"El Gran Repetxón"
Avui he participat per primera vegada a aquesta fantàstica cursa, tot i que per poc, ja que una vegada havia recollit el dorsal, he estat a punt de fer-me enrera. Estava molt, molt acollonida :beurk: , sort dels watsapp engrescador, de
tonisp i
nogui, que sempre que els necessites allà estàn. :love:
De la cursa dir que:
- Està molt ben organitzada, he tingut una incidència amb la inscripció i m'ho han resolt tot d'una.

- El perfil és el que és

, no crec que ningú es trobi cap sorpresa, puja, puja i no para de pujar fins a l'arribada. No hi ha treva, només pots respirar una mica quan el desnivell no és tan alt i a les corbes si vas per la dreta.
- Els paisatges són simplement brutals! Els gaudeixes des del primer segón fins a l'últim metre. :yes:
- El companyerisme i la camaraderia, estàn presents abans, durant i després de la cursa. Abans de la sortida m'han aconsellat i animat corredors quan s'han assabentat que era el meu debut, durant el recorregut els pocs que ens hem trobat ens hem anat animant entre bufada i bufada.
- Els avituallaments, que eren molts, tenies més gent donant aigua i taronja que corredors. Les paraules amables d'ànim que rebies eren d'agraïr molt. L'avituallament final boníssim i abundant.
- El clima: avui semblava que corriem amb aire acondicionat, :glasses: era un bon dia per córrer i a mida que puja es més fresqueta, sort que a dalt ens hem abrigats de seguida.
- Guardarroba: és el mateix autobús que després et baixarà.
La meva cursa:
He sortit molt conservadora, he anat fent i he patit força, sobretot als últims 2km, que l'alçada ja es feia especialment dura i no tirava ni que volgués. He hagut de caminar unes quantes vegades un parell de minuts, per mi això ha estat una mica dur, ja que ha fet que no assolís l'objectiu d'aquesta cursa, que era NO caminar ni un segon. Haurem de tornar, per fer-ho millor!
Al final 2h27', que don per bon resultat.
Molt contenta d'haver coincidit amb
Rafa Barrachina (felicitats per la teva cursa de Muntanya, ja ens faràs 5 cèntims), amb el
MiguelSBD... Felicitats pel teu podi!

, i amb en
JosepJaipur , que ha millorat la seva marca de l'any passat.
Felicitar també a en Dani (el nebot de'n Miguelón) pel seu gran temps en aquesta cursa.
I la baixada en bus... :surprised: :surprised: :surprised:....jo he pujat allò?
Sens dubte, per mi hi ha curses, i després hi ha la Pujada de Bagà a Coll de Pal, que és :
La millor cursa d'asfalt que he fet!
Ens veiem a Bagà al Maig del 2015! :love: