Cursa del Foc (22.06.14 a les 09:30h)

Cursa del Foc (22.06.14 a les 09:30h)

23 Jun 2014 09:50 #41 per mònica (Visitant)

:yes: Enhorabona a la organització, el circuït el vaig trobar "divertit" i si tot va bé repetirem l'any que ve!!

comparteixo la teva opinió i l'any que ve vens amb mi ;)

I tant que si, ja hi pots comptar!!!! :yes: :wink2:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2014 09:59 #42 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Wolves

he publicat el teu album en el facebook ja que hi ha moltes fotos per si algú volt agafar alguna molt bon reportatge  :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

23 Jun 2014 10:13 #43 per wolves (Associat/da)
  8)
Per cert, no has penjat al foro una foto del vostre esprint on fas cara de molt emprenyat!!  ;)

Wolves

he publicat el teu album en el facebook ja que hi ha moltes fotos per si algú volt agafar alguna molt bon reportatge  :great: :great: :great: :great:

23 Jun 2014 10:49 #44 per wolves (Associat/da)
Gràcies Jord1. Com a mínim algú de la família ja ha rascat una copa.  :party: 
Tenia moltes ganes de córrer sense molèsties. Ara, a poc a poc. 8)

Felicitats wolves per tu i per la filla :party: :party: :party:, lo de la lesió veig que ja està totalment oblidat, a partir d'ara a rebentar els cronos  :mdr: :mdr: :mdr:

23 Jun 2014 13:14 - 23 Jun 2014 13:24 #45 per Hansi (Associat/da)
La cursa del Foc la vaig trobar molt consolidada, en comparació amb les primeres dues edicions que eren les que jo vaig fer. És una cursa d'ambient agradable perquè no és massificada, té bons serveis pels corredors, organitzada adequadament, ben mesurada i punts kilomètrics ben posats, i la gent del poble es nota que l'ha anat fent seva, perquè en els passos pel centre de la població hi havia una animació notable, molt festiva (batucada inclosa) :great:.

Wolves, teniu raó que aquest circuit ha de ser el definitiu :yes:. Per mi, està ben trobat i té el seu què (exigent, sí, però aquesta és la seva gràcia). Enhorabona per la filla esportista i moltes gràcies a la teva senyora per les fotos 8).

La meva cursa tenia l'objectiu de poder-la fer de principi a fi amb el Dani :love: i exigint-nos el millor que poguéssim donar. La veritat és que ho vam lluitar bé, i amb el nostre esforç conjunt com a bon equip, vam aconseguir un bon resultat :yipi:.  Els dos ens ho vam passar pipa i vam quedar cofois de la nostra actuació :smile:. Per si ens llegeix, envio una salutació i felicitacions a la Sara Prescoli, ídol local, que va compartir amb nosaltres els darrers km, fent una molt bona estratègia de cursa.

Grans Miguel_SBD i Jaume Bajo :great:

23 Jun 2014 16:49 #46 per avalles (Visitant)
En primer lloc vull felicitar l'organització de la cursa, pel que a mi em correspon,em va sembla ben montada. Ahir,gran cursa a Olesa on el clima ens va respectar.Cal agraïr als olesans i olesanes que tot i ser festa major van sortir a animar i es van fer notar. Com que és la cursa de casa té un sentit emocional molt gran per a mi,ahir vaig disfrutar molt i molt corrent.L'any vinent més!!!
Wolves,moltes gràcies per les fotos,normalment surto a poques i m'ha fet gràcia trobar-me en les teves.Moltes felicitats a la Paula per la seva copa,segurament en vindràn més hehe...
Bona revetlla per tothom!
Salut i kilometres!

23 Jun 2014 23:07 #47 per Vicenç (Associat/da)
Una molt bona cursa, molt be l'organització, la xíndria final freda, i el detall del  nuvol per no passar calor......  :party:.

Moltes gràcies las fotògrafs, especialment en Wolves quin reportatge que tinc!, i felicitats per la menuda.

L'any vinent si puc hi torno.

Vicenç

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

24 Jun 2014 11:44 #48 per bernaus (Associat/da)
Molt bona cursa el diumenge, amb una gran organització ( als pobles es nota molt els voluntaris de casa ).

Com diu el Vicenç sort vam tindre de la nuvolada imprevista. Per cert Vicenç Felicitats!! pel teu podi de categoria.

Wolves, moltes gràcies per les fotos i enhorabona per la cursa de la Paula.

Quan a la cursa i per que hi hagi opinions de tota mena, a mí m´agradava més el circuit de anys enrera.

La sindria fabulosa!!

24 Jun 2014 11:48 #49 per teresa57 (Visitant)
Foto del primer en la seva categoria, Vicenç Solé !!  :party: :party: :party:

Tots junts, podrem.
ll*ll

24 Jun 2014 11:58 #50 per bernaus (Associat/da)
Vicenç, sembles un chavalet!!

Cuidet i per molts anys.

24 Jun 2014 12:24 #51 per Vicenç (Associat/da)
Gràcies, però vaig quedar segon, això si content com si fos primer.

Vicenç.

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

24 Jun 2014 13:52 #52 per MIGUEL SBD (Associat/da)
moltes felicitats Viçens per la teva cursa que vas esta tota l'estona enrrer nostre i per el teu podi  :great: :great: :great:

25 Jun 2014 16:05 #53 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bon dia,

Amb retard, però molt content amb la meva cursa. Porto 7 de les 8 edicions (és la cursa del meu Poble) i vaig aconseguir baixar el meu millor temps en 28", vaig fer 44:59.
Vam començar i vam decidir seguir la llebre de 45', i així ho vam fer (molt bona llebre!!).
Per la resta, la cursa molt bé, l'entrada amb la meva filla (genial!!!), els pantalons nous de corredors (Espectaculars!!!) i que es tapés el Sol (no té preu).

Ara només em falta poder fer-me la meva primera foto de corredors.cat i començar a conèixer a gent.

Ara a preparar l'últim cursa abans de l'Estiu (Palleja) i ens veiem l'any vinent a Olesa.

Xavi Crespo

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

25 Jun 2014 17:21 #54 per MIGUEL SBD (Associat/da)
NACHOSBOYS

Jo era la prmera vegada que la feia i m'agradat moltissim  sinó passa rés torno l'any que vé  :great: :great: :great: :great: i felicitats per la teva cursa i per el teu Poble  ;)

27 Jun 2014 21:07 #55 per wolves (Associat/da)
Us deixo enllaç de les fotos fetes pel Club Atletisme Olesa

picasaweb.google.com/m/viewer#album/1107.../6028201128912859985

Vagi bé!

27 Jun 2014 23:05 #56 per solteron (Associat/da)

27 Jun 2014 23:32 #57 per wolves (Associat/da)
Això de fer-ho amb dispositius mòbils, en ocasions, és una m--daaaa!!  :mdr:
Gràcies solterón  8)

wolves