- Missatges: 2413
ok .. busquem altre ..Bones Pinelli,
Si hi ha recanvi millor, que aquell cap de setmana estaré molt liat.
Oriol
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
la campanada diu :rofl: .. molta sort company .. hey .. tindras suporters ehhhhJo el substituiria amb molt de gust, però despres d'intentar fer les 6h crec que no faria gaire bon paper :beurk:
Va nois que això s'acosta i heu de donar la campanada
la campanada crec que la donare'm peró no per corre... :rofl:la campanada diu :rofl: .. molta sort company .. hey .. tindras suporters ehhhhJo el substituiria amb molt de gust, però despres d'intentar fer les 6h crec que no faria gaire bon paper :beurk:
Va nois que això s'acosta i heu de donar la campanada
Manu1.1
![]()
![]()
Gràcies Manu1.1 per les gestions!!!!
Deixo una dada del 2015:
Posicio Dorsal Voltes Distància Nom
9 708 729 307.91 Km Equip Elaskamot
No és per posar pressio...
![]()
![]()
Wow! Més de 300km i Top10, ho vam fer bé, eh? :yes: :yipi:
Recordeu que aquest any correm pel carril 1 i per tant seran algunes voltes més, però també més fácil de calcular per cadascú, ja que cada 5 voltes son 2km (10km = 25voltes, 12km = 30voltes, etc)
Jo espero també poder donar-ho tot i almenys fer 14km (4'17/km - 35voltes)
Hola Companys!,
Debut a la baixa de Homo Running (t'esperem en pròxims anys) tenim una vacant en l'equip, si coneixeu algú que vulgui corre o qualsevol que llegeixi aquest post vol fer un relleu, deixeu-nos un missatge.
No cal dir que l'objectiu d'aquest any és el mateix que l'any passat passar-ho el millor possible i contribuir a la causa solidària de les 24 hores.
Així que us animen a participar!!
Hi ha gent una mica estranyaperò en el fons són bona gent. :love:
Ànims companys que queda una setmana!
B
Mas per José Liñan[/b]
Kim, Antoniu i José Liñán havien pagat les seves inscripcions i s'estava plantejant si aquests diners es donaven a la fundació Miquel Valls o es retornaven. Jo he optat per retornar-los i que cadascú faci el que vulgui, per tant ja s'han retornat aquests diners a Kim i José Liñan, i falta retornar a Antoniu. D'altra banda Mas i Richy ja han pagat també les seves respectives inscripcions. Els comptes transparents i clars ... sobretot :yes: :yes:
Força, a entrenar i sobretot a gaudir![]()
![]()
Salutacions .... :love:
Manu, cap problema els meus diners els pots donar a la fundació ja que no podre veure't, perdona que no t'hagi dit res encara, tot i que estic millor, espero que no hia cap baixa d'ultima hora, ja que realment no estic en condicions encara.
passar-ho bé i surti el que surti l'equip estara molt amunt
Antoniu
Deixo una dada del 2015:
Deixo una dada del 2015:
Segur que millorareu la marca.
A veure si som capaços quatre equips de l'associació d'entrar en el top-10: GPT, eskamot, corredors.cat i jb.
Sort i ens veurem per la nit. Jo correré entre 3 i 6 de la nit en principi. :yes: :yes:
si vols li diem al jordi mas si vol agafar el teu relleuEquip, no gaire bones noticies :arf:
Després de la cursa de Diumenge a Viladecans tinc unes fiblades extranyes a la "ingle" i fins i tot hem molesta al caminar, no he provat de còrrer :grrrrrr:
He de dir que em molesta menys que ahir a la tarda, però no se com evolucionará
Tinc clar que el plantejament inicial de 1h a 4:30 (13,2 Kms / 33 voltes) imposible i ara mateix signava fer 1h al ritme que sigui espero 5:30, si fos una competició meva no patiria, però crec que he de pensar en lo millor per l'equip :frown:
Ho plantejo ara per que poguem estar preparats devant imprevistos i fem lo millor per l'equip :aww: no sortiré fins Divendres i espero anar veient que evoluciona millor, ja us aniré informant i resto a la vostra disposició
Salut!
Jordi
si vols li diem al jordi mas si vol agafar el teu relleuEquip, no gaire bones noticies :arf:
Després de la cursa de Diumenge a Viladecans tinc unes fiblades extranyes a la "ingle" i fins i tot hem molesta al caminar, no he provat de còrrer :grrrrrr:
Tinc clar que el plantejament inicial de 1h a 4:30 (13,2 Kms / 33 voltes) imposible i ara mateix signava fer 1h al ritme que sigui espero 5:30, si fos una competició meva no patiria, però crec que he de pensar en lo millor per l'equip :frown:
Ho plantejo ara per que poguem estar preparats devant imprevistos i fem lo millor per l'equip :aww: no sortiré fins Divendres i espero anar veient que evoluciona millor, ja us aniré informant i resto a la vostra disposició
Salut!
Jordi![]()
.. ara de debò , descansa molt i fes el que puguis .. ja tenim a aurelian , dbs , manu1.1 per recuperar
no et volia ficar mes pressio mario.cat .. :intello:si vols li diem al jordi mas si vol agafar el teu relleuEquip, no gaire bones noticies :arf:
Salut!
Jordi![]()
.. ara de debò , descansa molt i fes el que puguis .. ja tenim a aurelian , dbs , manu1.1 per recuperar
Pinelli, i jo no ?? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: