bon dia ELAskamotaires!
Moltissimes felicitats!!! felicitats pel resultat, però també pel bon rotllo que vareu tornar a transmetre.
Durant les 6 hores que vaig estar en pista (encara que no fossin totes corrent :grrrrrr:), em vareu estar animant, avituallant, fent riure,...en fi, fent el que crec que toca en un cap de setmana tant bonic com aquest.
No sé si l'any vinent faré 12 hores :rofl:, però si torno a fer relleus i teniu un forat per omplir, compteu amb mi! :love: :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2016 14:40 #339 per jordi mas (Associat/da)
Felicitats !!
Molt bon resultat, i el que és més important un grup molt maco.  :great: :great:

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Des 2016 14:45 #340 per Manu 1.1 (Associat/da)

Enhorabona equip!   :party:
Us heu deixat la pell!
Els que aquest any no hem corregut amb vosaltres, també estem orgullosos de l'Elaskamot  :yes:

Sabem que us hagués agradat participar i ens hem sentit molt recolzats també per vosaltres, Però el vostre projecte aquest any era molt més gran.

Moltes felicitats a tu i al Xevi.  :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.